Noisy Giant TCR Composite ... Any ideas?
View Full Version: Noisy Giant TCR Composite ... Any ideas?
Jeg har købt en Giant TCR Composite for nylig, og nu kan jeg mærke en temmelig høj og forstyrrende støj, mens
ridning. Jeg spørger mig selv, hvis nogen har nogen ideer eller erfaringer de kan dele?
Detaljer: • Cyklen kun har 500 km på den. • Støjen er først lige begyndt at dukke op i løbet af
sidste par rider. • Støj opstår, når pedaling ved høje RPM's (100 + selv når ikke at lægge en masse
pres på pedalerne) • Støj er meget udtalt i bjergbestigning og sprint • Støj lyder
bøjning eller bøjes rør, der kommer fra de vigtigste trekant eller bageste ophold
Jeg er overrasket over at høre al den støj, især fra en kulfiber cykel. Jeg har aldrig ejet en
og jeg er noget skuffet og bekymret over, at noget kan være galt.
Mange tak på forhånd.
"Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
news: <MRxEa.6118$IR1.892772@news20.bellglobal.com> ...
> Jeg har købt en Giant TCR Composite for nylig, og nu kan jeg mærke en temmelig høj og forstyrrende støj
> Mens ridning. Jeg spørger mig selv, hvis nogen har nogen ideer eller erfaringer de kan dele?
>
> Detaljer:? Cyklen kun har 500 km på den. ? Støjen er først lige begyndt at dukke op i løbet af
> Sidste par forlystelser. ? Støj opstår, når pedaling ved høje RPM? S (100 + selv når ikke at lægge en masse
> Pres på pedalerne)? Støj er meget udpræget i bjergbestigning og sprint? Støj lyde
> Gerne nedbøjning eller bøjes rør, der kommer fra de vigtigste trekant eller bagtil ophold
>
> Jeg er overrasket over at høre al den støj, især fra en kulfiber cykel. Jeg har aldrig ejet en
> Og er noget skuffet og bekymret over, at noget kan være galt.
>
> Mange tak på forhånd.
Ja - du skal ikke have købt en Giant. Et lokalt hold er sponsoreret af dem, og du altid ved,
hvor de er i gruppen på grund af deres squeeking og revnedannelse rammer.
-a
Jeg har en TCR-1 komposit med en lignende støj, der går væk, hvis jeg står op (get off sæde).
Ellers er dette et af de mindst støjende cykler, jeg nogensinde har redet.
"Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
> Jeg har købt en Giant TCR Composite for nylig, og nu kan jeg mærke en temmelig høj og forstyrrende støj
> Mens ridning. Jeg spørger mig selv, hvis nogen har nogen ideer eller erfaringer de kan dele?
>
> Detaljer:? Cyklen kun har 500 km på den. ? Støjen er først lige begyndt at dukke op i løbet af
> Sidste par forlystelser. ? Støj opstår, når pedaling ved høje RPM? S (100 + selv når ikke at lægge en masse
> Pres på pedalerne)? Støj er meget udpræget i bjergbestigning og sprint? Støj lyde
> Gerne nedbøjning eller bøjes rør, der kommer fra de vigtigste trekant eller bagtil ophold
>
> Jeg er overrasket over at høre al den støj, især fra en kulfiber cykel. Jeg har aldrig ejet en
> Og er noget skuffet og bekymret over, at noget kan være galt.
>
> Mange tak på forhånd.
Den 8 juni 2003 02:55:57 -0700, andrew_f_martin@hotmail.com (Andrew Martin) skrev:
> "Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
> news: <MRxEa.6118$IR1.892772@news20.bellglobal.com> ...
>> Jeg har købt en Giant TCR Composite for nylig, og nu kan jeg mærke en temmelig høj og forstyrrende støj
>> Mens ridning. Jeg spørger mig selv, hvis nogen har nogen ideer eller erfaringer de kan dele?
>>
>> Detaljer:? Cyklen kun har 500 km på den. ? Støjen er først lige begyndt at dukke op i løbet af
>> Sidste par forlystelser. ? Støj opstår, når pedaling ved høje RPM? S (100 + selv når ikke at lægge en masse
>> Pres på pedalerne)? Støj er meget udpræget i bjergbestigning og sprint? Støj lyde
>> Gerne nedbøjning eller bøjes rør, der kommer fra de vigtigste trekant eller bageste ophold
>>
>> Jeg er overrasket over at høre al den støj, især fra en kulfiber cykel. Jeg har aldrig ejet en
>> Og er noget skuffet og bekymret over, at noget kan være galt.
>>
>> Mange tak på forhånd.
>
> Ja - du skal ikke have købt en Giant. Et lokalt hold er sponsoreret af dem, og du altid ved,
> hvor de er i gruppen på grund af deres squeeking og revner rammer.
>
>-a
De bedre at få en bedre mechaic. Jeg solgte 45 af disse. Nr. squeeking og revner i Santa
Barbara .....
Dave Lettieri FasTrack Cykler 118 W. Canon Perdido Santa Barbara, CA 93101 805-884-0210
775-248-7632 Fax 805-680-7094 Cell
www.fastrackbicycles.com
Frank-<<Jeg har købt en Giant TCR Composite for nylig, og nu kan jeg mærke en temmelig høj og foruroligende
støj, mens ridning. Jeg spørger mig selv, hvis nogen har nogen ideer eller erfaringer de kan dele?
Tag det tilbage, hvor du har købt det ...
Peter Chisholm Vecchio's Bicicletteria 1833 Pearl St. Boulder, CO, 80.302
(303) 440-3535 http://www.vecchios.com (http://www.vecchios.com/) "Ruote CONVENZIONALI costruite eccezionalmente bene"
Glen, nr. bekymre dig, har du fået dig en god cykel. Prøv disse to:
1. Den gaffel carbon afstandsklodser. Sidder de ordentligt?
2. Vand bur bolte.
P / S: Du kan identificere noice kilde ved at have cyklen stationær og dundrende sædet med
din håndflade.
Held og lykke.
Glen wrote in message <7d7c7451.0306081905.3d7e09df @ posting.google.com> ...
> Jeg har en TCR-1 komposit med en lignende støj, der går væk, hvis jeg står op (get off sæde).
> Ellers er dette et af de mindst støjende cykler, jeg nogensinde har redet.
>
> "Frank" <fdominguez@sympatico.ca> wrote in message
>> Jeg har købt en Giant TCR Composite for nylig, og nu kan jeg mærke en temmelig høj og forstyrrende støj
>> Mens ridning. Jeg spørger mig selv, hvis nogen har nogen ideer
eller
>> Erfaringer de kan dele?
>>
>> Detaljer:? Cyklen kun har 500 km på den. ? Støjen er først lige begyndt at dukke op i løbet af
>> Sidste par forlystelser. ? Støj opstår, når pedaling ved høje RPM? S (100 +, selv når de ikke at placere et
parti
>> Pres på pedalerne)? Støj er meget udpræget i bjergbestigning og sprint? Larm
>> Lyder som nedbøjning eller bøjes rør, der kommer fra de vigtigste
trekant
>> Eller bag ophold
>>
>> Jeg er overrasket over at høre al den støj, især fra en carbon fiber
cykel. Jeg
>> Har aldrig ejet en, og jeg er noget skuffet og bekymret over, at noget kan være galt.
>>
>> Mange tak på forhånd.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0