I kinda vidste, jeg var for tung ...
View Full Version: I kinda vidste, jeg var for tung ...
Jeg fik endelig min vej ind i et kabel-tv-race, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre afsluttende
omgange. Kurset var frisk brolagt, om
1,3 miles omgange. Parken har en dam i et bassin, så hver omgang har to 50-fods klatrer. Jeg har arbejdet
ud hårde og med 5 pounds til 185 i de sidste seks måneder.
Da jeg kan gøre 23-24 mph solo på en god dag, jeg troede, jeg kan være okay. Så, "Åh ja, jeg husker
dette ... "fra 15 år siden, den sidste gang jeg kørt. Alle disse speed freaks skiftes til afbrænding
sig op, hvilket resulterer i en meget varm tempo fra start til slut.
Jeg har fint dinglende ud igen i cirka seks omgange, henkastet lade forslaget trække mig langs
downhills og lejligheder, og temmelig let sprint op kravler at indhente. Der var en tid, hvor
kurset strammer op og et par fyre i midten fik squirly, men ingen går ned.
Så speakeren kører to primtal omgange tæt sammen og pludselig i feltet er 30 yards frem og
Jeg er klar over jeg er færdig. Jeg dinglede for en mere skødet, før jeg blev trukket.
Ser ud som jeg har brug for mere fart arbejde. Jeg forsøger at beslutte, om at gøre struktureret interval træning
på min egen, eller deltage i flere ugentlige træning løb for at få det højt tempo opsving kapacitet
går. Eller skal jeg deltage i et lokalt team og ride med 'em?
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi har virkelig ikke gjort alt, hvad vi
kunne for at beskytte vores kunder. Vores produkter bare ikke udviklet til sikkerhed. "- Microsoft VP i
ansvar for Windows OS Development, Brian Valentine.
"Raptor" <me@attbi.com> skrev i en meddelelse news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
> Jeg fik endelig min vej ind i et kabel-tv-race, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre afsluttende
> Omgange. Kurset var frisk brolagt, om
> 1,3 miles omgange. Parken har en dam i et bassin, så hver omgang har to 50-fods klatrer. Jeg har været
> Arbejder ud hårdt og med 5 pounds til 185 i de sidste seks måneder.
De sagde ikke hvor høj du er, men hvis du er 6 fods eller over du har brug for at tabe yderligere 15 pounds til
20 pounds.
Hvis mindre end 6 fod, end du får brug for at miste en meget mere vægt.
Dashii (6 '1 "166 pounds)
"Raptor" <me@attbi.com> skrev i en meddelelse news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
> Jeg fik endelig min vej ind i et kabel-tv-race, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre afsluttende
> Omgange. Kurset var frisk brolagt, om
> 1,3 miles omgange. Parken har en dam i et bassin, så hver omgang har to 50-fods klatrer. Jeg har været
> Arbejder ud hårdt og med 5 pounds til 185 i de sidste seks måneder.
>
> Da jeg kan gøre 23-24 mph solo på en god dag, jeg troede, jeg kan være okay. Så, "Åh ja, jeg husker
> Dette ... "fra 15 år siden, den sidste gang jeg kørt. Alle disse speed freaks skiftes til afbrænding
> Sig op, hvilket resulterer i en meget varm tempo fra start til slut.
>
> Jeg har fint dinglende ud igen i cirka seks omgange, henkastet lade forslaget trække mig langs
> Downhills og lejligheder, og temmelig let sprint op kravler at indhente. Der var en gang
> Hvor kurset strammer op og et par fyre i midten fik squirly, men ingen går ned.
>
> Så speakeren kører to primtal omgange tæt sammen og pludselig i feltet er 30 yards foran
> Og jeg er klar jeg er færdig. Jeg dinglede for en mere skødet, før jeg blev trukket.
>
> Ser ud som jeg har brug for mere fart arbejde. Jeg forsøger at beslutte, om at gøre struktureret interval træning
> På min egen, eller deltage i flere ugentlige træning løb for at få det højt tempo opsving kapacitet
> Going. Eller skal jeg deltage i et lokalt team og ride med 'em?
>
> --
> --
> Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi har virkelig ikke gjort alt, hvad vi
> Kunne for at beskytte vores kunder. Vores produkter bare ikke udviklet til sikkerhed. "- Microsoft VP
> Ansvaret for Windows OS Development, Brian Valentine.
"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
>> 1,3 miles omgange. Parken har en dam i et bassin, så hver omgang har to 50-fods klatrer. Jeg har været
>> Arbejder ud hårdt og med 5 pounds til 185 i de sidste seks måneder.
>
> Du sagde ikke, hvor høj du er, men hvis du er 6 fods eller over du har brug for at tabe yderligere 15 pounds
> Til 20 pounds.
>
> Hvis mindre end 6 fod, end du får brug for at tabe meget mere vægt.
>
For en 50 fods klatre?
Intervaller vil være mere praktisk.
"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> skrev i en meddelelse news: KxqEa.102556 $ M01.53351 @ sccrnsc02 ...
>
> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>> Jeg fik endelig min vej ind i et kabel-tv-race, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre
>> Afsluttende omgange. Kurset var frisk brolagt, om
>> 1,3 miles omgange. Parken har en dam i et bassin, så hver omgang har to 50-fods klatrer. Jeg har været
>
> Du sagde ikke, hvor høj du er, men hvis du er 6 fods eller over du har brug for at tabe yderligere 15 pounds
> Til 20 pounds.
>
Ikke rigtig. 185 £ for en person, 6 ', i en Kat V race er fint. Hvis Wallace kan gøre 23 + km / h ave. flad
solo da han er mere end fit nok, og forhåbentlig hurtigt nok, og race-kyndige nok til at gøre meget godt
og opgradere efter 5-10 Kat V starter.
>
> Dashii (6 '1 "166 pounds)
(that's pretty stoppede magre)
> Jeg har fint dinglende ud igen i cirka seks omgange,
Der er dit problem.
Du kan ikke se Lance tilbage der for længe!
Få modige og sidde i pakken mere. Hold øje med folk med elendig dygtighed og ophold foran dem.
JW Milwaukee
"Carl Sundquist" <carlsun@cox-internet.com> wrote in message
news: ve4du88f33mu0d@corp.supernews.com ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
>
>>> 1,3 miles omgange. Parken har en dam i et bassin, så hver omgang har to 50-fods klatrer. Jeg har været
>>> Arbejder ud hårdt og med 5 pounds til 185 i de sidste seks måneder.
>>
>> Du sagde ikke, hvor høj du er, men hvis du er 6 fods eller over du har brug for
til
>> Tabe yderligere 15 pounds til 20 pounds.
>>
>> Hvis mindre end 6 fod, end du får brug for at miste en meget mere vægt.
>>
>
> For en 50 fods klatre?
>
> Intervaller ville være mere praktisk.
Ikke bare for en 50 fods bestige, men for den samlede præstation.
Dashii
"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i en meddelelse news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> skrev i en meddelelse news: KxqEa.102556 $ M01.53351 @ sccrnsc02 ...
>>
>> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
> News: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>>> Jeg fik endelig min vej ind i et kabel-tv-race, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre
>>> Afsluttende omgange. Kurset var frisk brolagt,
om
>>> 1,3 miles omgange. Parken har en dam i et bassin, så hver omgang har to 50-fods klatrer. Jeg har været
>>
>> Du sagde ikke, hvor høj du er, men hvis du er 6 fods eller over du har brug for
til
>>
>
> Ikke rigtig. 185 £ for en person, 6 ', i en Kat V race er fint. Hvis Wallace kan gøre 23 + km / h ave. flad
> Solo da han er mere end fit nok, og forhåbentlig hurtigt nok, og race-kyndige nok til at gøre meget
> Godt og opgradere efter 5-10 Kat V starter.
Sikker på, men at være konkurrencedygtig og være en mulig vinder han bliver nødt til at tabe vægt.
Jeg mener ikke ved slankekure, men ved at arbejde hårdt på cyklen og spise sundt.
>> Dashii (6 '1 "166 pounds)
>
> (That's pretty stoppede magre)
Tak, men jeg tror ikke, at jeg er for tynd, jeg er bygget mere som en middelvej vægt bokser end
en cyklist.
Dashii
"J999w" <j999w@aol.com> skrev i en meddelelse news: 20030607153900.27469.00000264 @ mb-m01.aol.com ...
>> Jeg har fint dinglende ud igen i cirka seks omgange,
>
> Der er dit problem.
>
> Du behøver ikke se Lance tilbage der for længe!
>
> Få modige og sidde i pakken mere. Hold øje med folk med elendig dygtighed og
blive
> Foran dem.
>
> Jw Milwaukee
Endnu bedre, ophold i top 20 eller så hele løbet.
1. dens lettere: ingen sprinter ud af hjørnerne.
2. du kan se, når forsiden af pakningen accelererer og være klar, når bølgen kommer til dig.
3. de ryttere i front er sædvanligvis bedre cykel-handlere og dermed mere sikker
4. gjorde jeg nævne, at det var lettere?
5. det lettere at se, om nogen er modige nok til at angribe en Cat 5 løb og prøv en pause. Hvis du ikke
ligesom at køre i pakningen, skal du gå OTF stedet for OTB! Mindst OTF du har en chance for at vinde noget
(ligesom race!)
Kunsten er at komme til det punkt, hvor du kan ride på forsiden, men ikke på forsiden. Lad nogle
andre sucker træk!
Så igen, du sikkert allerede ved alt dette, du bare ikke gør det ...
Mike
"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i en meddelelse news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>>
>
> (That's pretty stoppede magre)
>
Jeg havde en ven, som var 6 '2 "og vejede 130 lbs (59 kg), da han var væddeløb (han var i sin tidlige
20's though). Han plejede at gå på OK på bakker, og han kunne sprint rimeligt godt. Han standsede omkring seks
år siden, og jeg tror han er nu omkring 190 £ mark.
Jeff
"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee2515c 0 $ 10.842 $ $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i en meddelelse news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>
>>> Dashii (6 '1 "166 pounds)
>>
>> (That's pretty stoppede magre)
>>
> Jeg havde en ven, der var 6 '2 "og vejede 130 lbs (59 kg), da han var
Racing
> (Han var i sin tidlige 20's though). Han plejede at gå på OK på bakker, og han
kunne
> Sprint rimeligt godt. Han standsede omkring seks år siden, og jeg tror
han er nu
> Omkring 190 £ mark.
Så er det din "ven" i spejlet Jeff?
"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee2515c 0 $ 10.842 $ $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i en meddelelse news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>
>>> Dashii (6 '1 "166 pounds)
>>
>> (That's pretty stoppede magre)
>>
> Jeg havde en ven, der var 6 '2 "og vejede 130 lbs (59 kg), da han var
Racing
> (Han var i sin tidlige 20's though). Han plejede at gå på OK på bakker, og han kunne sprint rimeligt godt.
> Han standsede omkring seks år siden, og jeg tror han er
nu
> Omkring 190 £ mark.
>
> Jeff
Jeg tror ikke, at der er nogen pro ryttere over £ 2,3 pr tomme.
"Big Mig" Miguel Indurain var omkring 2,4 £ pr tomme.
Dashii
"Raptor" <me@attbi.com> skrev i en meddelelse:
<snip>
"Åh ja, jeg husker det ..." fra 15 år siden, den sidste gang jeg
> Kørte. Alle disse speed freaks skiftes til at brænde sig selv op, hvilket resulterer i en meget varm tempo fra
> Start til slut.
Den slags definerer crit racing.
>
> Jeg har fint dinglende ud igen i cirka seks omgange, henkastet lade forslaget trække mig langs
> Downhills og lejligheder, og temmelig let sprint op kravler at indhente. Der var en gang
> Hvor kurset strammer op og et par fyre i midten fik squirly, men ingen går ned.
>
> Så speakeren kører to primtal omgange tæt sammen og pludselig i feltet er 30 yards foran
> Og jeg er klar jeg er færdig. Jeg dinglede for en mere skødet, før jeg blev trukket.
>
> Ser ud som jeg har brug for mere fart arbejde. Jeg forsøger at beslutte, om at gøre struktureret interval træning
> På min egen, eller deltage i flere ugentlige træning løb for at få det højt tempo opsving kapacitet
> Going. Eller skal jeg deltage i et lokalt team og ride med 'em?
Gruppe forlystelser og et par løb, hvor du ikke har nogen mål, men at forbedre hver udflugt.
>
> --
> --
> Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi har virkelig ikke gjort alt, hvad vi
> Kunne for at beskytte vores kunder. Vores produkter bare ikke udviklet til sikkerhed. "- Microsoft VP
Ja, der er et par. Tour vindere kan være en anden historie.
"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> wrote in message
news: w6wEa.612560 $ Si4.554224 @ rwcrnsc51.ops.asp.att.net ...
>
> "Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
> News: 3ee2515c 0 $ 10.842 $ $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>>
>> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i en meddelelse news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>>
>>>>
>>>> Dashii (6 '1 "166 pounds)
>>>
>>> (That's pretty stoppede magre)
>>>
>> Jeg havde en ven, der var 6 '2 "og vejede 130 lbs (59 kg), da han var
> Racing
>> (Han var i sin tidlige 20's though). Han plejede at gå på OK på bakker, og han
kunne
>> Sprint rimeligt godt. Han standsede omkring seks år siden, og jeg tror han er
> Nu
>> Omkring 190 £ mark.
>>
>> Jeff
>
> Jeg tror ikke, at der er nogen pro ryttere over £ 2,3 pr tomme.
>
> "Big Mig" Miguel Indurain var omkring 2,4 £ pr tomme.
>
> Dashii
Dashi Toshii skrev:
> "Raptor" <me@attbi.com> skrev i en meddelelse news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>
>> Jeg fik endelig min vej ind i et kabel-tv-race, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre afsluttende
>> omgange. Kurset var frisk brolagt, om
>
>
> Til 20 pounds.
>
>
> Dashii (6 '1 "166 pounds)
I'm 5'10 ". Min krop sammensætning er rigtig god, jeg er bare meget velnæret for en cykel racer, især en
forsøger at gå op bakker. Jeg kan gå op bakker meget hurtigere, end jeg tidligere har gjort, men det er rigtig hårdt
hængende med flyweights.
( "Real hårde" = "umulige" i det mindste på dette punkt. Jeg er villig til at høre, om det er sandt, at det er
næsten umuligt for en person med min opbygge for at holde op på bakkerne, men taber i vægt er ikke, at
meget af en prioritet for
mig. Min opbygge, er store, men ser ganske god IMO. Jeg vil hellere sutte på cykel løb, tror jeg.)
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi har virkelig ikke gjort alt, hvad vi
kunne for at beskytte vores kunder. Vores produkter bare ikke udviklet til sikkerhed. "- Microsoft VP i
Thanks everyone for rådgivning. Det giver mening.
Jeg var bare ikke klar til at blande sig nøje med i feltet. Jeg er glat nok på min cykel, men jeg er ikke
anvendes til tæt hold. Hængende ud igen var lige så meget en service til mine ryttere, som det var for
min følelse af sikkerhed.
Jeg tror, jeg vil gøre praksis løb som min vigtigste uddannelse (såvel som de sædvanlige lange solo "fornøjelse"
rider). Jeg får intervallet / hastighed arbejde og blive bedre til at ride i feltet i god tid.
Jeg kan ikke sige jeg er overrasket over, hvad der skete, bare en smule bummed. Min styrke (marchfart) førte mig
til at tro, jeg kunne gøre det bedre.
--
--
"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
news: wTtEa.39298 $ Io.3424168 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
> Så er det din "ven" i spejlet Jeff?
>
Nope. Han var 2 "højere end mig til en start og 20 £ lysere (på det tidspunkt). Situationen er
noget vendes nu!
Jeff
In article <3ee2efac $ 0 $ 278 $ ba620e4c@reader0.news.skynet.be>, "Jeff Jones"
<jeff@cyclingnews-punt-com> skrev:
> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
> News: wTtEa.39298 $ Io.3424168 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>>
>> Så er det din "ven" i spejlet Jeff?
>>
> Nope. Han var 2 "højere end mig til en start og 20 £ lysere (på det tidspunkt). Situationen er
> Noget vendes nu!
>
> Jeff
>
>
Ah, så du har vokset fire inches, Jeff?
--
tanx, Howard
Læse. Tænke. Type. Sende.
fjerne dine sko til at svare, k?
For nogle mennesker er mængde kvalitet ...
Raptor skrev:
>
> Jeg har fint dinglende ud igen i cirka seks omgange, ...
>
snip
>
> Ser ud som jeg har brug for mere fart arbejde ....
>
Det ser ud som du skal ikke hænge ud på bagsiden af pakken. Det er ikke smart racing.
"Raptor" <me@attbi.com> skrev i en meddelelse news: 3EE2DB1C.6030004 @ attbi.com ...
> Dashi Toshii wrote:
>> "Raptor" <me@attbi.com> wrote in message
news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>>
>>> Jeg fik endelig min vej ind i et kabel-tv-race, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre
>>> Afsluttende omgange. Kurset var frisk brolagt, om
>>
>>
til
>>
>>
>
> I'm 5'10 ". Min krop sammensætning er rigtig god, jeg er bare meget velnæret for en cykel racer, især
> En forsøger at gå op bakker. Jeg kan gå op bakker meget hurtigere, end jeg tidligere har gjort, men det virkelige
> Hårdt hængende med flyweights.
>
> ( "Real hårde" = "umulige" i det mindste på dette punkt. Jeg er villig til at høre, om det er sandt, at det er
> Praktisk talt umuligt for en person med min opbygge for at holde op på bakkerne, men taber i vægt er ikke, at
> Meget af en prioritet for
> Mig. Min opbygge, er store, men ser ganske god IMO. Jeg vil hellere sutte på cykel løb, tror jeg.)
Hvis du ikke er alvorligt om at vinde løb og nyde den sport, som du derefter er at tabe sig er ikke
nødvendigt.
Dashii
>
> --
> --
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0