TV-transmissioner fra Dauphiné Libéré
View Full Version: TV-transmissioner fra Dauphiné Libéré
Hej!
Er der nogen vide, om der er nogen TV-stationer, som sender fra Dauphiné Libéré?
Tak på forhånd
Morten
news.itd.umich.edu <jrodgers@umicx.edx> skrev:
> "Morten" <morten_skovgaard@hotmail.com> wrote in message
> News: d3084d7f.0306060013.5c413aa4 @ posting.google.com ...
>> Er der nogen vide, om der er nogen TV-stationer, som sender fra Dauphiné Libéré?
>
> 2003 Dauphiné Libéré OLN: Torsdag 26 Juni på 8 ET / PT
Jeg ved ikke, hvad OLN er, men 26 juni er ikke ligefrem i morgen.
Jeg vil virkelig gerne se Dauphiné på tv i år (selvom jeg ikke er imponeret af, at området
- Kun Armstrong blandt de store rejseselskaber kandidater, ok Hamilton er der også). Det starter i morgen og
Jeg vil gerne følge det hele ugen.
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=default
--
«Wann I de Schwitz s Volk redet, hånd d Politikär ruhig SII."
mlneelsen-supprimer@europe.com (Malte Lewan Neelsen) skrev:
> news.itd.umich.edu <jrodgers@umicx.edx> wrote:
>> "Morten" <morten_skovgaard@hotmail.com> wrote in message
>> News: d3084d7f.0306060013.5c413aa4 @ posting.google.com ...
>>> Er der nogen vide, om der er nogen TV-stationer, som sender fra Dauphiné Libéré?
>>
>> 2003 Dauphiné Libéré OLN: torsdag 26 juni kl 8 ET / PT
>
> Jeg ved ikke, hvad OLN er, men 26 juni er ikke ligefrem i morgen.
OLN er en amerikansk netværk, måske han troede, at du var amerikaner, som om han er
> Jeg vil virkelig gerne se Dauphiné på tv i år (selvom jeg ikke er imponeret af, at området
> - Kun Armstrong blandt de store rejseselskaber kandidater, ok Hamilton er der også). Det starter i morgen og
> Jeg vil gerne følge det hele ugen.
>
> http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=default
Jeg kender ikke dette år, men sidste år France 2 tv kun er de store bjerg-etape, der fandt
sted på lørdag. De andre dage var der ikke engang motocameras efter løbet. Pretty skidt for
en 2.HC niveau race.
Jeg tror, at i hvert fald det bedste sted at se er hjemmesiden for den franske offentlige tv (France 2
og France 3)
Davide Tosi <davide.tosi@comune.re.it> skrev:
> Mlneelsen-supprimer@europe.com (Malte Lewan Neelsen) skrev:
>> Jeg vil virkelig gerne se Dauphiné på tv i år (selvom jeg ikke er imponeret af, at de
>> Feltet - kun Armstrong blandt de store rejseselskaber kandidater, ok Hamilton er der også). Det starter
>> Morgen, og jeg vil gerne følge det hele ugen.
>>
>> Http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=default
>
> Jeg kender ikke i år, men sidste år, France 2 tv kun er de store bjerg-etape, der fandt
> Sted på lørdag. De andre dage var der ikke engang motocameras efter løbet. Temmelig dårlige
> For en 2.HC niveau race.
Faktisk bad. Dette år har jeg ikke finde noget tidspunkt, der ender på en bjergtop. Der er faser,
har toppe kort før udløbet selv. Det er en tur til descendere.
> Jeg tror, at i hvert fald det bedste sted at se er hjemmesiden for den franske offentlige tv (France 2 og
> France 3)
Jeg kan få de fuldstændige resultater og analyser om www.cyclingnews.com, men hvis der vil være videoklip
om disse franske hjemmesider, så vil det være interessant.
Tour de Suisse og Tour of Catalonia næste uge ville også være fantastisk at følge. Jeg er sulten for pro
cykling lige nu. Hvor bliver min favorit Simoni skal varme op (hvis nogen steder)?
--
«Wann I de Schwitz s Volk redet, hånd d Politikär ruhig SII."
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0