PDA

ville du købe den? - Tshirt.jpg (0 / 1)

View Full Version: ville du købe den? - Tshirt.jpg (0 / 1)

Alexei Pavlov

Hej!

Vi er lille opkomling t-shirt firma i LA-området, dedikeret til cykling-relateret design ..

Jeg vil gerne bede jer alle, til at evaluere vores nye design, og eventuelt besvare nogle få spørgsmål om
design af særligt hvis du vil købe en t-shirt som den ..

Også, søger vi en freelance grafiker til at arbejde på royalty basis .. Hvis du har nogen
ideer til en cool vej-cykling t-shirt design, så send os en lo-res kopi sammen med beskrivelse,
vi har en aftale, hvor du ville få royalties på din ophavsretligt design arbejde.

venligst e-mail alle svar til (du ændre / / kl / / med @ (anti-spam-feature!)
alexeipavlov / / kl / / attbi.com

Serge

Hvis du har nogen ideer til en cool vej-cykling t-shirt
> Design, så send os en lo-res kopi sammen med beskrivelse, vi har en aftale, hvor du vil
> Få royalties på din ophavsretligt design arbejde.
>
> Hvad mener du med vej-cykling t-shirt? Jersey?

Alexei Pavlov

Hej Serge!

Nej, ikke en trøje, bare en enkel t-shirt, der tonsvis af dem med andre sportsgrene og næsten ingen
relateret til cykling.

Alex

Den 9 juni 2003 06:57:00 -0700, orchestrahouse@yahoo.com (Serge) skrev:

> Hvis du har nogen ideer til en cool vej-cykling t-shirt
>> Design, så send os en lo-res kopi sammen med beskrivelse, vi har en aftale, hvor du vil
>> Få royalties på din ophavsretligt design arbejde.
>>
>> Hvad mener du med vej-cykling t-shirt? Jersey?

Serge

Jeg ser. Den slags, der er hånd ud efter cykel løb og sådan. Du har ret. De er trist. Jeg Woud
gerne se noget mere humoristisk gerne:

"Jeg har lige afsluttet 200mi cykeltur og det er derfor jeg ser sådan her" eller

"Hvis du kan læse dette, du er ved at udarbejde for tæt"

Serge ..

David Ryan

Serge skrev:
>
> Jeg kan se. Den slags, der er hånd ud efter cykel løb og sådan. Du har ret. De er trist. Jeg Woud
> Gerne se noget mere humoristisk gerne:
>
> "Jeg har lige afsluttet 200mi cykeltur og det er derfor jeg ser sådan her" eller
>
> "Hvis du kan læse dette, du er ved at udarbejde for tæt"
>
> Serge ..

How about: "Old Guys Who Get Fat i Winter Racing Team"

heh heh

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish