View Full Version: Rossner IKKE WIN LIBERTY CLASSIC
Rossner IKKE WIN LIBERTY CLASSIC
For første gang siden 1997, har Petra Rossner IKKE vinde Liberty Classic. Fra læsning
cyclingnews.com 's dækning, lyder som en fremragende løb med en fantastisk solo vinder ved Lyne Bessette,
bryde væk i den sidste kilometer.
"Steven L. Sheffield" <stevens@veloworks.com> wrote in message
news: BB08BF34.3C0F4% stevens@veloworks.com ...
>
> For første gang siden 1997, har Petra Rossner IKKE vinde Liberty Classic. Fra læsning
> Cyclingnews.com 's dækning, lyder som en
excellent
> Race med en stor solo vinder ved Lyne Bessette, der bryder i den sidste kilometer.
Forvente at se nogle af, at der på OLN. Dede Barry, Amber Neben, Mari Holden, Nicole Freedman og Laura
Van Gilder var på start listen, men har ikke plads i top ti.
B -
Jeg så dækningen på den lokale station. Det var en god kvinder løb for en gangs skyld. Bessette angreb
på væggen for at skabe et godt hul, men blev bragt tilbage på ned ad bakke, og da T-mobile fyret
rytter efter rytteren op ad vejen angribe igen og igen, når den tidligere angreb blev anlagt
tilbage. De har stort set gjort løbet ved aldrig at lade feltet får ny konsolideret efter
sidste gang op ad muren. Til sidst 5 piger slap afsted med 2 T-mobiler, Bessette, Lynn Gaggiola, og
Arndt. Gaggiola angrebet og fik et godt hul på et tidspunkt og så lignede hun var tabt. Hun havde
langsom, vend rundt og kigge efter den jagt, som hun havde givet op, og så komme ud af sadlen og
reaccelerate og fortsætter med angrebet. Hun gjorde det flere gange, før hun blev fanget af
andre fire. Bessette angreb over Lemon Hill og holdt afstanden til den er færdig. Great TV skudt af
Bessette med de fire chasers lige bag, og derefter bundt lukke ned på dem (meget Paris-Tours
lignende). T-mobile gjorde race, og så fik meget lidt at vise det. Jeg troede, de fik den sidste
to steder i den 4-up sprint til anden, men ikke engang, cyclingnews Resultaterne viser, at en af dem
selv fik pipped på linje med Rossner for 5. stedet som bundt fanget dem på linje!
"Wayne" <wscott@udel.edu> skrev i en meddelelse news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
> Jeg så dækningen på den lokale station. Det var en god kvinder løb for en gangs skyld. Bessette
> Angreb på væggen for at skabe et godt hul, men blev bragt tilbage på ned ad bakke, og derefter
> T-mobile rytter fyret efter rytteren op ad vejen angribe igen og igen, når den tidligere
> Angreb blev bragt tilbage. De har stort set gjort løbet ved aldrig at lade feltet får
> Re-konsolideret efter den sidste tid op ad muren. Til sidst 5 piger slap afsted med 2 T-mobiles,
> Bessette, Lynn Gaggiola, og Arndt. Gaggiola angrebet og fik et godt hul på et punkt og derefter
> Lignede hun var tabt. Hun havde langsom, vend rundt og kigge efter den jagt, som hun havde givet op,
> Og derefter komme ud af sadlen og reaccelerate og fortsætter med angrebet. Hun gjorde dette flere
> Gange, før hun blev fanget af de andre fire. Bessette angreb over Lemon Hill og holdt afstanden
> Til målstregen. Great TV skudt af Bessette med de fire chasers lige bag, og derefter bundt
> Lukke ned på dem (meget Paris-Tours lignende). T-mobile gjorde race, og så fik meget lidt at
> Show for det. Jeg troede, de fik de sidste to steder i den 4-up sprint til anden, men ikke engang,
> Cyclingnews Resultaterne viser, at en af dem fik endda pipped på linje med Rossner for 5. spot
> Som den flok fanget dem på linje!
Fra hvad jeg så i løbet af den side af vejen og uddrag på TV, den så ud for mig, at det var
så meget Saturn gør race som alle andre ... for eksempel, var ikke Jutras ud af sig selv for
en hel del tid?
Andy Coggan
"Andy Coggan" <acoggan@earthlink.net> wrote in message
news: j6_Ea.37542 $ rO.3508025 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> "Wayne" <wscott@udel.edu> skrev i en meddelelse news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
>> Jeg så dækningen på den lokale station. Det var en god kvinder løb for en gangs skyld. Bessette
>> Angreb på væggen for at skabe et godt hul, men blev bragt tilbage på ned ad bakke, og derefter
>> T-mobile rytter fyret efter rytteren op ad vejen angribe igen og igen, når den tidligere
>> Angreb blev bragt tilbage. De har stort set gjort løbet ved aldrig at lade feltet får
>> Re-konsolideret efter den sidste tid op ad muren. Til sidst 5 piger slap afsted med 2 T-mobiles,
>> Bessette, Lynn Gaggiola, og Arndt. Gaggiola angrebet og fik et godt hul på et punkt og derefter
>> Lignede hun var tabt. Hun havde langsom, vend rundt og kigge efter den jagt, som hun havde givet op,
>> Og derefter komme ud af sadlen og reaccelerate og fortsætter med angrebet. Hun gjorde dette
>> Flere gange, før hun blev fanget af de andre fire. Bessette angreb over Lemon Hill og
>> Holdt afstanden til den er færdig. Great TV skudt af Bessette med de fire chasers lige bag, og derefter
>> Den flok lukke ned på dem (meget Paris-Tours lignende). T-mobile gjorde race, og så fik meget
>> Lidt at vise det. Jeg troede, de fik de sidste to steder i den 4-up sprint for andet, men
>> Ikke engang, cyclingnews Resultaterne viser, at en af dem fik endda pipped på linje med Rossner for
>> 5. stedet som bundt fanget dem på linje!
>
> Efter hvad jeg så i løbet af den side af vejen og uddrag på TV, så det mig, at det
> Var så meget Saturn gør race som alle andre ... for eksempel, var ikke Jutras ud af sig selv for
> Lang tid?
>
> Andy Coggan
Jeg fik et billede af Jutras ud foran, som varede omkring 18 miles jeg tror.
B -
wscott@udel.edu (Wayne) skrev i en meddelelse news: <de90a9b6.0306081320.510295cb@posting.google.com> ...
> Jeg så dækningen på den lokale station. Det var en god kvinder løb for en gangs skyld. Bessette
> Angreb på væggen for at skabe et godt hul, men blev bragt tilbage på ned ad bakke, og derefter
> T-mobile rytter fyret efter rytteren op ad vejen angribe igen og igen, når den tidligere
> Angreb blev bragt tilbage. De har stort set gjort løbet ved aldrig at lade feltet får
> Re-konsolideret efter den sidste tid op ad muren. Til sidst 5 piger slap afsted med 2 T-mobiles,
> Bessette, Lynn Gaggiola, og Arndt. Gaggiola angrebet og fik et godt hul på et punkt og derefter
> Lignede hun var tabt. Hun havde langsom, vend rundt og kigge efter den jagt, som hun havde givet op,
> Og derefter komme ud af sadlen og reaccelerate og fortsætter med angrebet. Hun gjorde dette flere
> Gange, før hun blev fanget af de andre fire. Bessette angreb over Lemon Hill og holdt afstanden
> Til målstregen. Great TV skudt af Bessette med de fire chasers lige bag, og derefter bundt
> Lukke ned på dem (meget Paris-Tours lignende). T-mobile gjorde race, og så fik meget lidt at
> Show for det. Jeg troede, de fik de sidste to steder i den 4-up sprint til anden, men ikke engang,
> Cyclingnews Resultaterne viser, at en af dem fik endda pipped på linje med Rossner for 5. spot
> Som den flok fanget dem på linje!
Lynn Gaggioli var på udkig efter nogle ryttere til gruppen op med hende uden at pakken fangst. Hun vidste
hun ville blive fanget alene, og hun vidste, hun havde ikke en chance i en masse sprint. Hun havde i det væsentlige ikke
holdkammerater, så hun havde brug for nogle af de store hold i sin gruppe til at holde pakken fra fangst. Vejen til
arbejde i teams, når du er en solo rytter.
Sabine www.velobella.org
> Efter hvad jeg så i løbet af den side af vejen og uddrag på TV, så det mig, at det
> Var så meget Saturn gør race som alle andre ... for eksempel, var ikke Jutras ud af sig selv for
> Lang tid?
Jeg var først og fremmest henvise til finalen, men ja Jutras var ude alene for en stund og derefter blev fanget på
bunden af muren sidste gang. Pakken gik op på væggen sammen for en stund, fortalte derefter Jutras
Bessette at angribe (ifølge sin post-race interview). Hun splintret området, men det var
afgjort T-mobile, der holdt Rossner fra at vinde. Deres uophørlige angreb indtil 5 rytter
vindende træk blev etableret holdt det fra at være en flok finish. Faktisk, Bessette er tilsyneladende stadig
ride defensivt i miles op til etableringen af den endelige brud. Hun ville
lukke ned et angreb (som regel indledes af en T-mobile rytter), og ikke pull-through, men for en gangs skyld
kvinder holdt angriber, og det kom ikke tilbage sammen.
> Lynn Gaggioli var på udkig efter nogle ryttere til gruppen op med hende uden at pakken fangst. Hun vidste
> Ville hun blive fanget alene, og hun vidste, hun havde ikke en chance i en masse sprint. Hun havde i det væsentlige ikke
> Holdkammerater, så hun havde brug for nogle af de store hold i sin gruppe til at holde pakken fra fangst. Vejen til
> Arbejde i teams, når du er en solo rytter.
>
> Sabine www.velobella.org
Ja, men hvis jeg ikke få tingene blandet sammen, jeg er temmelig sikker på, at det var efter de 5 piger var allerede
off the front. Hvorfor angribe dem i første omgang, hvis du vil have deres hjælp? Nå ja, måske er jeg
forvirrende det, og det var hendes angreb, som startede den pause på 5 med de andre 4 bygge bro op. Jeg synes
at huske Phil og Eustice forsøger at finde ud af, hvem hun var, så måske var det hendes angreb,
etableret de vindende flytte og venter på chasers gav mening.
>> Lynn Gaggioli var på udkig efter nogle ryttere til gruppen op med hende uden at pakken fangst. Hun
>> Vidste, at hun ville blive fanget alene, og hun vidste, hun havde ikke en chance i en masse sprint. Hun havde
>> Væsentlige ingen holdkammerater, så hun havde brug for nogle af de store hold i sin gruppe til at holde pakke fra
>> Fange. Måde at arbejde i teams, når du er en solo rytter.
>> Sabine www.velobella.org
>>
> Ja, men hvis jeg ikke få tingene blandet sammen, jeg er temmelig sikker på, at det var efter de 5 piger var
>
>
> Allerede ned foran. Hvorfor angribe dem i første omgang, hvis du vil have deres hjælp?
I denne særlige race, Arndt er der for at hjælpe Rossner (6? Tid forsvarende mester i denne race). Så
<snip>
når pause på 4 går, er Arndt kommer til at sidde på og vente på, Rossner at indhente det forsømte.
Hvis Arndt sidder på, så det gør Bessette og Anderson.
Gaggioli angreb. Arndt ikke længere kan sidde på, hun har til at samarbejde, kan ikke lade den vinde gå op
vej. Bessette tællere når Gaggioli er fanget. Arndt fortsætter med at arbejde. Smart racing ved Gaggioli --
med mere held måske Bessette måske ikke været i stand til at gøre det stick.
Dette er alle rene gætteri fra min side, baseret på, hvad jeg læste.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0