View Full Version: skyllemiddel
min GF sætte OXO-Brite ikke-klorblegning og Snuggle Ultra skyllemiddel i mit vasketøjsmængden der var omkring 3 / 4 af min cykel tøj samling. Jeg fandt ud af 5 minutter efter den kendsgerning, og fik paranoide (tog mine ting ud af vasken), da alt, hvad jeg læser siger, gør ikke det.
- Jeg spekulerer på, hvad slags "skade" kan forekomme at cykling tøj, når vask med ikke-klor blegemiddel og skyllemiddel.
- Og er det reversibel? Når hun en del af vasketøjsmængden skete, sætter jeg mine ting tilbage i bare for en anden runde af dobbelt skyl cyklus, håber, at det ville skylle enhver fjende kemikalier.
Thx ...
min GF sætte OXO-Brite ikke-klorblegning og Snuggle Ultra skyllemiddel i mit vasketøjsmængden der var omkring 3 / 4 af min cykel tøj samling. Jeg fandt ud af 5 minutter efter den kendsgerning, og fik paranoide (tog mine ting ud af vasken), da alt, hvad jeg læser siger, gør ikke det.
- Jeg spekulerer på, hvad slags "skade" kan forekomme at cykling tøj, når vask med ikke-klor blegemiddel og skyllemiddel.
- Og er det reversibel? Når hun en del af vasketøjsmængden skete, sætter jeg mine ting tilbage i bare for en anden runde af dobbelt skyl cyklus, håber, at det ville skylle enhver fjende kemikalier.
Thx ...
Fra hvad jeg hørte, vil den miste sin fugtspredende egenskaber. Og dont glemmer at vaske det koldt. :)
Jeg kan ikke tale med de potentielle skader, eller hvordan man kan vende det, men det kunne være godt at morph den røde tråd en smule mod cykling tøj pleje, generelt.
For mig går det i den anden side af vasken efter ridning. En smule koldt vand og opvaskemiddel er alt, jeg bruger. Det opsuger natten. Jeg skyl det, så rul det i et håndklæde og løntrin på det tørre det. Den endelige tørring kommer fra hænge det op for resten af dagen.
Mine ting forbliver clean. Sliddet sats virker ganske godt. Jeg ikke gider med vaskemaskiner til cykel tøj.
Held og lykke med din tilbagebetaling. Jeg kan ikke forestille mig alt for meget skade skete.
Jeg tager hagesmæk og trøje under bruseren med mig, før de tørrer sved og skylle dem ud, tryk af vandet forsigtigt, og hænge dem op. Ingen sæbe. De har aldrig lugter dårligt og sidste i lang tid. Lignende situation en gang, en vasket GF og tørret! en hagesmæk og de var helt hosed - elastik om benene var tør og sprukken, stof mindre elastisk.
Nå alt dette er nyt for mig. Jeg har lige smide min cykel redskaber i vask med alt andet, og har gjort det i årevis er tilsyneladende ingen dårlig indflydelse på alle.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0