View Full Version: Probs med Dave Hinde Mail Order
Har nogen andre havde nogen postordre problemer med Dave Hinde? Jeg bestilte nogle varer i februar, hvor jeg blev debiteret for straks endnu til dato ikke er blevet afsendt. Efter 4 forsikringer (og mange undskyldninger) der strækker sig over 6 uger, som de poster var i den stilling, Dave Hinde endelig indrømmede, at de aldrig var blevet sendt. Nu til det tricky smule ... at få en refusion. Jeg har bedt om en restitution, og de var enige (hvilket er noget mere end min retskrav alligevel). Men på trods af at have forsikret mig om 3 separate lejligheder, at restitutionen er blevet gjort, det har ikke (og hver gang de har lovet at sende e-mail bekræftelse på, at det er blevet gjort, men morsomt nok de e-mails har aldrig ankom). Jeg har haft en uophørlig løbe af undskyldninger og løgne fra dem (såsom "vi sendte dem i går" og derefter en uge senere, "åh, de ikke gik i sidste uge, da vi ikke har nok elementer til at berettige en kurer men de var faktisk sendte i går "og" åh vi forsøgt at spore pakken og Parcel Force har mistet det, men vi har sendt ud en anden "Ditto restitution. går lederen hængt op på mig, da jeg spurgte ham, hvor længe han planlagde at rodet rundt med mig for. Heldigvis sagen er blevet taget op af den juridiske dept af mit kreditkort selskab, men jeg spekulerede på, om andre har haft konstant ligger og lignende problemer med dem?
Nej, men jeg har problemer med Bourne Sport ...
Grrrrr ....
Cheers, helen s
~~~~~~~~~~
Flush, at tarm parasitter og / eller affald produkt, før du sender et svar!
Enhver speeliong fejl $ ar de resiult af mine katte sidder på keyboaRRRDdd
~~~~~~~~~~
Kan ikke tilbyde nogen råd, men jeg kan sige er, at det er godt, at du tager dig tid til at gøre disse stillinger. Det er vigtigt, at dårlig service hurtigt bliver udsat for.
For mere info, se denne tråd ud - 84 stillinger i ulykkelige Dave Hinde kunder. Det er chokerende læsning faktisk men trist at sige, at jeg kan forholde sig til en hel masse oplevelser, at disse fyre har været igennem med dette selskab. Jeg ved, jeg vil ikke handle der nogensinde igen. Jeg kan klare shipping forsinkelser, men uophørlige liggende er utilgiveligt:
http://www.bikemagic.com/forum/forummessages.asp?UTN\u003d43382&URN\u003d22&SP\u003d322873218651456789548&V\u003d1&cp\u003d1
Denne ene også er et glimrende eksempel på deres tilgang til kundepleje:
http://forums13.consumerreview.com/crforum?14 @ 95.lGlLatrkwaD.3 @. efa1a65
Det er utroligt, hvad du kan finde ud af fra kolleger cyklister, er det ikke
Jeg har altid brugt enten Chain Reaction eller Merlin.
Både fejlfri, og hvis du leder efter hjul, jeg købte, hvad nogle ville betragte en »budgety 'pair
FOM Merlin for et par år siden (STX-RC hibs med teny fælge for omkring 50 £). De har sat op med
straf af min fedt arsed
17,5 sten ramme tage dem off-road regelmæssigt, og de er stadig i fuld vigør. Behov for to eller tre
mindre tweeks til min erindring i årenes løb.
Well done guys.
Z.
danielstevens skrev:
> Jeg faktisk ikke bruge vejen længere og ulovligt bruge den sti, der løber ned ad bakken til
> ret som det tager mig til de mest convienant exit. Gjort det i tre år og aldrig været
> tæt på at have en ulykke med PEDS. Hvis jeg forventer, at jeg vil cykle tæt på PEDS / hunde
> Jeg bremse til døde langsomt, dvs gå tempo.
En af mine kolleger cyklusser på den måde. På 7,30 en morgen, cykling op ad bakken, han blev trukket over af
parkerne »Politi og fortalte at skubbe. Politiet kørte rundt i gangstier i deres bil!
Den Parks 'Police altid bruges til patruljering til fods med en schæferhund i snor, eller på hesteryg. Nu
de bare kører rundt i deres biler hele dagen råben på 14-årige at komme i gang gynger, eller
forhindre uskyldige cyklister fra låse deres cykel op i parken, fordi, "det kunne have
sprængstoffer skjult i rammen ".
Men jeg kan ikke acceptere Deres cykle på stien, i stedet du skal lobbyarbejde for
status for den vej, der skal ændres. Også vejen, der forbinder Greenwich Centrum med vejen
gennem parken skal have et contra-flow cykelsti.
Hvert år jeg lede en gruppe på op til 50 børn fra skole (John Ball, siden Blackheath station car
park), og deres forældre på en cykeltur til Barrier Gardens, langs floden. Jeg få skrevet
samtykke til at lede ride langs bunden af parken og ud af den centrale lavere porten ved siden af
sejlsport dam, skal forbindes med Themsen cykelsti ved Trafalgar Tavern.
--
fjerne fjerne for at svare
"PaulJ" <usenet-forum@cyclingforums.com> skrev i en meddelelse news: 3eae462b $ 1_3@news.chariot.net.au ...
> Har nogen andre havde nogen postordre problemer med Dave Hinde? Jeg bestilte nogle varer i februar, hvor jeg
> Blev debiteret for straks endnu til dato ikke er blevet afsendt. Jeg har haft en uophørlig løbe af
> Undskyldninger og løgne fra dem (såsom "vi
sendte dem i går "
> Derefter en uge senere ")
Paul, tak for udstationering. Jeg har været med nøjagtig de samme problemer med dem i de sidste fire
uger med en ordre.
Samme løgne, samme manglende levering, samme undskyldninger, og mine penge taget den dag, ordren blev afgivet.
Af en eller anden mærkelig grund var jeg give dem til gode, men dit indlæg har gjort det klart,
at jeg nu nødt til at tage store skridt til at få mine penge tilbage.
IKKE FOR FRA DAVE Hinde folkens!! Lad os få budskabet spredt!
cheers, Tom
Disclaimer: Min personlige meninger, ikke dem fra min arbejdsgiver
Ville bare sige at jeg er imponeret med Wiggle. Placeret i ordre til 4 forskellige poster sent
Mandag aften modtog en e-mail siger, at det var blevet pakket på tirsdag, pakken ankom onsdag.
--
Michael MacClancy
Når jeg nogensinde har bestilt nogen ting fra Wiggle, det er kommet hurtigt - samme fra Prendas Ciclismo og
CTC. Eneste sted, jeg har haft problemer med, er Bourne Sports.
Cheers, helen s
~~~~~~~~~~
Flush, at tarm parasitter og / eller affald produkt, før du sender et svar!
Enhver speeliong fejl $ ar de resiult af mine katte sidder på keyboaRRRDdd
~~~~~~~~~~
Tom, jeg har haft så mange probs, at jeg ikke komme ind her er det usandt. Bortset fra de bits, at de ikke sende, at de har anklaget mig for, at de sendte den forkerte bredde styret, forkert størrelse kassette, og forkert størrelse krankboks.
Forsøger at få dem til at erkende deres fejl er forfærdeligt. For det første, de aldrig har modtaget bekræftelse af ordren (som ved lov de skal gøre skriftligt - e-mail, fax eller brev) jeg ellers ville have været i stand til at rette dem, før ordren var afsendt, men loven er på min side. Tidligere i denne uge leder af butikken havde lagt røret på mig midt i samtalen. Og fra den forskning, jeg har gjort, at de ofte fungerer som denne. Trading Standards i Chester er på udkig efter dette for mig, så hvis du også har probs, drop Trading Standards en linje på http://www.tradingstandards.gov.uk/cheshire
Cheers Paul
"PaulJ" <usenet-forum@cyclingforums.com> skrev:
> Tom, jeg har haft så mange probs, at jeg ikke komme ind her er det usandt. Bortset fra de bits, de ikke
> Send, at de har anklaget mig for, at de sendte den forkerte bredde styret, forkert størrelse kassette, og
> forkert mellemstore krankboks. Forsøger at få dem til at erkende deres fejl er forfærdeligt.
Du kan bo med 8 speed, men det betyder købe Sora
Tak for opfølgningen. Min liste over handel problemer med Dave Hinde er næsten identiske med dit
og omfatter:
1) Falske påstande om de dele, der sendes (og 'tabt' i posten)
2) Påstande om, at min pakke var blevet hjemkaldt (dette er ikke muligt med Royal Mail registreret levering)
3) Raahed og personlige fornærmelser, når de forsøger at forespørge på ordrestatus via telefon (herunder
hænge op på mig)
4) Ingen svar på nogen af mine korrespondance, fax eller e-mail
5) Ingen refusion til dato, og ingen stadig ingen varer 4 uger efter betalingen blev truffet.
En fidus de synes at trække i telefonen drøftelserne er at hævde, at eventuelle svar fra dem
er blevet sendt via e-mail. Ingen e-mails nogensinde ankommer, og de hævder, at problemet skal være med DIN
e-mail-udbyder / service. De hævdede at have sendt mig en e-mail, uden at jeg nogensinde at give dem
en e-mail-adresse!
Har du et bestemt navn på Trading Standards Chester, at jeg kan følge op på klagen processen
med. Det kan hjælpe både vores tilfælde.
Er Scott En stadig læser denne tråd? Har din bestilte dele fra Dave Hinde dukket op endnu?
Tak Paul.
tom. Disclaimer: Dette er mine personlige meninger, ikke dem fra min arbejdsgiver.
PaulJ <usenet-forum@cyclingforums.com> skrev i en meddelelse news: <3eb256cc $ 1_2@news.chariot.net.au> ...
> Tom, jeg har haft så mange probs, at jeg ikke komme ind her er det usandt. Bortset fra de bits, de
> Sendte ikke, at de har anklaget mig for, at de sendte den forkerte bredde styret, forkert størrelse
> Kassette, og forkert mellemstore krankboks. Forsøger at få dem til at erkende deres fejl
> Terrible. Til en start de aldrig har modtaget bekræftelse af ordren (som ved lov de skal gøre i
> Skriftligt - e-mail, fax eller brev) jeg ellers ville have været i stand til at rette dem, inden ordren
> Var afsendt, men loven er på min side. Tidligere i denne uge leder af butikken hængte
> Telefon på mig midt i samtalen. Og fra den forskning, jeg har gjort, at de ofte fungerer som denne.
> Trading Standards i Chester er på udkig efter dette for mig, så hvis du også har probs, drop
> Trading Standards en linje på http://www.tradingstandards.gov.uk/cheshire Cheers Paul
Jeg havde problemer med Saddlesore - som heldigvis nu længere handel på nettet. Jeg har haft gode
service fra Geoffrey Butler, Mike Dyason, JE James, bikedock.
Mit råd ville være: --
altid lave en Google søgning på alle web-forhandler.
Når du klager - et brev til din lokale MP synes at få hurtige resultater.
Ved bestilling - spørg hvis punktet er på lager - hvis det ikke får en aftale, at dit kreditkort, ikke vil
blive opkrævet, indtil afsendelsen - sætte dette i writting, og sender den anbefalet. (vise dem youre
ikke vil være griseri med)
Hvis du er i tvivl er det bedre at gå til en lidt dyrere erhvervsdrivende.
- Anyway - jeg overvejer et dave Hinde sæt hjul - vil gå et andet sted nu.
Pete.
Pete, hvad du siger giver god mening, og lyder alt sammen meget fornuftigt. Men, når det drejer sig Dave Hinde, al fornuft går ud ad vinduet. Jeg fik bekræftet, at poster blev på lager / var blevet desptached / var blevet refunderet, og de var alle løgne. Lovede e-mails aldrig er kommet frem, at de aldrig svaret tilbage til mine e-mails ..... the list goes on. Ved lov, er det ikke meningen, at opkræve noget, før varerne er klar til forsendelse ... de ikke overholder denne lov .... ligesom mange andre love, de er i strid med. De er de mest uprofessionel outfit. Det er umuligt at forsøge at håndtere dem. Trading Standards have grebet ind på mine vegne, og så har mit kreditkort selskab. Jeg ville have taget themto småsager domstol ellers, og bevæbnet med de oplysninger, jeg har om deres service (eller mangel på samme) fra en lang række hjemmesider, jeg er sikker på at jeg kunne have vundet min sag!
Michael MacClancy <news@macclancy.demon.co.uk> skrev i en meddelelse
news: <ZcLKCWH5o5r+EwKj@macclancy.demon.co.uk> ...
> Ville bare sige at jeg er imponeret med Wiggle. Placeret i ordre til 4 forskellige poster sent
> Mandag aften modtog en e-mail siger, at det var blevet pakket på tirsdag, pakken ankom onsdag.
Aftalt - Jeg er en ganske ny Wiggle kunde og har kun brugt dem én gang til dato, men den service blev
second-to-none; meget hurtigt ja. For så vidt angår emnelinjen går, har jeg brugt Hinde gang for et par
af hjul - en lille smule sent ankommende, ganske vist, men hjulene selv var meget god.
Andre end Wiggle, postordre anbefalinger ikke reelt orden;
Geoffrey Butler (v. godt sted at hente billige cykelsko, da deres salg er på - kontrollere CW
annoncer) Parker International (gode wheelbuilders) Settle Cycles (ekstra brownie points for at være
post-fri!) www.sdeals.com; er meget en familievirksomhed, undertiden vanskeligt at fange dem "på
home ', men de er v. nyttigt, når du gør.
David E. Belcher
Dept. of Chemistry, University of York
Michael MacClancy <news@macclancy.demon.co.uk> skrev: (ville bare sige, at jeg er imponeret med
Vrikke. Placeret i ordre til) 4 forskellige elementer sent mandag aften, har modtaget en e-mail at sige det
(Var blevet pakket på tirsdag, pakken ankom onsdag.
... men de vil sende dig deres regelmæssige junk-e-mails, selvom du sætte kryds i nej-junk-e-mails boks, som
for nogle mærkelig grund, de leverer.
David E. Belcher skrev:
> Godkendt - Jeg er en ganske ny Wiggle kunde og har kun brugt dem én gang til dato, men den service blev
> Second-to-none; meget hurtigt ja. For så vidt angår emnelinjen går, har jeg brugt Hinde gang for en
> Par hjul - en lille smule sent ankommende, ganske vist, men hjulene selv var meget
> God. Andre end Wiggle, postordre anbefalinger ikke reelt orden;
>
> Geoffrey Butler (v. godt sted at hente billige cykelsko, da deres salg er på - kontrollere
> CW annoncer) Parker International (gode wheelbuilders) Settle Cycles (ekstra brownie points for at være
> Post-fri!) Www.sdeals.com; er meget en familievirksomhed, undertiden vanskeligt at fange dem
> 'Hjemme', men de er v. nyttigt, når du gør.
Anden (ny-til-mig) en jeg gerne vil føje til listen er Oldham Cycle Centre: Hurtig forsendelse og nogle
meget lave priser på visse Campag poster (herunder nye Mirage Ergos).
Deeside er også god (selvom hjemmesiden ikke altid bærer en stor lighed med, hvad de
faktisk har).
Parker Int har et kæmpe udvalg af (vej) stuff med gode priser. De har brug for at udvikle mere af en egentlig
online-tjenesten, men hjemmesiden er meget praktisk at bruge som en hurtig "standard" pris vejledning, før du bruger browseren
andetsteds.
Jeg har også været meget imponeret over Wiggle - hurtig service og lagerkontrolsystemet virkelig hjælper
(de er en af de få forhandlere, der kan være tillid til at have, hvad de reklamerer!). Deres £ 3,99
porto er offputting selv.
~ PB
"Pete Biggs" <pLime{remove_fruit}@biggs.tc> wrote in message
news: <b9baer$gslko$1@ID-144931.news.dfncis.de> ...
>
> En anden (ny-til-mig) en jeg gerne vil føje til listen er Oldham Cycle Centre: Hurtig afsendelse og
> Nogle meget lave priser på visse Campag poster (herunder nye Mirage Ergos).
Jeg havde glemt dem, men har faktisk brugt dem i fortiden efter billige Campag ting.
David E. Belcher
Dept. of Chemistry, University of York
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0