View Full Version: Tour de France (Grenoble i juli)
Hej,
Hvis nogen har været i Grenoble omkring Tour tid,
kan du fortælle mig, hvor travlt du forventer Grenoble at være, i form af at finde billige hoteller, på
kort sigt varsel. Jeg vil blive i Frankrig i 10 eller deromkring dage før jeg hovedet derovre, men ikke sikker på præcis
dato. det vil være omkring 7 juli eller 8th, senest 10th.
(Jeg ved med Tour de France kommer i nærheden Bourg d'Oisan den 13. og det vil blive pakket så
men vil det også påvirke hotelreservation 5-6 dage før Tour ankomst?)
Mange tak.
I artiklen <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
(Telford) skrev:
> Hej,
>
> Hvis nogen har været til Grenoble omkring Tour tid,
>
> Kan du fortælle mig, hvor travlt du forventer Grenoble at være, i form af at finde billige hoteller, på
> Kort sigt varsel. Jeg vil blive i Frankrig i 10 eller deromkring dage før jeg hovedet derovre, men ikke sikker
> Nøjagtige dato. det vil være omkring 7 juli eller 8th, senest 10th.
>
> (Jeg ved med Tour de France kommer i nærheden Bourg d'Oisan den 13. og det vil blive pakket
> Da, men ville det også påvirke hotelreservation 5-6 dage før Tour ankomst?)
>
> Thank you very much.
Som regel.
som Tour stopper.
Få omkring 1 time uden for rækkevidde, og du vil være fint.
Vi havde engang til lejr inde i en kristen vækkelse campingpladsen. Vi kom ud af knibe før sunup.
Jeg forstår det ville være en dårekiste en dag eller to før Tour ankommer i byen, men jeg var bare
forsøger at finde ud af, hvordan det ville være 5-6 dage før. Jeg vil ikke være der på det tidspunkt Tour ankomst på
13th men den 8. og 9.. Jeg var bare ikke sikker på, hvor tidligt i Tour crowd begynde at etablere sig i visse
by. Tak.
chiefhiawatha@yahoo.com (chiefhiawatha) skrev i en meddelelse
news: <chiefhiawatha-0806032157410001@10.0.1.3> ...
> I artiklen <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
> (Telford) skrev:
>
>> Hello,
>>
>> Hvis nogen har været til Grenoble omkring Tour tid,
>>
>> Kan du fortælle mig, hvor travlt du forventer Grenoble at være, i form af at finde billige hoteller, på
>> Kort sigt varsel. Jeg vil blive i Frankrig i 10 eller deromkring dage før jeg hovedet derovre, men ikke sikker
>> Nøjagtige dato. det vil være omkring 7 juli eller 8th, senest 10th.
>>
>> (Jeg ved med i Tour de France kommer i nærheden Bourg d'Oisan den 13. og det vil blive pakket
>> Da, men ville det også påvirke hotelreservation 5-6 dage før Tour ankomst?)
>>
>> Thank you very much.
>
> Som regel.
>
> Som Tour stopper.
>
> Få omkring 1 time uden for rækkevidde, og du vil være fint.
>
> Vi havde engang til lejr inde i en kristen vækkelse campingpladsen. Vi kom ud af knibe før sunup.
Du bør ikke have noget problem 5 eller 6 dage før begivenheden. Vi var i Grenoble i 2001, hvor
time trial startede i byen, og vi var i stand til at finde et hotel dagen for løbet. Grenoble var en meget
pleasnat overraskelse, meget pænere end jeg havde forventet og en temmelig stor by med masser af hoteller til
absorbere turen kontingent. De mindre byer på Tour ruten er en anden historie, og er
normalt booket måneder i forvejen. Vi slog lejr på toppen af Alp d 'Huez i 2001 og havde en blast
hænge ud med Full Tilt feste hollandske og belgiske fans. Der er normalt ikke mere end en dag
forvejen er nedsat. Tour er en logistisk vidunder. Det er virkelig fantastisk at se, hvor stor produktionen
er, og hvor hurtigt de rive ned og sætte op.
telfordutd@hotmail.com (Telford) skrev i en meddelelse
news: <f36ee3e6.0306090418.47a15b04@posting.google.com> ...
> Jeg forstår det ville være en dårekiste en dag eller to før Tour ankommer i byen, men jeg var bare
> Forsøger at finde ud af, hvordan det ville være 5-6 dage før. Jeg vil ikke være der på tidspunktet for Tour ankomst
> Den 13., men den 8. og 9.. Jeg var bare ikke sikker på, hvor tidligt i Tour crowd begynde at etablere sig i visse
> Byen. Tak.
>
telfordutd@hotmail.com (Telford) skrev i news: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:
> Hej,
>
> Hvis nogen har været til Grenoble omkring Tour tid,
>
> Kan du fortælle mig, hvor travlt du forventer Grenoble at være, i form af at finde billige hoteller, på
> Kort sigt varsel. Jeg vil blive i Frankrig i 10 eller deromkring dage før jeg hovedet derovre, men ikke sikker
> Nøjagtige dato. det vil være omkring 7 juli eller 8th, senest 10th.
Det har været et stykke tid, så tingene kan have ændret sig, men jeg tror ikke du har en hård tid at finde
space 5-6 dage frem i Grenoble. Det er ikke en lille by, som mange af Tour stopper. Jeg var i
Grenoble til '92 Tour de, og jeg bare opholdt sig i det lokale vandrehjem for natten.
"sessamoid" <notreal@notmail.com> wrote in message
news: Xns939ABB622695Amoviefanhotmailsuxco@65.32.1.6 ...
> Telfordutd@hotmail.com (Telford) skrev i news: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:
>
>> Hello,
>>
>> Hvis nogen har været til Grenoble omkring Tour tid,
>>
>> Kan du fortælle mig, hvor travlt du forventer Grenoble at være, i form af at finde billige hoteller, på
>> Kort sigt varsel. Jeg vil blive i Frankrig i 10 eller deromkring dage før jeg hovedet derovre, men ikke sikker
>> Nøjagtige dato. det vil være omkring 7 juli eller 8th, senest 10th.
>
>
> Det har været et stykke tid, så tingene kan have ændret sig, men jeg tror ikke du har en hård tid at finde
> Rum 5-6 dage frem i Grenoble. Det er ikke en lille by, som mange af Tour stopper. Jeg var i
> Grenoble til '92 Tour de, og jeg bare opholdt sig i det lokale vandrehjem for natten.
Jeg gik for to år siden .......... noget problem ..... rigeligt i Grenoble for turist .....
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0