View Full Version: Hvordan gjorde Armstrong gør i Dauphiné? (spoiler)
Han er slået! Du kan følge den live (ingen billeder) på
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
Termine da 3e holdning! "Tyler Hamilton kun var 36.. Iban Mayo vandt, gav David Millar.
Så var Armstrong prøver? Du tror måske, han var, i betragtning af, hvor godt han gjorde, efter alle. Men han er
forventes at vinde ITTs i TDF som sædvanlig (hvis ikke Botero interfers, ligesom sidste år).
Resultater og analyse af
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/ prolog
--
«Wann I de Schwitz s Volk redet, hånd d Politikär ruhig SII."
10 sekunder wow nu, er en enorm defecit at overvinde .... og det er bare min Prolog
ven ............. åh en .... kort men udfordrende parcours på blot 5,1 km yeah Jeg vil vædde på, at
ondt .........
Malte Lewan Neelsen skrev:
> Han er slået! Du kan følge den live (ingen billeder) på
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine da 3e holdning! "Tyler Hamilton kun var 36.. Iban Mayo vandt, gav David Millar.
>
> Så var Armstrong prøver? Du tror måske, han var, i betragtning af, hvor godt han gjorde, efter alle. Men han er
> Forventes at vinde ITTs i TDF som sædvanlig (hvis ikke Botero interfers, ligesom sidste år).
>
> Resultater og analyser om http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prolog
Som om.
Hvem bekymrer sig om, hvorvidt han overhovedet får det tilbage?
"os" <them@thiers.com> skrev i en meddelelse news: bc0cp2 $ 6VA $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> 10 sekunder wow nu, er en enorm defecit at overvinde .... og det er bare min Prolog
> Friend ............. åh en .... kort men udfordrende parcours på blot 5,1 km yeah Jeg vil vædde på, at
> Ondt .........
>
> Malte Lewan Neelsen skrev:
>
>> Han er slået! Du kan følge den live (ingen billeder) på
>> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
>> Termine da 3e holdning! "Tyler Hamilton kun var 36.. Iban Mayo vandt, gav David Millar.
>>
>> Så var Armstrong prøver? Du tror måske, han var, i betragtning af, hvor godt han gjorde, efter alle. Men
>> Han forventede at vinde ITTs i TDF som sædvanlig (hvis ikke Botero interfers, ligesom sidste år).
>>
>> Resultater og analyser om http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
>> Prolog
"Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> wrote in message
news: 9QQEa.9372 $ xf5.5964 @ news.randori.com ...
> Som om.
>
> Hvem bekymrer sig om, hvorvidt han selv får det tilbage?
Mig! I care.
Dashii
On Mon,, 09 Jun 2003 00:49:10 GMT "Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> skrev:
> Som om.
>
> Hvem bekymrer sig om, hvorvidt han selv får det tilbage?
>
Mayo og Millar?
Hilsen! Stephen
Malte Lewan Neelsen skrev:
>
> Han er slået! Du kan følge den live (ingen billeder) på
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine da 3e holdning! "Tyler Hamilton kun var 36.. Iban Mayo vandt, gav David Millar.
>
> Så var Armstrong prøver? Du tror måske, han var, i betragtning af, hvor godt han gjorde, efter alle. Men han er
> Forventes at vinde ITTs i TDF som sædvanlig (hvis ikke Botero interfers, ligesom sidste år).
>
> Resultater og analyser om http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prolog
Han startede sidste, og jeg tror, han kunne tempo for at afslutte, hvad han ville. Tyler Hamilton er
næste ex-holdkammerat til at implodere. (Just synes historien om tidligere holdkammerater.)
> From: David Ryan bikerpackman@hotmail.com
> Han startede sidste, og jeg tror, han kunne tempo for at afslutte, hvad han ville. Tyler Hamilton er
> næste ex-holdkammerat til at implodere. (Just synes historien om tidligere holdkammerater.)
>
WOW! Tyler tabte 43 sekunder han historie, at karriere er forbi. Hvordan du tallet? Hvis jeg var Tyler I'd
koncentrerer sig om min klatring. Det er, hvor han vil få tid til at komme på podiet, ikke i
TT. Han er bare nødt til at holde på og ikke tabe for meget i TTS. Jeg tror, han vil klatre bedre
end nogensinde, og holde sin egen i TTS. Bill C
In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:
> Han startede sidste, og jeg tror, han kunne tempo for at afslutte, hvad han ville. Tyler Hamilton er
> Næste ex-holdkammerat til at implodere. (Just synes historien om tidligere holdkammerater.)
Ja, han imploderede lige ind i en klassisk vinde i LBL, hvilket er noget, vi ikke har set fra fyre
stadig på USPS.
Læs hans dagbog på VeloNews.com hvis du sørge for at oplyse dig selv.
-WG
"Warren" <warren@usvh.com> skrev i en meddelelse news: 090620032020389093% warren@usvh.com ...
> In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:
>
>> Han startede sidste, og jeg tror, han kunne tempo for at afslutte, hvad han ville
til.
>> Tyler Hamilton er den næste tidligere holdkammerat til at implodere. (Just synes historien om tidligere holdkammerater.)
>
> Ja, han imploderede lige ind i en klassisk vinde i LBL, hvilket er noget, vi ikke har set fra
> Fyre stadig på USPS.
>
> Læs hans dagbog på VeloNews.com hvis du sørge for at oplyse dig selv.
Og vandt T de Romandy.
Hvad der interesserer mig er den måde Armstrong's øverste organ er på udkig. Det kan meget vel være en kombination af
kameravinkel / linse længde, men det ser ud til hans overkrop har jævnet en smule, ligesom Lemonds
havde mod slutningen af hans karriere.
Jeg tror, det kunne være Armstong sværeste Tour siden hans comeback. Jeg siger, at på grund af
ovenfor, og det indtryk (subjektiv ja), at jeg havde, da han blev fanget på LBL, at han ikke var
fysisk, hvor han troede, han skulle være. Ikke at han nogensinde ville indrømme, at hvis det var tilfældet.
Og en stor tak til Gud og hendes infinate Wisdom for at give os OLN. Juli vil være så meget
sjovt, selv om Classics reglen.
"B. Lafferty" <AceptNoSubstitutes@hotmail.com> skrev i
news: c3kFa.38872 $ rO.3668309 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net:
> Hvad der interesserer mig er den måde Armstrong's øverste organ er på udkig. Det kan meget vel være en kombination af
> Kameravinkel / linse længde, men det ser ud til hans overkrop har jævnet en smule, ligesom Lemonds
> Gjorde mod slutningen af hans karriere.
[Deletia]
Taler om samme, jeg mærke i kameravinkler, hvor under pres Armstrong ser i disse dage.
Han ser mager, med den slags hule på hans kinder og på hans øjne, at du brugte til at se på
ham kun i bjerg etaper sent i TDF. Jeg tror, at hans manglende tilstand på løb, hvor han har
contentended i tidligere år, ligesom Amstel hvor han ikke kunne dumpe de førende på det endelige
klatre, er også en indikator.
P.
TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
news: <Xns93964698C1EF8timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
> Taler om samme, jeg mærke i kameravinkler, hvor under pres Armstrong ser disse
> Dage. Han ser mager, med den slags hule på hans kinder og på hans øjne, at du brugte til at
> Se på ham kun i bjerg-etaper sent i TDF. Jeg tror, hans manglende tilstand på løb
> Hvor han har contentended i tidligere år, ligesom Amstel hvor han ikke kunne dumpe den førende gruppe på
> Den sidste stigning, er også en indikator.
>
> P.
Yup. Om Graham Watson's hjemmeside, i billeder fra Liege:
http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
Jeg vil vædde på at han var at se dobbelt i dette billede. Han var tydeligvis giver det ham alle, igen og igen, og
kunne aldrig komme væk.
"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> wrote in message
news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
> TimBenz <timbenz@timbenz.com> skrev i en meddelelse
>
>> Nu vi taler om samme, jeg mærke i kameravinkler, hvor under pres Armstrong ser disse
>> Dage. Han ser mager, med den slags hule på hans kinder og på hans øjne, at du har brugt
>> For at se på ham kun i bjerg-etaper sent i TDF. Jeg tror, at hans manglende tilstand på
>> Løb, hvor han har contentended i tidligere år, ligesom Amstel, hvor han ikke kunne dumpe den førende
>> Gruppe på den sidste stigning, er også en indikator.
>>
>> P.
>
>
> Yup. Om Graham Watson's hjemmeside, i billeder fra Liege:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>
> Jeg vil vædde på at han var at se dobbelt i dette billede. Han var tydeligvis giver det ham alle, igen og igen,
> Og kunne aldrig komme væk.
Måske var han bare klø possum igen. ;-)
Jeg håber at se Lance og Ullrich i en head to head duel igen.
Dashii
Virkelig godt at se du stadig rundt Dave. Plain at se Tour kommer.
"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> skrev i en meddelelse news: 3EE54374.B443C78D @ hotmail.com ...
> Malte Lewan Neelsen skrev:
>>
>> Han er slået! Du kan følge den live (ingen billeder) på
>>
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18 _e
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne
peut
>> Faire mieux que 8'55 "et termine da 3e holdning!" Tyler Hamilton
var
>> Kun 36.. Iban Mayo vandt, gav David Millar.
>>
>> Så var Armstrong prøver? Du tror måske, han var, overvejer, hvordan
godt
>> Gjorde han, efter alle. Men han forventede at vinde ITTs i TDF som
sædvanlige (hvis
>> Ikke Botero interfers, ligesom sidste år).
>>
>> Resultater og analyse
>>
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresult
s /
>> Prolog
>
> Han startede sidste, og jeg tror, han kunne tempo for at afslutte, hvad han
ville.
> Tyler Hamilton er den næste tidligere holdkammerat til at implodere. (Just synes historien om tidligere holdkammerater.)
dtamasauskas@hotmail.com (Dan) skrev i news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:
>
>
> Jeg vil vædde på at han var at se dobbelt i dette billede. Han var tydeligvis giver det ham alle, igen og igen,
Det er præcis, hvad jeg taler om. Han så gerne, at LBL i år, og det var en lignende
"look" i Amstel, da han skruede op Boogerd race ved ikke at have den betingelse Boogerd troede, han
gjorde. Sammenligne, hvor meget mere komfortabel og mindre spildt han så sidste år i den samme én dag
løb, eller overveje, hvordan han ser lige nu i Daupine.
For eksempel ser på dette billede fra den nuværende race:
http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000
Armstrong ikke kun ser slemt på denne relativt enkle tidlig fase i en længere etapeløb,
men han ser _much_ værre end rytterne omkring ham. Folk vil begynde at mærke, hvis de
ikke allerede har gjort. Jeg har set dette ser mange gange under kapsejlads: Armstrong er ridning i nærheden af den forreste
på tarme og lidelse, ikke bedre tilstand.
P.
Og faktisk er der, at store overkrop, at Jan elsker at se. Jeg er enig med Bill, at dette er
vil være hans sværeste Tur til dato.
"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> wrote in message
news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
>
>> Nu vi taler om samme, jeg mærke i kameravinkler, hvor under
pres
>> Armstrong ser i disse dage. Han ser mager, med den slags
huljern på
>> Hans kinder og under hans øjne, at du brugte til at se på ham kun
i løbet af
>> Bjerg etaper sent i TDF. Jeg tror, at hans manglende tilstand på
løb
>> Hvor han har contentended i tidligere år, ligesom Amstel hvor han
kunne ikke
>> Dumpe førergruppen på den sidste stigning, er også en indikator.
>>
>> P.
>
>
>
>
Tom Kunich skrev:
>
> Virkelig godt at se du stadig rundt Dave. Plain at se Tour kommer.
Tak. Kontrol af at se, hvad folk mener. Måske vil jeg være omkring et lidt mere - hvis Armstrong nogensinde
Mener Giro eller opholder sig omkring for Vuelta igen ;-)
TimBenz <timbenz@timbenz.com> wrote in message
news: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
> Dtamasauskas@hotmail.com (Dan) skrev i news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:
>
>> Yup. Om Graham Watson's hjemmeside, i billeder fra Liege:
>>
>> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>>
>> Jeg vil vædde på at han var at se dobbelt i dette billede. Han var tydeligvis giver det ham alle, igen og igen,
>> Og kunne aldrig komme væk.
>
> Det er præcis, hvad jeg taler om. Han så gerne, at LBL i år, og det var en lignende
> "Look" i Amstel, da han skruede op Boogerd race ved ikke at have den betingelse Boogerd troede, han
> Gjorde. Sammenligne, hvor meget mere komfortabel og mindre spilder han så sidste år i den samme en -
> Dag løb, eller overveje, hvordan han ser lige nu i Daupine.
>
> For eksempel, se på dette billede fra den nuværende race:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000
>
> Armstrong ikke kun ser dårligt på denne relativt enkle tidlig fase i en længere fase
> Race, men han ser _much_ værre end rytterne omkring ham. Folk vil begynde at mærke, hvis
> De ikke allerede har. Jeg har set dette ser mange gange under kapsejlads: Armstrong er ridning i nærheden af
> Foran på tarme og lidelse, ikke bedre tilstand.
Det er svært at få en sand historie fra det pågældende fotografi. Resultaterne er en meget bedre indikator.
Lance er kun 11 sekunder efter. På otherhand det er ikke usandsynligt, at Lance måske ikke
være op til form.
>
> P.
"Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> wrote in message
news: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
news: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>>
>> Armstrong ikke kun ser dårligt på denne relativt enkle tidlig fase i en længere fase
>> Race, men han ser _much_ værre end rytterne omkring ham. Folk vil begynde at mærke,
>> Hvis de ikke allerede har. Jeg har set dette ser mange gange under kapsejlads: Armstrong er ridning i nærheden
>> Foran på tarme og lidelse, ikke bedre tilstand.
>
> Det er svært at få en sand historie fra det pågældende fotografi. Resultaterne er en meget bedre indikator.
> Lance er kun 11 sekunder efter. På otherhand det er ikke usandsynligt, at Lance måske ikke
> Være op til form.
>>
>> P.
I'd enig. Det kan svært at sige fra et snap shot. Jeg har set, at se på Lance ansigt i snesevis af
billeder fra løb han vandt ...
Wade
getzler15@yahoo.com (Heinz Getzler) skrev i news: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com:
> Det er svært at få en sand historie fra det pågældende fotografi. Resultaterne er en meget bedre indikator.
> Lance er kun 11 sekunder efter. På otherhand det er ikke usandsynligt, at Lance måske ikke
> Være op til form.
Noget argument fra mig. Men i morgen vil blive en reel test - lad os så, hvordan Lance ser ud på en længere TT
med en klatre. Og clincher vil komme i trin 4 og 6. Det kunne være en rigtig intersting TDF
dette år.
"Wade Summers" <wadesummers@cox.net> skrev i en meddelelse news: <pJwFa.319$PY2.12@lakeread05> ...
> "Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> wrote in message
> News: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
>> TimBenz <timbenz@timbenz.com> skrev i en meddelelse
> News: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>>>
>>> Armstrong ikke kun ser dårligt på denne relativt enkle tidlig fase i en længere fase
>>> Race, men han ser _much_ værre end rytterne omkring ham. Folk vil begynde
>>> Mærke, hvis de ikke allerede har. Jeg har set dette ser mange gange under kapsejlads: Armstrong er
>>> Ridning nær den forreste på tarme og lidelse, ikke bedre tilstand.
>>
>> Det er svært at få en sand historie fra det pågældende fotografi. Resultaterne er en meget bedre indikator.
>> Lance er kun 11 sekunder efter. På otherhand det er ikke usandsynligt, at Lance måske ikke
>> Være op til form.
>>>
>>> P.
>
> I'd enig. Det kan svært at sige fra et snap shot. Jeg har set, at se på Lance ansigt i snesevis af
> Fotos fra løb han vandt ...
>
> Wade
Måske hans hoved føles som en gryderet? Boogerd siger:
"Under denne ekstreme varme i Dauphiné, der er meget mere lidelser stiger med en hjelm
på hovedet. På Col de Premol, følte det som om jeg havde noget mad i hovedet på mig, som om jeg havde en
gryde på. På lejlighederne, jeg altid red med en hjelm alligevel, men på den klatrer jeg virkelig synes, det er en
ulempe. "
"Det er stadig til at komme, men når vi snart nødt til at ride for omkring 30 kilometer op af Col de Galibier
i varmen, så det vil virkelig være en rædsel. Og lad os antage, at når Mont Ventoux er en del af
parcours, men den er færdig er nederst. Så er du også nødt til at ride op at col med en
hjelm. Det er morderisk ... Måske UCI er at tilpasse reglerne for sådanne stigninger. "
Men så igen, går LANCE ser langt værre end konkurrenterne.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0