PDA

CSC

View Full Version: CSC

Kurgan Gringion

Jeg talte med et par af de indenlandske fyre, der har gjort det Wachovia Week.

De synes at være lidt raslede af CSC. Nylig Euro hold er blevet kommer her over og lige
hesteryg - dette år CSC synes at have bragt deres bedste ryttere og gør et punkt for at vinde - Riis
udkig efter sponsorer, der er på hånden fra Virginia.

Der er endda et rygte om, at de flyver i Tyler Hamilton i sidste øjeblik. Lyder farfetched.

I morgen er en ny dag, men konsensus synes at være, at CSC har alle heste.

Jeg er ikke candyassing - holder med F. Rodriguez som min pick.

Stewart Fleming

Kurgan Gringioni skrev:

> I morgen er en ny dag, men konsensus synes at være, at CSC har alle heste.

Julian Dean (NZL) fortjent en sejr.

Jeff Jones

"Kurgan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> skrev i en meddelelse news: iBCEa.1914

> Der er endda et rygte om, at de flyver i Tyler Hamilton i sidste øjeblik. Lyder farfetched.
>
Snarere, da han løb i Dauphine i dag ...

Jeff

Os

win ...............

Kurgan Gringioni skrev:
> Jeg talte med et par af de indenlandske fyre, der har gjort det Wachovia Week.
>
>
> De synes at være lidt raslede af CSC. Nylig Euro hold er blevet kommer herover og
> Bare hesteryg - dette år CSC synes at have bragt deres bedste ryttere og gør et punkt for at vinde
> - Riis udkig efter sponsorer, der er på hånden fra Virginia.
>
>
> Der er endda et rygte om, at de flyver i Tyler Hamilton i sidste øjeblik. Lyder farfetched.
>
>
> I morgen er en ny dag, men konsensus synes at være, at CSC har alle heste.
>
>
> Jeg kan ikke candyassing - holder med F. Rodriguez som min pick.

Kurgan Gringion

"os" <them@thiers.com> skrev i en meddelelse news: bbvn23 $ RE3 $ 1@terabinaries.xmission.com ...

> Win ...............

Tafi har været her før med Mapei. Det var ikke højt på Mapei's liste over prioriteter som det ser ud til
være med CSC.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish