TV Alert - Tour of Langkawi C4 1:40
View Full Version: TV Alert - Tour of Langkawi C4 1:40
Har lige lagt mærke i papiret:
Tour of Langkawi Channel 4 i aften 1,40-2:05 TV Plus 9.638.454
En sjælden chance for at se cykling på tv for ikke Eurosporters som mig.
Steve
"Steve" <steven.savage5@nospamvirgin.net> skrev i en meddelelse news: b4ljbr $ vim $ 1@news8.svr.pol.co.uk ...
> Bare bemærket i papiret:
>
> Tour of Langkawi Channel 4 i aften 1,40-2:05 TV Plus 9.638.454
>
> En sjælden chance for at se cykling på tv for ikke Eurosporters som mig.
>
> Steve
>
Yeh så det, skam, at der ikke var en rytter jeg kendte navnet på. Men det var rart at se de "gamle
crowd "Ligget, Sherwen osv., tilbage på Telly.
Jeg ofte spekulerer på, om C4 beklager, at sætte andre crap på, det meste af det blev aflyst. Forestil dig, et spil
der stopper, fordi dens overskyet, endsige regn.
Jeg siger stadig, cykling er en af de mest visuelt imponerende og farverige sport du kan få.
Tro mig til at leve i denne blodige land, (answer = penge) før jeg får brændt.
"Neil D" <n**@NOmail.com> wrote in message
news: <pIxba.738$842.240626@newsfep1-win.server.ntli.net> ...
> Jeg siger stadig, cykling er en af de mest visuelt imponerende og farverige sport du kan få.
Aftalt. Hvad kunne være mere underholdende end en Madison, for eksempel? Og hvornår har du sidst se en
på analoge tv?
--
Dave ...
> Yeh så det, skam, at der ikke var en rytter jeg kendte navnet på. Men det var rart at se de "gamle
> Crowd "Ligget, Sherwen osv., tilbage på Telly.
>
Ikke ønsker at ødelægge ting for dig ... men Stuart O'Grady vil indgå i senere faser af løbet.
Og ser ud til Luciano Pagliarini. Du har måske ikke hørt om ham før TDL .. men han er
helt sikkert et navn at huske for fremtiden!
Jan (Hvem er netop vendt hjem fra Malaysia .. og var så heldig at være på alle stadier af TDL).
---
Udgående post er certificeret Virus Free. Kontrolleret af AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com (http://www.grisoft.com/)).
Version: 6.0.461 / Virus Database: 260 - Release Date: 10/03/03
"Jan" <jan@freeinternet.com> skrev i en meddelelse news: b4ndhh $ 2056rv $ 1@ID-59553.news.dfncis.de ...
>> Yeh så det, skam, at der ikke var en rytter jeg kendte navnet på. Men det var rart at se de "gamle
>> Crowd "Ligget, Sherwen osv., tilbage på Telly.
>>
>
> Ikke ønsker at ødelægge ting for dig ... men Stuart O'Grady vil indgå i senere faser af
> Race. Og ser ud til Luciano Pagliarini. Du har måske ikke hørt om ham før TDL .. men han er
> Helt sikkert et navn at huske for fremtiden!
>
> Jan (Hvem er netop vendt hjem fra Malaysia .. og var så heldig at være på alle
Forløb
> Af TDL).
>
Jeg vidste, jeg ville Cocked op, så snart jeg begyndte at se hele optagelsen.
Ok, men bortset fra Stuart O'Grady, Luciano Pagliarini og Gordon Fraser, hvem der ellers var der, er
kendt her?
Lyder som en Monty Python sketch.
Velkommen hjem
Neil D skrev:
> "Jan" <jan@freeinternet.com> skrev i en meddelelse news: b4ndhh $ 2056rv $ 1@ID-59553.news.dfncis.de ...
>>> Yeh så det, skam, at der ikke var en rytter jeg kendte navnet på. Men det var rart at se de "gamle
>>> Crowd "Ligget, Sherwen osv., tilbage på Telly.
>>>
>>
>> Ikke ønsker at ødelægge ting for dig ... men Stuart O'Grady vil indgå i senere faser af
>> Race. Og ser ud til Luciano Pagliarini. Du har måske ikke hørt om ham før TDL .. men han er
>> Helt sikkert et navn at huske for fremtiden!
>>
>> Jan (Hvem er netop vendt hjem fra Malaysia .. og var så heldig at være på alle stadier af TDL).
>>
>
> Jeg vidste, jeg ville Cocked op, så snart jeg begyndte at se hele optagelsen.
>
> Ok, men bortset fra Stuart O'Grady, Luciano Pagliarini og Gordon Fraser, hvem der ellers var der, er
> Kendt her?
>
> Lyder som en Monty Python sketch.
>
> Velkommen hjem
En masse af de ryttere jeg forbinder kun med TDL iyswim. Mere og mere kendte navne optræder hver
år. Mapai altid sendt et stærkt hold, og var savnet i år (ingen Robbie Hunter), men AndreaTafi
havde besøg som gæst, og han er meget populær med de malaysiske cyklus fans).
Så ryttere, som jeg mener bør være kendt i England Nathan O'Neil aus Roland Green, kan David George, RSA
Max Sciandri GB Charley Wegelius GB Julian Winn GB Corey Sweet aus Paolo Lanfranchi ita Chtis Horner
USA tyske Nieto sp (den skaldede fuenlalabrada rytteren) Gabrielle Missaglia ita Hernan Munoz col
OK, så det er ikke standarden for TDL det dog altid, og i år var ingen undtagelse, en meget
spændende race. Hvis du nogensinde har tænkt sig at gå til en tur, er dette en meget "brugervenlig". Landet
Det er nemt at komme rundt (leje bil) og fødevarer og hoteller er meget billige efter vestlige normer.
David Duffield var på fin form som Master of Ceromonies .. publikum elsker ham!
PS Sørg for at indstille Vid - aftenens program på sin kl 2:15!
--
Jan _o - \\ <, () / ()
---
Udgående post er certificeret Virus Free. Kontrolleret af AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com (http://www.grisoft.com/)).
Version: 6.0.461 / Virus Database: 260 - Release Date: 10/03/03
> En stor del af de ryttere jeg forbinder kun med TDL iyswim. Mere og mere
godt
> Kendte navne dukker op hvert år. Mapai altid sendt et stærkt hold, og var savnet i år (ingen
> Robbie Hunter), men AndreaTafi gjorde besøg som gæst, og han er meget populær med de malaysiske
> Cyklus fans).
>
> Så ryttere, som jeg mener bør være kendt i England Nathan O'Neil aus Roland Green, kan David George, RSA
> Max Sciandri GB Charley Wegelius GB Julian Winn GB Corey Sweet aus Paolo Lanfranchi ita Chtis
> Horner usa tyske Nieto sp (den skaldede fuenlalabrada rytteren) Gabrielle Missaglia ita Hernan Munoz col
>
> OK, så det er ikke standarden for TDL det dog altid, og i år var
nej
> Undtagelse, et meget spændende løb. Hvis du nogensinde har tænkt sig at gå til en tur, denne ene er meget "bruger
> Venlige ". Landet er nemt at komme rundt (leje bil) og fødevarer og hoteller er meget billige i
> Vestlige standarder.
>
> David Duffield var på fin form som Master of Ceromonies .. publikum elsker ham!
>
> PS Sørg for at indstille Vid - aftenens program på sin kl 2:15!
>
Ok, men bortset fra de nævnte, som andre ryttere er kendt? Kun for sjov ...
Jeg må sige, det land og farver ser dejlig ud, og jeg kan ikke vente med at se bjergene. Taler som
Jeg ser ud på en grå, elendig og våd morgen.
On Wed, 2003 03:20:53 -0000 12 Mar, "Neil D" <n**@NOmail.com> skrev:
> Jeg siger stadig, cykling er en af de mest visuelt imponerende og farverige sport du kan få.
>
> Jeg ofte spekulerer på, om C4 beklager, at sætte andre crap på, det meste af det blev aflyst.
>
> Forestil dig, et spil, der stopper, fordi dets uklar, endsige regn.
Aftalt & god pointe, Neil.
Ifølge Duffers, tune mange ikke-cyklister i at se Eurosport's dækning af Tour, Giro og
Vuelta simpelthen på grund af synet.
Jeg er sikker på Channel 4, der mangler et trick. Med deres korte dækning eller cykle (og Eurosport's
planlægning til tider) Jeg er mere tilbøjelige til at vende om, tune ind og frafald end noget andet. Under
er sagt, har jeg se C4's program i går aftes, selvom jeg iagttog Eurosport's dækning af de
Tour of Langkawi nogen tid siden.
Jeg er en rugby fan og får en lille miffed når soccer resultater streamet over toppen af en
seks nationer eller andre rugby landskamp. En eller anden måde, kan jeg ikke se en England mod Tyskland fodboldkamp
er delvis tildækket med den seneste rubgy scores fra Zürich Premier League, endsige en mere mindreårig
league - én fra Wales, for eksempel <ducks for cover>.
Rant over
James
--
En kreditmaksimum er ikke et mål.
"James Hodson" <jUNDERSCOREhodson@ntlworld.com.invalid> wrote in message
news: 9b047v0r6krqnag6c67hfl7b4jipk43l74@4ax.com ...
> On Wed, 12 Mar 2003 03:20:53 -0000, "Neil D" <n**@NOmail.com> skrev:
>
> Godkendt & god pointe, Neil.
>
> Ifølge Duffers, mange ikke-cyklister tune ind for at se Eurosport's dækning af Tour, Giro
> Og Vuelta simpelthen på grund af synet.
>
> Jeg er sikker på Channel 4, der mangler et trick. Med deres korte dækning eller cykle (og Eurosport's
> Planlægning til tider) Jeg er mere tilbøjelige til at vende om, tune ind og frafald end noget andet. Under
> Sagt, har jeg se C4's program i går aftes, selv om jeg så Eurosports dækning af
> Tur til Langkawi nogen tid siden.
>
> Jeg er en rugby fan og får en lille miffed når soccer resultater streames over toppen af
> Seks nationer eller andre rugby landskamp. En eller anden måde, kan jeg ikke se en England mod Tyskland fodbold
> Match er delvis tildækket med den seneste rubgy scores fra Zürich Premier League, endsige en
Flere mindre ligaer - én fra Wales, for eksempel <ducks for cover>.
>
> Rant over
>
> James
>
Ingen grund til at ænder, fra mig alligevel. Jeg kan i det mindste respekt Rugby spillere, det er en hård, hård omgang,
(vage minder om glidende i mudder på skolen og ikke bliver bol *** ked). Fodbold, cricket, kan jeg tænke
uden forsonende træk, og der er overvurderet, men det er bare min mening.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net