Cannondale CADD 3 frame
View Full Version: Cannondale CADD 3 frame
Jeg købte en forret cykel, Cannondale R400 med Sora komponenter. Jeg synes, at jeg køre hele tiden
og jeg overvejer at opgradere. Mit spørgsmål er det det værd? Jeg ønsker en carbon forgaffel til at hjælpe glat
turen. Jeg er 6'7 ", 215 £ så en aluminium ramme er ikke dårlig, men jeg har intet at sammenligne det med.
Sætter pris på alle tanker ... H
> Jeg købte en forret cykel, Cannondale R400 med Sora komponenter. Jeg synes, at jeg køre hele tiden
> og jeg overvejer at opgradere. Mit spørgsmål er det det værd? Jeg ønsker en carbon forgaffel til at hjælpe glat
> turen.
Den mest effektive måde at udjævne den tur er at købe nogle større dæk og køre dem på noget
mindre pres.
Jon Isaacs
> Den mest effektive måde at udjævne den tur er at købe nogle større dæk og køre dem på noget mindre
> tryk.
>
Eller købe en stålramme. Aluminum cykler er straffe. Steel vil glide ned ad vejen, men være stiv
nok til skarpe sving og sprint.
Fit spørgsmål mere, især for komfort. Hvis du passer bedre så du bedre kan absorbere vejen
betingelser. Når du justere din passer, derefter overveje dæk passer til din kørestil. I'd
tyder på 700x25 eller bredere.
Ignorer kommentar om stål versus aluminium. De store Cannondales er stor for store fyre, bedre
end næsten alle stålramme undtagen tilpassede de gjorde med oversize rør.
Carbon gaffel? Carbon vil dæmpe nogle af de meget fine vibrationer, og det lyder anderledes. Dæk
spørgsmål mere. Fit spørgsmål mest. Hvis du lægge mindre vægt på styret så du føler det bump
mindre. Når det er sagt, når man ser ind i dem, får carbon gafler, men sørg for at det er en stiv en.
Bemærk, at de fleste gafler er beregnet til en gennemsnitlig størrelse, og er kun lavet i en version med kun
forskellig længde steerer rør. Så du har brug for en på stive ende af markedet. For exampe, den
Kestrel med stål steerer rør passer det og kan findes til 140 dollar.
-Bruce
"Valerie / Hal Hudson" <hudh056@mchsi.com> wrote in message
news:% vo8a.313614 $ HN5.1361477 @ rwcrnsc51.ops.asp.att.net ...
> Jeg købte en forret cykel, Cannondale R400 med Sora komponenter. Jeg synes
som
> Jeg kører hele tiden og jeg overvejer at opgradere. Mit spørgsmål er det det værd? Jeg ønsker en
> Carbon forgaffel til at hjælpe glat turen. Jeg er 6'7 ", 215 £ så en aluminium ramme er ikke dårlig, men jeg har
> Intet at sammenligne det
til.
> Appreciate nogen tanker ... H
jkpoulos7@cs.com (Jkpoulos7) skrev:
>> Den mest effektive måde at udjævne den tur er at købe nogle større dæk og køre dem på noget
>> Mindre tryk.
>>
>
> Eller købe en stålramme. Aluminum cykler er straffe. Steel vil glide ned ad vejen, men være stiv
> Nok for skarpe sving og sprint.
Advarsel til Nyomvendte her:
Lyt ikke til noget jkpoulos7 har at sige.
Jeg vil være glad for at vise, hvorfor denne rådgivning er forkert, hvis det er nødvendigt, men kun en grundlæggende forståelse
af materialer, videnskaben vil gøre det så godt.
--
Ted Bennett Portland OR
Kig på Fit først. Og ligesom andre har sagt, større dæk, forskellige belastninger, osv. Jeg gik bare
fra en R600 Cadd3 til en "Steel er Real" restaureret 1990 Schwinn Paramount. Fik min første tur i dag (30
miles) på Paramount, og jeg kan lide at køre meget bedre. (brugt hjulene ud R600). Jeg tror
frame materiale er mere en præference, der begge at sammenligne, jeg tror, jeg vil gerne de
Paramount, det føles glattere. Men jeg synes, det er en ramme materielle ting, og en del ting. DA vs
105 groupo ting også. Har ikke vejet den endnu, men ved siden af hinanden i R600 og Paramount føler
samme vægt kloge.
Her er den stål er virkelig cykel, komplet med stål gaffel:
http://www.wolfenet.org/gallery/Bikes/IMG_0757
For nogle interessant læsning om pasform og hvad der virker og hvorfor, har Rivendell stedet nogle gode ting.
http://www.rivendellbicycles.com/
Valerie / Hal Hudson skrev:
> Jeg købte en forret cykel, Cannondale R400 med Sora komponenter. Jeg synes, at jeg rider alle
> Tid, og jeg overvejer at opgradere. Mit spørgsmål er det det værd? Jeg ønsker en carbon gaffel til at hjælpe
> Glat turen. Jeg er 6'7 ", 215 £ så en aluminium ramme er ikke dårlig, men jeg har intet at sammenligne
> Det til. Sætter pris på alle tanker ... H
jonisaacs@aol.com (Jon Isaacs) skrev:
(Hal):
>> Jeg købte en forret cykel, Cannondale R400 med Sora komponenter. Jeg synes, at jeg rider alle
>> Tid, og jeg overvejer at opgradere. Mit spørgsmål er det det værd? Jeg ønsker en carbon gaffel til at hjælpe
>> Glat turen.
>
> Den mest effektive måde at udjævne den tur er at købe nogle større dæk og køre dem på noget
> Mindre tryk.
Amen, Hal. Brug den fedeste dæk, der ikke giver dig ramme eller bremse clearance problemer.
Stål gafler er mere pålidelige end carbon gafler, begge kan gøres rigeligt stærk, men kun én af
disse typer har potentiale til at snap rense ud uden forudgående symptomer på angst.
Andre foranstaltninger, som vil give meget mere bemærkelsesværdige resultater end en carbon forgaffel er en suspension
sadelpind, en suspension stamceller, eller endda cushier / double-layer styr tape.
Overvej at ubehag i hænder tyder på en egnet problem, som bedst kan afhjælpes med en
forskellige styr stamceller.
Entry-level Cannondale cykler stadig bruge top-kvalitet frames. Udskiftning af dele, som du slide dem op, er en
værd tilgang, fordi en dyrere C'dale ikke nødvendigvis vil have en pænere ramme. Opgrader med
komponent levealder i betragtning (og kun efter behov) for bedste omkostningseffektivitet.
Chalo Colina
"Valerie / Hal Hudson" <hudh056@mchsi.com> wrote in message
news:% vo8a.313614 $ HN5.1361477 @ rwcrnsc51.ops.asp.att.net ...
> Jeg købte en forret cykel, Cannondale R400 med Sora komponenter. Jeg synes, at jeg rider alle
> Tid, og jeg overvejer at opgradere. Mit spørgsmål er det det værd?
Opgradering cykler normalt er ikke det værd, du er generelt bedre at få en ny cykel, hvis du gør
betydelige opgraderinger, da købe komponenter stykkevis er dyrere (højere avancer).
> Jeg ønsker en carbon gaffel til at hjælpe glat turen. Jeg er 6'7 ", £ 215, så en aluminium ramme er
> Ikke dårlig, men jeg har intet at sammenligne det med.
Et fedt tubed aluminium ramme, som en Cannondale eller en Klein er normalt den bedste indsats for store ryttere,
da de store stelstørrelser har mindre side til side flex. Det er ikke en big deal, men mærkbar (I'm
6'10 ", 230 og ride en Cannondale det meste, men har stålrammer også). Jeg tror ikke, at rammen
materiale har noget at gøre med komfort, jeg har en masse lange distance ridning (som dobbelte århundreder)
og ville ikke ride, hvad jeg ellers.
Jeg er ikke sikker på, hvad opgraderingen mål er. Hvis det er en trøst ting, de billige eksperimentet er en anden
dæk. Jeg har redet 23 mm, men finde 25 eller 28 for at være lige så hurtig og mindre straffe og tilbyde mere fælg
beskyttelse. Det er altid rart at have et andet sæt hjul, så hvis der er penge at brænde et hul i
lomme du kunne gå til, at det vil de altid være nyttige, selvom du fik en ny cykel ned ad vejen, men
forventer ikke en transformation i komfort eller hastighed. På din størrelse (og mine), ville jeg være lidt forsigtig med
trick komponenter som h-barer og gafler, som måske ikke har de ekstra sikkerhedsmargen. Sora er ikke dårlig
gruppe, men det bestemt ikke er det ultimative, og med den tid, du har poppet for en hel gruppe, du
halvvejs til en ny cykel. Hvis det, du har fået virker OK, så nyere ting vil kun være marginalt
lysere, ikke en bemærkelsesværdig forskel.
Bundlinjen er, at du har et meget flot cykel til en fyr din størrelse allerede, er du mere eller mindre på
punkt i aftagende udbytte. Du vil bemærke de forskelle skifte til en bedre cykel, men de vil
kommer fra en hel masse små ændringer, vanskelig, og ikke meget omkostningseffektiv, at opgradere til.
Den 02 marts de 2003 18:39:38 GMT,) jkpoulos7@cs.com (Jkpoulos7 skrev:
>> Den mest effektive måde at udjævne den tur er at købe nogle større dæk og køre dem på noget
>> mindre tryk.
>>
>
> Eller købe en stålramme. Aluminum cykler er straffe. Steel vil glide ned ad vejen, men være stiv
> nok for skarpe sving og sprint.
Fra Bebop hjemmeside (Drønon Andon er en kendt metallurgiekspert og konsulent til Bebop):
"Dr. Andon har for nylig meddelt, at han vil donere $ 10,87 til Sierra Club's" Ban cykler fra
singletrack og ikke-mellemstatslige veje "fond, hver gang nogle knucklehead hævder, at aluminium er en
"stiv" frame materiale. Hjælp til at holde veje og stier sikkert for cykler - smack den næste fyr
, der siger det. "
jeverett3 <at> Earthlink <DOT> netto http://home.earthlink.net/ ~ jeverett3
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0