|
#1
| |||
| |||
Orange Juice obohacené rostlinnými steroly Nalezeno do Bad 'Cholesterol Nižší' u zdravých dobrovolníků Sacramento, Kalifornie, Feb 20 / PRNewswire / - Rostlinné steroly - dekuji za jejich cholesterol - snížení výkonu při přidán do margarínů, salátové dresinky a jiné tuky - jsou stejně účinná při snižování low-density lipoprotein, nebo "špatného" cholesterolu, když přidal se k pomerančový džus, říkají výzkumníci na UC Davis School of Medicine a Medical Center. Výsledky, založené na 10 -- týdenní studii s 72 zdravých dobrovolníků s mírně zvýšenou hladinou cholesterolu, jsou zveřejněny v 8.března Arterioskleróza vydání časopisu American Heart Association to, trombózy a Vaskulární biologie (k dispozici on-line na http://www.atvbaha.org ). "Snížení LDL cholesterolu je i-přijaté prostředky snižuje pravděpodobnost onemocnění srdce, "řekl Sridevi Devaraj, odborný asistent patologie a vyšetřovatele v laboratoři pro aterosklerózy a Metabolické Výzkum na UC Davis Medical Center, který vedl studii sterolů. "Obohacovat pomerančový džus s rostlinnými steroly, je jednoduchý a efektivní způsob, jak posílit strava je LDL-bezpečnostní síly v osob s mírně zvýšenou hladinou cholesterolu. "Padesát procent Američanů má mírně zvýšenou hladinou cholesterolu, definované jako s celkového cholesterolu čtení více než 200 mg / dl. Zařazení sterolů v pomerančové šťávy poskytuje významnou možnost léčby bez větší obsah nasycených tuků a současně poskytuje vitaminu C, flavonoidy a další základní živiny. "American Heart Association a National Cholesterol Education Program Doporučuji, že strava s nízkým obsahem nasycených tuků a cholesterolu a bohatá na rozpustné vlákniny a rostlinné steroly, která pomáhají jednotlivcům snížit riziko onemocnění srdce. Steroly jsou přítomny v malém množství v různých potravinách, například ovoce, zelenina, ořechy, semena, obiloviny a luštěniny. Chemicky podobné cholesterolu, jsou steroly myšlenka na nižší úrovně LDL v těle tím, že omezí vstřebávání cholesterolu ve střevě. UC Davis studie je první show cholesterolu-snižuje účinky rostlinných sterolů v nemastný nápoj. Pro studii, UC Davis výzkumných pracovníků zařazených zdravých dobrovolníků věku 20 až 73 s mírně zvýšeným cholesterolem úrovních. Dobrovolníci byli požádáni, aby jedli jejich normální stravě, ale vypít šálek šťávy spolu s tím, co měli k snídani a večeři. Polovina skupina sterol-obohacené pomerančový džus, zatímco ostatní popíjeli pravidelné pomerančový džus od stejného výrobce. Nalačno krev testy byly odebrány před a po studii k určení hladiny celkového cholesterolu, triglyceridů celkem, LDL cholesterol, high-density lipoprotein cholesterolu a apolipoproteinu B úrovních. "Dobrovolníci kdo pil sterol-obohacené pomerančové šťávy měl 7,2-procentní pokles celkového cholesterolu, 12.4 - procenta snížení LDL cholesterolu, a 7,8-procentní pokles v non-high-density lipoprotein úrovni v porovnání s normálem a skupiny , který obdržel než-sterolů pomerančový džus skupiny, "řekla." pomerančová šťáva má široký odvolání, protože spotřebovávají na jedince všech věkových kategorií, od raného dětství až po stáří. A pro jednotlivce, kteří Nechceme, aby lék pro mírně zvýšený cholesterol, může to zajistit zdravé a atraktivní alternativu. "Předchozí studium na jiných institucí bylo hodnoceno v rostlinné steroly jogurtů a dalších low-tuků a non-tuku potravin, s různými výsledky. UC Davis studie může být unikátní v tom, že nebylo místo dobrovolníků na speciální dietu a pouze požádal, aby se pije džus s jejich normální jídlo. "Tuku v jídle může pomohla emulgovat steroly, ale další výzkum bude třeba udělat, aby určit jídlo se významu, "řekl Ishwarlal Jialal, profesor patologie a interního lékařství a ředitel laboratoře pro aterosklerózu Metabolické a výzkum na UC Davis Medical Center. "Také jsme chtěli zjistit, zda je steroly mohou přidat do LDL-snížení účinků statinů drog v vyšší-rizikových osob. Sterol - obohacené pomerančové šťávy by mohla umožnit většímu počtu pacientů ke splnění cíle, jak je hladina cholesterolu nastínila Národní Cholesterol Education Program. " Tato studie byla podporována granty od National Institutes of Health a Minute Maid -- Coca Cola Company. ZDROJ UC Davis zdravotnického systému Web Site: http://www.news.ucdavis.edu -------------------------------------------------- ------------------------ ------ Kdo tě miluje. Tom Ježíš byl Vegetariánský! http://jesuswasavegetarian.7h.com Člověk je Býložravec! http://pages.ivillage.com/ironjustice/manisaherbivore DEAD PEOPLE WALKING http://pages.ivillage.com/ironjustice/deadpeoplewalking |
| Záložky |
| Nástroje témat | Search this Thread |
| Zobrazovací módy | |
| |
All times are GMT -4. Čas: 11:56.
Přeložen do ostatní jazyky díky vB Podnik Překladatel 3.2.2
Powered by: vBulletin Copyright © 2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd
Search Engine Friendly adresy URL Monitoring - 3.3.0
Copyright © 2001 - 2009 cyclingforums.com
Přeložen do ostatní jazyky díky vB Podnik Překladatel 3.2.2
Powered by: vBulletin Copyright © 2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd
Search Engine Friendly adresy URL Monitoring - 3.3.0
Copyright © 2001 - 2009 cyclingforums.com









Lineární režim


















