PDA

US PRO Candyass National Championships

View Full Version: US PRO Candyass National Championships

Kurgan Gringion

Det skal kaldes Candyass Championships.

Den trøje bliver tildelt i år til en rytter, der ikke gør podiet.

Selv Masters Fattie statsborgere er bedre end dette. Mindst vinderen krydser linje først.

At det er lån, ikke USPRO Candyass Championships ikke give alle en medalje, som de gør på masterniveau
Fattie nats.

Scott Downie

Godt han kom foran Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er en af de classiest cykel
Racers du vil møde.

--
Irrationelt holdt sandheder kan være mere skadeligt end begrundet fejl. "Kurgan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: 9v2Fa.2495 $ Jw6.1890675 @ news1.news.adelphia.net ...
> Det skal kaldes Candyass Championships.
>
>
> Den trøje bliver tildelt i år til en rytter, der ikke gør podiet.
>
>
>
> Selv Masters Fattie statsborgere er bedre end dette. Mindst vinderen krydser linje først.
>
>
> Hvis det er lån, ikke USPRO Candyass Championships ikke give alle en medalje, som de gør på masterniveau
> Fattie nats.

Kurgan Gringion

"Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> wrote in message
news: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
> Well han kom foran Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er en
af
> Den classiest cykel racere du vil møde.

Hey Fattie --

Jeg taler om den måde, hvorpå den race er sat op, ikke Racers selv.

Bret Wade

Scott Downie skrev:

> Well han kom foran Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er en af de classiest cykel
> Racers du vil møde.

Ikke alle er enige. Her er, hvad Julean Dean havde at sige den anden dag:

"McCormack kom over mit forhjul og tog den ud med 150 meter at gå. Det var en uprofessionel flytte
fordi han vidste, jeg kom rundt om ham, og det var det eneste, han kunne gøre. "

Og fra "Lousy sportsånd?" tråd på 2/5/99, blev Brian Jøde citeres:

"På skød fire, den McCormacks viste off blot en af måderne at gøre cykelcross et sandt holdsport.
Med Sundt at flytte til fronten for at igen at gøre sit træk på opløbet, steg Frank McCormack foran
at nægte Sundt hans linje og flytte ham hen mod indhegning. Derefter leverede Mark McCormack det knock-out
slag "." Jeg sætter min cykel sidelæns og sagde (til Frank), dette er din chance ", siger Mark McCormack.
"Flytningen bankede Sundt ind i hegn og sprang Frank McCormack gratis. Sundt tog det hele i
skridtlængde. »De er professionelle, og de er betalt for at vinde løb," sagde han. »Det er aggressive, det er som
hockey på hjul. Det er, hvad gør det spændende. "

Så tror du McCormack er classy på grund af denne adfærd eller på trods af det? Jeg er klar over, at nogle
mennesker tror, dette er den rigtige måde at køre (jeg ikke), men er der virkelig nogen synes det er classy?

Bret

Scott Downie

Åh jeg undskylder jeg var uklar på dit sande dissatifaction.

--
Irrationelt holdt sandheder kan være mere uheldige end begrundet fejl. "Kurgan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
news: hI8Fa.2763 $ Jw6.1987279 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> wrote in message
> News: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
>> Well, han kom foran Fast Freddy ... Plus rytter McCormack er
én
> Af
>> Det classiest cykel racere du vil møde.
>
>
>
> Hey Fattie --
>
>
> Jeg taler om den måde, hvorpå løbet er sat op, ikke Racers selv.

Scott Downie

Jeg var ikke klar over disse spørgsmål. Jeg har mødt ham, og ligesom ham som en person, og jeg har ikke hørt nogen
sige noget, lige hvad du har påpeget. Jeg kender en masse mennesker, der har kørt med ham, og ingen
har nogensinde sagt noget negativt omkring mig. Jeg vil gætte på, at du kan finde nogen til at sige
noget ondt om bare om nogen specielt i pro rækker, på grund af det stærkt konkurrenceprægede
atmosfære.

--
Irrationelt holdt sandheder kan være mere skadeligt end begrundet fejl. "Bret Wade"
<bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie wrote:
>
en af
>
> Ikke alle vil være enige. Her er, hvad Julean Dean havde at sige den anden
dag:
>
> "McCormack kom på tværs af mit forhjul, og tog den ud med 150 meter at gå. Det var en uprofessionel
> Flytte, fordi han vidste jeg kom rundt om ham, og det var det eneste, han kunne gøre. "
>
> Og fra "Lousy sportsånd?" tråd på 2/5/99, blev Brian Jøde
citeres:
>
> "On skød fire, den McCormacks viste off blot en af måderne at gøre cykelcross en ægte team
> Sport. Med Sundt at flytte til fronten for at igen at gøre sit træk på opløbet, steg kraftigt Frank McCormack
> Foran at nægte Sundt hans linje og flytte ham hen mod indhegning. Derefter leveres Mark McCormack
> Det knock-out-slag "." Jeg sætter min cykel sidelæns og sagde (til Frank), dette er din chance ", sagde
> Mark McCormack. "Flytningen bankede Sundt ind i hegn og sprang Frank McCormack gratis. Sundt
> Tog det hele i stiv arm. »De er professionelle, og de er betalt for at vinde løb," sagde han. "Det er
> Aggressiv, det er som hockey på hjul. Det er, hvad gør det spændende. "
>
> Så tror du McCormack er classy på grund af denne adfærd eller på trods af det? Jeg er klar
> At nogle mennesker synes, at dette er den rigtige måde at køre (jeg ikke), men gør man virkelig tror
> It's classy?
>
> Bret

Danny Callen

"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie wrote:
>
en af
>
> Ikke alle vil være enige. Her er, hvad Julean Dean havde at sige den anden
dag:
>
> "McCormack kom på tværs af mit forhjul, og tog den ud med 150 meter at gå. Det var en uprofessionel
> Flytte, fordi han vidste jeg kom rundt om ham, og det var det eneste, han kunne gøre. "
>
> Og fra "Lousy sportsånd?" tråd på 2/5/99, blev Brian Jøde
citeres:
>
> "On skød fire, den McCormacks viste off blot en af måderne at gøre cykelcross en ægte team
> Sport. Med Sundt at flytte til fronten for at igen at gøre sit træk på opløbet, steg kraftigt Frank McCormack
> Foran at nægte Sundt hans linje og flytte ham hen mod indhegning. Derefter leveres Mark McCormack
> Det knock-out-slag "." Jeg sætter min cykel sidelæns og sagde (til Frank), dette er din chance ", sagde
> Mark McCormack. "Flytningen bankede Sundt ind i hegn og sprang Frank McCormack gratis. Sundt
> Tog det hele i stiv arm. »De er professionelle, og de er betalt for at vinde løb," sagde han. "Det er
> Aggressiv, det er som hockey på hjul. Det er, hvad gør det spændende. "
>
> Så tror du McCormack er classy på grund af denne adfærd eller på trods af det? Jeg er klar
> At nogle mennesker synes, at dette er den rigtige måde at køre (jeg ikke), men gør man virkelig tror
> It's classy?
>
> Bret
>

Horse ****! Jeg var der, og at der var en stor taktisk træk. Det er cyclocross ikke freakin 'paddy-kage.
McCormack er en classy rytter, som har taget sin del af klumper. Huske, da han fik skruet ud af en
Olympiske stedet i 1996 som følge af politik? Den tråd handler om formnat af USPRO cahampionships.
Så meget som jeg er så begejstret, at Mark vandt, jeg er nødt til at påtage sig det resultat kunne have beed anderledes, hvis
formatet var anderledes. Cykling er interessant, det er ikke en "individuel" sport, det er en holdsport.
Uden en Team en bestemt person har ringe chance for at vinde. Så ville det være rimeligt at have en
begivenhed for amerikanske Pro ryttere kun? Måske, men så ville der ikke være en kæmpe fordel skift i retning af
USA baseret Pros? Siger ikke, at det ville være godt eller dårligt bare anderledes ..

Danny Callen

Kurgan Gringion

"Danny Callen" <dancall@ix.netcom.com> skrev i en meddelelse news: bc5r3r $ RP3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> Enkelte har ringe chance for at vinde. Så ville det være rimeligt at have en begivenhed for amerikanske Pro
> Ryttere kun?

For en amerikansk National Championship,, duh hvad tror du?

Scott Downie

Jeg tror, bror Frank var den ene skruet ud af den olympiske Spot.

--
Irrationelt holdt sandheder kan være mere uheldige end begrundet fejl. "Danny Callen"
<dancall@ix.netcom.com> skrev i en meddelelse news: bc5r3r $ RP3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>> Scott Downie wrote:
>>
>>> Well, han kom foran Fast Freddy ... Plus rytter McCormack er
> En af
>>> Den classiest cykel racere du vil møde.
>>
>> Ikke alle vil være enige. Her er, hvad Julean Dean havde at sige den anden
> Dag:
>>
>> "McCormack kom på tværs af mit forhjul, og tog den ud med 150 meter at gå. Det var en uprofessionel
>> Flytte, fordi han vidste, jeg kom rundt om ham, og det var det eneste, han kunne gøre. "
>>
>> Og fra "Lousy sportsånd?" tråd på 2/5/99, blev Brian Jøde
> Citeres:
>>
>> "On skød fire, den McCormacks viste off blot en af måderne at gøre cykelcross en ægte team
>> Sport. Med Sundt at flytte til fronten for at igen at gøre sin bevæge sig på opløbet, Frank McCormack
>> Steg foran at nægte Sundt hans linje og flytte ham hen mod indhegning. Så, Mark McCormack
>> Leverede knock-out slag "." Jeg sætter min cykel sidelæns og sagde (til Frank) dette er din
>> Mulighed ", siger Mark McCormack." Overgangen bankede Sundt ind i hegn og sprang Frank
>> McCormack gratis. Sundt tog det hele i stiv arm. »De er professionelle, og de er betalt for at vinde
>> Løb, "sagde han. »Det er aggressive, det er som hockey på hjul. Det er, hvad gør det spændende. "
>>
>> Så tror du McCormack er classy på grund af denne adfærd eller på trods af det? Jeg er klar over, at
>> Nogle mennesker tror, dette er den rigtige måde at køre (jeg ikke), men er der virkelig nogen synes det er
>> Classy?
>>
>> Bret
>>
>
> Horse ****! Jeg var der, og at der var en stor taktisk træk. Det er
cyclocross
> Ikke freakin 'paddy-kage. McCormack er en classy rytter, som har taget hans
del
> Klumper. Huske, da han fik skruet ud af en olympisk stedet i 1996 som følge af
til
> Politik? Den tråd handler om formnat af USPRO cahampionships. Så meget som jeg er begejstret
> At Mark vandt, jeg er nødt til at påtage sig det resultat kunne have beed anderledes, hvis formatet var anderledes.
> Cykling er interessant, er det
ikke
> En "individuel" sport, det er en holdsport. Uden en Team en bestemt person har ringe muligheder
> For at vinde. Så ville det være rimeligt at have en begivenhed for US Pro ryttere kun? Måske, men så ville ikke
> Der være en enorm
skift
> Til fordel over for USA baseret Pros? Siger ikke, at det ville være godt eller dårligt bare anderledes ..
>
> Danny Callen

Bret Wade

Danny Callen skrev:

> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> Scott Downie wrote:
>>
>>
>>> Well, han kom foran Fast Freddy ... Plus rytter McCormack er
>
> En af
>
>>> den classiest cykel racere du vil møde.
>>
>> Ikke alle vil være enige. Her er, hvad Julean Dean havde at sige den anden
>
> Dag:
>
>> "McCormack kom på tværs af mit forhjul, og tog den ud med 150 meter at gå. Det var en uprofessionel
>> flytte, fordi han vidste, jeg kom rundt om ham, og det var det eneste, han kunne gøre. "
>>
>> Og fra "Lousy sportsånd?" tråd på 2/5/99, blev Brian Jøde
>
> Citeres:
>
>> "On skød fire, den McCormacks viste off blot en af måderne at gøre cykelcross en ægte team
>> sport. Med Sundt at flytte til fronten for at igen at gøre sit træk på opløbet, steg kraftigt Frank McCormack
>> foran at nægte Sundt hans linje og flytte ham hen mod indhegning. Derefter leveres Mark McCormack
>> det knock-out-slag "." Jeg sætter min cykel sidelæns og sagde (til Frank), dette er din chance ", sagde
>> Mark McCormack. "Flytningen bankede Sundt ind i hegn og sprang Frank McCormack gratis. Sundt
>> tog det hele i stiv arm. »De er professionelle, og de er betalt for at vinde løb," sagde han. "Det er
>> aggressiv, det er som hockey på hjul. Det er, hvad gør det spændende. "
>>
>> Så tror du McCormack er classy på grund af denne adfærd eller på trods af det? Jeg er klar
>> at nogle mennesker synes, at dette er den rigtige måde at køre (jeg ikke), men gør man virkelig tror
>> It's classy?
>>
>> Bret
>>
>
>
> Horse ****! Jeg var der, og at der var en stor taktisk træk. Det er cyclocross ikke freakin '
> Paddy-kage. McCormack er en classy rytter, som har taget sin del af klumper. Huske, da han fik
> Skruet ud af en olympisk stedet i 1996 som følge af politik? Den tråd handler om formnat af
> USPRO cahampionships. Så meget som jeg er så begejstret, at Mark vandt, jeg er nødt til at påtage sig det resultat kunne
> Har beed anderledes, hvis formatet var anderledes. Cykling er interessant, det er ikke en "individuel"
> Sport, det er en holdsport. Uden en Team en bestemt person har ringe chance for at vinde. Så,
> Ville det være rimeligt at have en begivenhed for US Pro ryttere kun? Måske, men så ville der ikke være en kæmpe
> Skift i fordel over for USA baseret Pros? Siger ikke, at det ville være godt eller dårligt bare anderledes ..
>
> Danny Callen

Jeg rider cyclocross også og ikke forvente, at folk skal forsøge at slå mig ned. Jeg vil udskyde til
Belgierne i denne gruppe. Hvis de siger, at der kører en konkurrent i den indhegning, mens din holdkammerat
angreb er en stor taktisk skridt, så vil jeg acceptere, at som en del af sporten.

Bret

Danny Callen

"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
news: 1QyFa.44687 $ Io.3930970 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Danny Callen wrote:
>
>> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> wrote in message
>> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>>
>>> Scott Downie wrote:
>>>
>>>
>>>> Well, han kom foran Fast Freddy ... Plus rytter McCormack er
>>
>> En af
>>
>>>> Den classiest cykel racere du vil møde.
>>>
>>> Ikke alle vil være enige. Her er, hvad Julean Dean havde at sige den anden
>>
>> Dag:
>>
>>> "McCormack kom på tværs af mit forhjul og tog den ud med 150 meter at gå. Det var en uprofessionel
>>> Flytte, fordi han vidste, jeg kom rundt om ham, og det var det eneste, han kunne gøre. "
>>>
>>> Og fra "Lousy sportsånd?" tråd på 2/5/99, blev Brian Jøde
>>
>> Citeres:
>>
>>> "On skød fire, den McCormacks viste off blot en af måderne at gøre cykelcross en ægte team
>>> Sport. Med Sundt at flytte til fronten for at igen at gøre sin bevæge sig på opløbet, Frank McCormack
>>> Steg foran at nægte Sundt hans linje og flytte ham hen mod indhegning. Så, Mark McCormack
>>> Leveret knock-out slag "." Jeg sætter min cykel sidelæns og sagde (til Frank) dette er din
>>> Mulighed ", siger Mark McCormack." Overgangen bankede Sundt ind i hegn og sprang Frank
>>> McCormack gratis. Sundt tog det hele i stiv arm. »De er professionelle, og de er betalt for at vinde
>>> Løb, "sagde han. »Det er aggressive, det er som hockey på hjul. Det er, hvad gør det spændende. "
>>>
>>> Så tror du McCormack er classy på grund af denne adfærd eller på trods af det? Jeg er klar over, at
>>> Nogle mennesker tror, dette er den rigtige måde at køre (jeg ikke), men er der virkelig nogen tror, det er
>>> Classy?
>>>
>>> Bret
>>>
>>
>>
>> Horse ****! Jeg var der, og at der var en stor taktisk træk. Det er
cyclocross
>> Ikke freakin 'paddy-kage. McCormack er en classy rytter, som har taget hans
del
>> Klumper. Huske, da han fik skruet ud af en olympisk stedet i 1996
på grund af
>> Politik? Den tråd handler om formnat af USPRO cahampionships.
Som
>> Meget som jeg er så begejstret, at Mark vandt, jeg er nødt til at påtage sig det resultat kunne
have
>> Beed anderledes, hvis formatet var anderledes. Cykling er interessant, er det
ikke
>> En "individuel" sport, det er en holdsport. Uden en Team en bestemt person har ringe muligheder
>> For at vinde. Så ville det være rimeligt at have en begivenhed for US Pro ryttere kun? Måske, men så
>> Ville der ikke være en kæmpe
skift
>> Med fordel over for USA baseret Pros? Siger ikke, at det ville være godt eller
dårlig
>> Bare anderledes ..
>>
>> Danny Callen
>
> Jeg kører cyclocross også og ikke forvente, at folk skal forsøge at slå mig ned. Jeg vil udskyde til
> Belgierne i denne gruppe. Hvis de siger, at der kører en konkurrent i den indhegning, mens din holdkammerat
> Angreb er en stor taktisk skridt, så vil jeg acceptere, at som en del af sporten.
>
> Bret
>

Mark var foran Johnny gå ind i barrieren og klemte ham, da han tog sin cykel. Ved
det mindste det er den måde, jeg husker det ....

Danny Callen

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2