front deraileur. HJÆLP!
View Full Version: front deraileur. HJÆLP!
Jeg har en 46 mile tur i mornin med en gruppe af mennesker, og min cykel er rodet. Den forreste draileur er skrubbe kæden dårlige. så jeg fik min Trek håndbog og gjorde, hvad den fortalte mig at gøre, og det fungerede fint, indtil wiren smuttede ud deraileur. så jeg igen gjorde alt, og nu er det værre end det nogensinde har været. Nu er de dumme ting krat midten og store kæde ring og plejer selv flytte ind i den lille kæde ring. whats handlen her? kan nogen så hjælpe mig?
min cykel er en Trek 2100.
tak
Jeg har en 46 mile tur i mornin med en gruppe af mennesker, og min cykel er rodet. Den forreste draileur er skrubbe kæden dårlige. så jeg fik min Trek håndbog og gjorde, hvad den fortalte mig at gøre, og det fungerede fint, indtil wiren smuttede ud deraileur. så jeg igen gjorde alt, og nu er det værre end det nogensinde har været. Nu er de dumme ting krat midten og store kæde ring og plejer selv flytte ind i den lille kæde ring. whats handlen her? kan nogen så hjælpe mig?
min cykel er en Trek 2100.
thanksRepair sektion, www.parktool, com og starte ved begyndelsen og med Shifter i mormors ring holdning.
Reparation sektion, www.parktool, com og starte ved begyndelsen og med Shifter i mormors ring holdning.
Awesome tak for en sådan quik svar. vil tjekke den ud og lad u vide, hvordan det går tak igen
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net