MTB fuldstændig suspension ~ 1000 bukke?
View Full Version: MTB fuldstændig suspension ~ 1000 bukke?
Hej alle --
tænker på at få en fuldstændig suspension MTB om et budget på omkring $ 1000.
Det vil primært blive anvendt til XC men absolut anfald af ned ad bakke samt. Ret sikker på jeg har brug for fuld suspension hovedsageligt fordi de stier jeg rider på, er meget stenet og rooty.
Nogen forslag / reccomendations?
Du vil måske være i stand til pickup en Giant NRS2 for omkring tusind på Performance, hvis de er stadig til salg.
her i OZ (dunno wat nationalitet du er) har vi en sød MTB og landevej mærke nemlig »Raceline" der gør en sød xc dobbelt suspension såkaldte ekstreme ekspert det sælger for AU $ 2.300, der arbejder ud på lidt mere end en stor amerikansk ut det kommer med Deore / nye XT groupset, firex crancks Hayes hydros RockShox shoch og scareb gafler, jeg selv er øverste ende 03 'hardtail (3. jeg har ejet) og min gamle mand (far) har lige fået denne dually og jeg har redet det 3 eller 4 gange nu og er nødt til at sige, hvornår sat rigtig dens den sødeste ride Jeg har redet bedre end en mates nrs kæmpe og 15 gange den cykel den FSR enduro pro jeg havde 18 mounths siden var dunno hvis u vil gider kigge på hjemmesiden www.racelinebikes.com bare tænkte, at hvis u vidste sum1 i ounce, at kunne få u en og sende det var Eva det ville være værd concidering
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net