PDA

Team Coast endelig får UCI's godkendelse

View Full Version: Team Coast endelig får UCI's godkendelse

Heinz Getzler

Cyclingnews.com rapporterede, at Team kyst er blevet godkendt til race. Det ser ud som UCI har fået
overdrevent bearucratic disse dage. Nogle af min vægt regler forekommer at være helt latterligt i sådan en moderne tidsalder.

Boyd Speerschne

getzler15@yahoo.com (Heinz Getzler) skrev i news: a58727ec.0303201635.452ce78f @ posting.google.com:

> Cyclingnews.com rapporterede, at Team kyst er blevet godkendt til race. Det ser ud som UCI har
> Bliver alt bearucratic disse dage. Nogle af min vægt regler forekommer at være helt latterligt i en sådan
> Moderne tidsalder.

Jeg tror hold Coast's problemer var et spørgsmål om ikke at følge min loot regler i modsætning til den
min vægt regler;)

Deeznuts

Boyd Speerschneider <bspeerscNOSPAM@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news: <Xns93452E8F61A4bspeerscNOSPAM@65.32.1.8> ...
> Getzler15@yahoo.com (Heinz Getzler) skrev i news: a58727ec.0303201635.452ce78f @ posting.google.com:
>
>> Cyclingnews.com rapporterede, at Team kyst er blevet godkendt til race. Det ser ud som UCI har
>> Bliver alt bearucratic disse dage. Nogle af min vægt regler forekommer at være helt latterligt i en sådan
>> Moderne tidsalder.
>
> Jeg tror hold Coast's problemer var et spørgsmål om ikke at følge min loot regler i modsætning til den
> Min vægt regler;)

Speednerschneider,

Humørikoner er for homos. Bare tænkte du måske ønsker at vide.

Deez

Boyd Speerschne

deeznuts2002@hotmail.com (Deeznuts) skrev i news: f8f34113.0303211348.4dc01f48 @ posting.google.com:

> Speednerschneider,
>
> Humørikoner er for homos. Bare tænkte du måske ønsker at vide.
>
> Deez

Deez,

Hvad har du imod homos?

Q: Ved du, hvad den fælles visdom er på homofober?

R: homofober == closet homos.

BTW, du har brug for at arbejde på nye måder at slagteren efternavn. Af tredje klasse, ville jeg alle er klar hørt alle, du har
formået at komme op med så langt. That's fitting dog, da din mentalitet og læsefærdigheder er omkring
på et tredje klasses niveau.

- Boyd SPEERSCHNEIDER ... ikke bange for homos. Faktisk ville ikke have noget imod, hvis hver anden fyr på
planet var en homo. For mig ville det betyde mindre compitition for alle de fine hunner derude.

ps. Bare rolig, jeg vil ikke sige det til nogen ... dens vores lille hemmelighed m'k?

Deeznuts

news: <Xns9345C7267B000bspeerscNOSPAM@65.32.1.8> ...
> Deeznuts2002@hotmail.com (Deeznuts) skrev i news: f8f34113.0303211348.4dc01f48 @ posting.google.com:
>
>> Speednerschneider,
>>
>> Humørikoner er for homos. Bare tænkte du måske ønsker at vide.
>>
>> Deez
>
> Deez,
>
> Hvad har du imod homos?
>
> Q: Ved du hvad den fælles visdom er på homofober?
>
> A: homofober == closet homos.
>
> BTW, du har brug for at arbejde på nye måder at slagteren efternavn. Af tredje klasse, ville jeg alle klar hørt alle
> Du har formået at komme op med så langt. That's fitting dog, da din mentalitet og læsefærdigheder
> Er ca på et tredje klasses niveau.
>
> - Boyd SPEERSCHNEIDER ... ikke bange for homos. Faktisk ville ikke have noget imod, hvis hver anden fyr på
> Planet var en homo. For mig ville det betyde mindre compitition for alle de fine hunner derude.
>
> Ps. Bare rolig, jeg vil ikke sige det til nogen ... dens vores lille hemmelighed m'k?

Jeg er bange for homos fordi de foretager aids, og jeg ønsker ikke at fange den fra et toiletsæde eller
noget.

Deez

Boyd Speerschne

deeznuts2002@hotmail.com (Deeznuts) skrev i news: f8f34113.0303220654.2e576a28 @ posting.google.com:

<snip>

> Jeg er bange for homos fordi de foretager aids, og jeg ønsker ikke at fange den fra et toiletsæde eller
> Noget.
>
> Deez

Geni, Hvornår er en homo blive et krav for at have AIDS? Ud over, at virussen dør ved
eksponering til fri luft, så medmindre du drikker nogle homo's Jism (med munden tæt lukket
omkring hans penis), bør du ikke har meget at bekymre sig om. Så igen, måske du gør.

- Boyd S.

Deeznuts

news: <Xns93467E4502BFFbspeerscNOSPAM@65.32.1.7> ...
> Deeznuts2002@hotmail.com (Deeznuts) skrev i news: f8f34113.0303220654.2e576a28 @ posting.google.com:
>
> <snip>
>
>> Jeg er bange for homos fordi de foretager aids, og jeg ønsker ikke at fange den fra et toiletsæde eller
>> Noget.
>>
>> Deez
>
> Genius, Hvornår er en homo blive et krav for at have AIDS? Ud over, at virussen dør ved
> Eksponering til det fri, så medmindre du drikker nogle homo's Jism (med munden stramt
> Lukkede omkring hans penis), bør du ikke har meget at bekymre sig om. Så igen, måske du gør.
>
> - Boyd S.

Trdina far fik aids fra rystende hænder med en homo på en gay pride rally.

Deez

Boyd Speerschne

deeznuts2002@hotmail.com (Deeznuts) skrev i news: f8f34113.0303240715.274eede4 @ posting.google.com:

> Trdina far fik aids fra rystende hænder med en homo på en gay pride rally.
>
> Deez

<dr. Onde> riiiiiiiiighhhhtttt. </ dr. Onde>

Hvorfor skulle jeg tro resultaterne fra en flok af forskning i verdensklasse videnskabsfolk, når jeg har en 3.
hånd rapport fra en anonym usenet plakat, der tilbageviser dem?

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 3.3.1