PDA

Touring a tlak v pneumatikách

Zobrazit v plné verzi: Touring a tlak v pneumatikách

desben

Nazdar,

Jsem přípravě na své první turné výlet. Mám v plánu na tom 600 km za 5-denní lhůty. Koupil jsem si a instalován stojan dnes. Já jsem košíky naložené se zavazadly Mám v plánu o nošení najít to pravděpodobně hmotnosti kolem 30 libry. Všechny tyto hmotnosti bude na zadní pneumatiku.

Používám silniční kolo s 700x23 pneumatiky. Napadlo mě, jestli můžeš mi poradit, co bych měl dát tlak v zadní pneumatiky pro práci navíc váhu? Já obvykle drží obě pneumatiky na 100psi.

Také by se vám doporučujeme instalaci širší pneumatiku na zadní? Přemýšlel jsem o 700x25.

Many thanks!

prestonjb

Jak moc extra váhu? Nebo ještě lépe, jak velkou váhu celkem?

I typicky běžet 115-120psi na mém 700x20s nebo 23s, ale pak jsem si jen účetní navíc změna oblečení na těchto cestách.

Naše tandem běh s 700x23 na 120psi a dva malé balení je spuštěn s hmotností pouhých 400 liber stydět.

Širší pneumatika bude pravděpodobně poskytne více pohodlí, protože byste mohli spustit na nižší tlak (pro dané hmotnosti).

Ale já bych jen naznačuje, že pokud se běžně nedostanete mnoho pinče bytů s 100psi a vaše (tělo), hmotnost je pod 180 libra byste měli být v pořádku. Nebo bude za 115, ale ne více než 120psi.

MidBunchLurker

Pokud se budete držet se 23 spusťte jej na jeho max - pravděpodobně kolem 115psi (kontrola bočnici). V dlouhodobém výhledu však, myslím, že byste se lépe s 25 nebo dokonce 28. Jak prestonjb řekl, budete schopni spustit na nižší tlak, což bude mít pozitivní vliv na vaše zadní-end na dlouhých ponoření ...

desben

I'll visit my LBS dnes vidět, co mají 25 mm. Co je dobré tlak na 25mm? Kolem 100psi zní dobře?

Jsem 150libra. Na školení, mám svoje pneumatiky na 100psi, protože mám pocit, že je rychlejší. V 90psi, je tu další odpor. Nikdy jsem nedostal špetka byt.

Celková hmotnost me-bike-zavazadla-voda bude kolem 220 libry.