PDA

Fattie Master?

View Full Version: Fattie Master?

Sider: [1] 2

Kenny

Jeg er nødt til at spørge: Hvornår og af hvem er navnet "fattie master" opfundet? Hvad betyder det står for, og hvorfor
er det brugt så meget her?

Steven L. Sheff

i artikel 47493688.0306100325.5d7507f @ posting.google.com skrev Kenny på gelei2001@hotmail.com på
06/10/2003 05:25 AM:

> Jeg er nødt til at spørge: Hvornår og af hvem er navnet "fattie master" opfundet? Hvad betyder det står for, og
> Hvorfor er det brugt så meget her?

Jeg er ret sikker på Henry Chang skabte begrebet. Ældste reference jeg kan finde er på:

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&threadm=3a28ae3d.55162098
% 40news.connectnet.com & rnum = 297 & prev = / groups% 3Fq% 3Dfattie% 2Brec.bicycles.rac
ing% 26hl% 3Dda% 26lr% 3D% 26ie% 3DUTF-8% 26scoring% 3Dd% 26start% 3D290% 26sa% 3DN% 26fi lter% 3D0

Danny Callen lavet en henvisning til sin fede røv, og Henry tog den derfra. Men udtrykket virkelig
kom ikke til sin ret, indtil Henry og Fattie Stevie "Jeg er ikke
FAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Taylor begyndte i på hinanden.

Heldigvis har Henry faldt Fattie Stevie ting ... too bad Fattie Stevie kan ikke sige det samme
ting, overvejer hans papegøje besættelse (eller fetish).

--

Steven L. Sheffield Stevens på veloworks dot com veloworks på Worldnet dot ay te tee dot net bellum
pax est Libertas servitus est Ignoratio forhold est ess ay ell te ell ay kay ee havet ja tee hvorfor du ti
ay aitch aitch tee te ært colon [for ord] skråstreg [fire ward] skråstreg dobbelt-du dobbelt-taks dobbelt-moderfår
dot veloworks dot com [fire ord] skråstreg

Ewoud Dronkert

On Tue, skrev 10 juni 2003 13:49:52 GMT, Steven L. Sheffield:
>> Jeg er nødt til at spørge: Hvornår og af hvem er navnet "fattie master" opfundet? Hvad betyder det står for, og
>> Hvorfor er det brugt så meget her?
>
> Jeg er temmelig sikker på Henry Chang skabte begrebet. Ældste reference jeg kan finde er på:
>
> http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&threadm=3a28ae3d.55162098
>% 40news.connectnet.com & rnum = 297 & prev = / groups% 3Fq% 3Dfattie% 2Brec.bicycles.rac
> ing% 26hl% 3Dda% 26lr% 3D% 26ie% 3DUTF-8% 26scoring% 3Dd% 26start% 3D290% 26sa% 3DN% 26fi lter% 3D0

Men hvis du også regne med "fedt herre" så Albright regler suverænt: http://groups.google.com/gro-
ups? Selm = slrnfbtfl009flj7n.pil.albrigh% 40dolphin.upenn.edu & oe = UTF-8 & output = gplain

Her er en alt for følsom Fattie Master, der er ældre end Stevie:
http://groups.google.com/groups?threadm=cqJJ6.75099% 24122,14334336% 40news1.rdc1.md.home.com

Den tidligste post kombinere ideer om at være både en masteruddannelse racer og fedt, stammer fra juli 1993:
http://groups.google.com/groups?selm=21kdvdINN9n4% 40lynx.unm.edu

Jtn

Udtrykket gælder kun til Californien og Florida Geographic's. så dont bruge det til at beskrive gamle gutter
Racing andre steder, siger, Colorado, for eksempel. fleste mestre her er tyndere og installatør end
andre områder af nationen.

"Kenny" <gelei2001@hotmail.com> wrote in message
news: 47493688.0306100325.5d7507f @ posting.google.com ...
> Jeg er nødt til at spørge: Hvornår og af hvem er navnet "fattie master" opfundet? Hvad betyder det står for, og
> Hvorfor er det brugt så meget her?

Robert Chung

"Ewoud Dronkert" <nospam@invalid.info> wrote in message
news: 5ppbevkkf5r7hu07h1d5l9feoov4ln3glt@news.xs4all.nl ...
>
> Her er en alt for følsom Fattie Master, der er ældre end Stevie:
>
http://groups.google.com/groups?threadm=cqJJ6.75099% 24122,14334336% 40news1.rdc1.md.home.com

Det var en meget fin tråd. Jeg husker det godt.

Van Hoorebeeck

Jeg tror, Kenny's mest forveksles med ordet mester. Vi er tilbøjelige til at kalde det "veteraner" i Flandern. Og
selv da det er en race, som knap nok eksisterer som folk generelt bare ride med klubben. Brug af
Engelske ord 'master' indebærer generelt en opfattelse af højeste kvalitet, ikke nødvendigvis er relateret til
alder. Så for flamske ører en fed mester lyder oxymoronic.

Kurgan Gringion

"Jtn" <jnelson@garfield-county.com> skrev i en meddelelse news: vebsivft3ltuf5@corp.supernews.com ...
> Udtrykket gælder kun til Californien og Florida Geographic's. så dont brug
det
> At beskrive gamle gutter racing andre steder, siger, Colorado for eksempel.
fleste
> Mestre her er tyndere og installatør end andre områder af nationen.

De "det er ok at vinde £ 1 / år" er en landsdækkende følelse.

Jtn

http://www.cyclingnews.com/photos.php?id=photos/2003/jun03/wedworlds2/4_bs_c ope

her er et eksempel på Colorado mestre racer. han også passer på beskrivelsen af den belgiske
"master ".....

Kurgan Gringion

"Van Hoorebeeck Bart" <bart.vanhoorebeeck@wvc.vlaanderen.be> wrote in message
news: 3EE5F166.B33D38A1 @ wvc.vlaanderen.be ...
> Jeg tror, Kenny's mest forveksles med ordet mester. Vi er tilbøjelige til at kalde det "veteraner" i Flandern.
> Og selv da det er en race
der næppe eksisterer som folk i almindelighed
> Bare ride med klubben. Anvendelse af det engelske ord 'master' indebærer generelt en forestilling om øverste
excellence, ikke nødvendigvis er relateret til
> Alder. Så for flamske ører en fed mester lyder oxymoronic.

Det bør oxymoronic også på engelsk. Being 'mesterlige "på noget indebærer topkvalitet, ikke alder.

Nogle gamle ego-meister vej tilbage, når must've opfundet dette begreb - til at beskrive den gruppe af racer, som
anser sig selv for gammel til at konkurrere på sit bedste niveau.

De bør skifte 'Seniorer' og 'Masters' etiketter.

'Senior' betyder, gamle mennesker. 'Masters' betegner kompetence.

Så hvad kan vi gøre? Tilføje ordet »Fattie" til bagsiden af 'Master' for at få det hele tilbage i
perspektiv.

Scott Hendricks

"Jtn" <jnelson@garfield-county.com> skrev i en meddelelse news: <vebsivft3ltuf5@corp.supernews.com> ...
> Udtrykket gælder kun til Californien og Florida Geographic's. så dont bruge det til at beskrive gamle gutter
> Racing andre steder, siger, Colorado, for eksempel. fleste mestre her er tyndere og installatør end
> Andre områder af nationen.
>
>
>
> "Kenny" <gelei2001@hotmail.com> wrote in message
> News: 47493688.0306100325.5d7507f @ posting.google.com ...
>> Jeg er nødt til at spørge: Hvornår og af hvem er navnet "fattie master" opfundet? Hvad betyder det står for, og
>> Hvorfor er det brugt så meget her?

Ja, og hvis du ringer til os Colorado mestre fatties igen, er jeg måske nødt til at åbne op for en 200 # dåse
VLJW-ass for ya!

Dashi Toshii

"Jtn" <jnelson@garfield-county.com> skrev i en meddelelse news: vebsuscoija1b@corp.supernews.com ...
>
http://www.cyclingnews.com/photos.php?id=photos/2003/jun03/wedworlds2/4_bs_c
> Ope
>
> Her er et eksempel på Colorado mestre racer. han også passer på beskrivelsen af den belgiske
> "Master ".....

Han ser godt ud, som om han skulle!

Dashii

Kurgan Gringion

"Ewoud Dronkert" <nospam@invalid.info> wrote in message
news: 5ppbevkkf5r7hu07h1d5l9feoov4ln3glt@news.xs4all.nl ...
> On Tue, skrev 10 juni 2003 13:49:52 GMT, Steven L. Sheffield:
>>> Jeg er nødt til at spørge: Hvornår og af hvem er navnet "fattie master" opfundet? Hvad betyder det står for
>>> Og hvorfor er det brugt så meget her?
>>
>> Jeg er temmelig sikker på Henry Chang skabte begrebet. Ældste reference jeg kan finde
er
>> På:
>>
>
> http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&threadm=3a28ae3d.5516209
8
>
>% 40news.connectnet.com & rnum = 297 & prev = / groups% 3Fq% 3Dfattie% 2Brec.bicycles.ra
c
>
> ing% 26hl% 3Dda% 26lr% 3D% 26ie% 3DUTF-8% 26scoring% 3Dd% 26start% 3D290% 26sa% 3DN% 26f
jeg
>> Lter% 3D0
>
> Men hvis du også regne med "fedt herre" så Albright regler suverænt:
>
http://groups.google.com/groups?selm=slrnfbtfl009flj7n.pil.albrigh% 40dolphin
. upenn.edu & oe = UTF-8 & output = gplain

Indrømmet, Andrew startede i den "fedt mestre", før jeg gjorde.

Jeg vil tage æren for "Master's Fattie". "Masters Fattie" har en dejlig klang
det.

Bret Wade

Bart Van Hoorebeeck skrev:

> Jeg tror, Kenny's mest forveksles med ordet mester. Vi er tilbøjelige til at kalde det "veteraner" i Flandern.
> Og selv da det er en race, som knap nok eksisterer som folk generelt bare ride med klubben. Anvendelse
> Af det engelske ord 'master' indebærer generelt en opfattelse af højeste kvalitet, ikke nødvendigvis
> Relateret til alder. Så for flamske ører en fed mester lyder oxymoronic.

Det må have været denne forvirring, der fører en belgisk navnet Tim Elebaut at deltage i Boulder Masters
Racing Team i år. Han troede, han var ved at blive til et team af højeste kvalitet. De kan have
selv fortalt ham det. :-)

Vi plejede at kalde det "veteraner" her også, men det USCF ændret, at en eller anden grund. Jeg kan godt lide den
Italiensk system, hvor jeg ville være i 'Gentlemen' kategori.

Bret

Jeff Jones

"Van Hoorebeeck Bart" <bart.vanhoorebeeck@wvc.vlaanderen.be> wrote in message
news: 3EE5F166.B33D38A1 @ wvc.vlaanderen.be ...
> Og selv da det er en race
der næppe eksisterer som folk i almindelighed
> Bare ride med klubben. Anvendelse af det engelske ord 'master' indebærer generelt en forestilling om øverste
excellence, ikke nødvendigvis er relateret til
> Alder. Så for flamske ører en fed mester lyder oxymoronic.
>
Hvem er de Cyclosportieven DA Masters så? Det er lidt oxymoronic at klynge dem
klasser sammen.

Det er de mestre alder mennesker, der kører hele showet hele verden alligevel, så jeg tror, de kan
kalde det, hvad de vil. Jeg tror, at enhver <40 bør ikke være i denne klasse selv, som den uigenkaldelige
fysisk svækkelse (tm) tager et stykke tid at sætte på i cyklister. Museeuw er stadig god til 37, masser af
ryttere har vundet klassikere i deres sene 30'erne osv.

Jeg kan godt lide wielertoerist klassen - nogle af de fyre kan sparke ****, og selv om der er ingen alder
grænse, de alle synes at være 55 år og derover.

Jeff

Steve McGinty

On Wed, Jun 11 2003 05:59:18 +1000, "Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> skrev:

> Det er mestre alder mennesker, der kører hele showet hele verden alligevel, så jeg tror, de kan
> kalde det, hvad de vil. Jeg tror, at enhver <40 bør ikke være i denne klasse selv, som den uigenkaldelige
> fysisk svækkelse (tm) tager et stykke tid at sætte på i cyklister. Museeuw er stadig god til 37, masser af
> ryttere har vundet klassikere i deres sene 30'erne osv.
>
Vi har været med denne "debat" i det skotske Cykling forummet.

http://www.scuonline.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=494

Dens foreslog, at den traditionelle cykling nationer (Frankrig, Italien, Spanien, Belgien, Holland) ikke
give samme kudos til fattie mestre som nybegyndere (USA, Storbritannien, Oz) - sikkert ikke - alle dem, nice
championship trøjer ...

Dig In! Stephen

Warren

In article <3ee638d2 0 $ 10.836 $ $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be>, Jeff Jones
<jeff@cyclingnews-punt-com> skrev:

> Det er mestre alder mennesker, der kører hele showet hele verden alligevel, så jeg tror, de
> Kan kalde det hvad de vil. Jeg tror, at enhver <40 bør ikke være i denne klasse selv, som
> Uigenkaldelig fysisk svækkelse (tm) tager et stykke tid at sætte på i cyklister. Museeuw er stadig god til 37,
> Masser af ryttere har vundet klassikere i deres sene 30'erne osv.

Men flere ryttere er gået på pension fra deres tidlige 30'erne, fordi de ikke så hurtigt længere. Hvad er
gennemsnitlige alder for en Grand Tour vinder eller toilet race vinder?

Normalt VO2max vil falde omkring 10ml (fx 75 rækker til omkring 65) for hvert årti i alder efter
omkring 30 år gammel. Det er en væsentlig
% Fald i evnen til at gå hurtigt. Jeg kender en olympisk hvem VO2max
var 85 i 1984 og hans træning mål lige nu er at få sin VO2max op til 60 år.

-WG

på 53 og stigende

Jeff Potter

De bør have en kandidatgrad Fed klasse, ligesom MTB Clydesdales. Jeg kunne godt lide, at Fat Boys gamle-dage plakat.

Over 40 og £ 20 i løbet af kampene vægt bør gøre det trick.

--

Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) for moderne folkways og kultur genoplivelse ...
... at tilbyde "lille verden" syn på cykler, buer, ski, bøger, film ...

... nye bøger featuring: XC ski kultur, en thriller om lille by narkotikasmugling, og foldning
cykler ... radikale romaner kommer op! ... mange flere bøger, downloade musik og videoer ...
artikler i massevis!

plus national "Fra den slagne vej" rejse forums! HOLY ryger!

Bret Wade

Jtn skrev:
> Http://www.cyclingnews.com/photos.php?id=photos/2003/jun03/wedworlds2/4_bs_c ope
>
> Her er et eksempel på Colorado mestre racer. han også passer på beskrivelsen af den belgiske
> "Master ".....
>
>

Jim sjældent gør mestre racer og Alan aldrig har til min viden. Hvad du ønsker, er en sand skibsførere
Racing Colorado fattie. Her er et godt eksempel:

http://www.tourofthegila.com/2003race/day1/photoalbum/photos/totg_day1_211.JPG

Bret

Bob Schwartz

Warren <warren@usvh.com> skrev:
> Men flere ryttere er gået på pension fra deres tidlige 30'erne, fordi de ikke så hurtigt længere. Hvad er
> Gennemsnitlige alder for en Grand Tour vinder eller toilet race vinder?

> Normalt VO2max vil falde omkring 10ml (fx 75 rækker til omkring 65) for hvert årti i alder
> Efter omkring 30 år gammel. Det er en væsentlig
>% Fald i evnen til at gå hurtigt. Jeg kender en olympisk hvem VO2max
> Var 85 i 1984 og hans træning mål lige nu er at få sin VO2max op til 60 år.

For Tour: http://www.angelfire.com/realm/cvccbikers/tour/tour_age.html

Gimondi vandt Giro i 1976 i en alder af 34. Jeg tror, Pou-pou var 37 eller deromkring, da han tog et podium
stedet i 1976. Han tog også 2:a i 1974.

Den tidlige 30'erne synes at være en meget kritisk alder for Grand Tour-deltagere. Men for klassikere Racers
Det synes at være langt mindre vigtigt, især de brostensbelagte klassikere. PR kan lige så godt være en FM-løb
med seneste vindere gerne gibbus, Ballerini, og Museeuw.

Jeg har ikke oplysninger om sprinterne, men jeg tror ikke, at nogen skulle være overrasket over, at Cipó er nogen
længere den store hund i sprint på
36. De mennesker på Saeco troede, at det var tilfældet for et par år tilbage, og han er stadig vinde løb,
selv om han ikke længere er det bedste bud.

Alle jer, der håber på Pantani at få en plads i Tour til at sætte fut ting op ... Jeg ved ikke
vide, hvad du folk tænker. Han er 33 og i mangel af meningsfulde væddeløb for ham i
seneste Jeg tror, at hans dage som en styrke i bjergene, er forbi. Men historien på sin side er
Van Impe, der tog prikkede trøjer i alderen 34 og 36.

Bob Schwartz cvcc@execpc.com

Jtn

de gør. sin kaldet kat 4 i Colorado ACA. du skal se dem.

"Jeff Potter" <jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> wrote in message
news: 3EE68514.12A64DEC @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
> De bør have en kandidatgrad Fed klasse, ligesom MTB Clydesdales. Jeg kunne godt lide, at Fat Boys
> Gamle-dage plakat.
>
> Over 40 og £ 20 i løbet af kampene vægt bør gøre det trick.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET Translator 3.2.2