PDA

View Full Version: Nogen i San Diego gonna prøve for den frie Computrainer 15 juni?

fatster

Fra cyclingnews.com:

Over 20 år siden han første gang deltog i Race Across America (raam), American "cyklister
extraordinaire "John Howard vil være tilbage i år til at udfordre det område i de første 100 miles af
kapløbet om at El Centro CA. Løbet starter kl 7:00 på Søndag, Juni 15 i Downtown SanDiego på
Harbor Dr. nær Star of India. Den første rytter for at komme til El Centro tid station vil modtage
en CompuTrainer fra RacerMate - men de er nødt til at slå John at få det.

På 56 år, fortsætter John at være konkurrencedygtig og give yngre ryttere mere end de forventer:
John slå området sidste år fra Portland til første gang stationen ved 5 minutter, og vil blive
formål at gøre det samme i år.

Jeg spekulerer på, hvor hurtigt han kan do 100 miles i - jeg mener han er 56 ---, hvor hurtigt han kan virkelig gå? Udseende
en gratis Computrainer for nogen.

Mike S.

<fatster@home.com> skrev i en meddelelse news: 9pn2evgcol3a5n84er9o7umal82jh3tgk4@4ax.com ...
> From cyclingnews.com:
>
> Over 20 år siden, han første gang deltog i Race Across America (raam), American "cyklister
> Extraordinaire "John Howard vil være tilbage i år til at udfordre det område i de første 100 miles
> Af kapløbet om at El Centro CA. Løbet starter kl 7:00 på Søndag, Juni 15 i Downtown SanDiego
> Om Harbor Dr. nær Star of India. Den første rytter for at komme til El Centro tid station vil
> Modtage en CompuTrainer fra RacerMate - men de er nødt til at slå John at få det.
>
> På 56 år, John fortsat at være konkurrencedygtig og give yngre ryttere mere end de forventer:
> John slå området sidste år fra Portland til første gang stationen ved 5 minutter, og vil blive
> Formål at gøre det samme i år.
>
>
> Jeg spekulerer på, hvor hurtigt han kan do 100 miles i - jeg mener han er 56 ---, hvor hurtigt han kan virkelig gå? Looks
> Gerne et gratis Computrainer for nogen.

Jeg tager denne satsning. I'm gonna vædde på, at Ole John's gonna kick nogle æsler. Tænk over det: alt, hvad han har
at gøre, er at gå den første 100mi. Resten af rytternes nødt til at gøre hele landet. Hvorfor spilde alle, at
energi i de første dag i den race?

Mike

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish