Le Mond arrivee Ti
View Full Version: Le Mond arrivee Ti
Jeg har indsnævret min søgen efter en ny cykel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200 OCV
kulstof Jeg vil gerne udtalelser, som jeg skulle købe. Jeg har en hård tid at gøre mit minen
> Jeg har mindsket min søgen efter en ny cykel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200 OCV
> Kulstof Jeg vil gerne udtalelser, som jeg skulle købe. Jeg har en hård tid at gøre mit minen
Bob: De to cykler ride meget forskelligt, dels på grund ramme geometrier, dels materialer & hvordan
de er brugt. Har du redet hver (at sørge for de blev oprettet med det samme, med samme sæde
højder, sadel tilbageslag og sæde-til-bar forhold)?
Du kan ikke gå galt med enten cykel ... hvis en af dem har noget om det, der gør du vil
ride det mere, selv om det udseende, så er det nok den vej at gå. Men spørger her er ikke
vil være megen hjælp, da vi taler om ting, der er personlig for dig, og dine valg
kan være baseret på forskellige kriterier end andres.
- Mike - Chain Reaction Cykler http://www.ChainReactionBicycles.com (http://www.chainreactionbicycles.com/)
On Wed,, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT "Bob" <bob56@hotmail.com> skrev:
> Jeg har mindsket min søgen efter en ny cykel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200 OCV
> kulstof Jeg vil gerne udtalelser, som jeg skulle købe. Jeg har en hård tid at gøre mit minen
>
Fer godz skyld. Hvilken forskel tror du det gør? Hvorfor vil du en anden til at gøre op
dit sind? Køb den, du ønsker. derefter at bruge din tid rider på GD-ting, ikke at bekymre sig om
hvad de skal købe.
Hej mit navn er greg. Jeg kunne have nogle positive tillægge for dig. afhængigt af hvad din bruges til ridning.
Jeg har kørt et stykke tid, og kun på Peugeot. Kan du forestille dig det. Al den tid jeg havde været
på cykler, der ikke var monteret på mig personligt. Første Peugeot i '72 derefter '75 og i '85. Derefter 3
måneder siden fik jeg en LeMond Alp d'Huez, og er meget glad. Min første tur på 46 miles var meget
komfortable og jeg var imponeret. Håndtering er meget stabil. Jeg kørte ned ad bakke om 40Mph og fik
fast i en revne (ca. 20 fod lang 3 / 4 til 1 tomme dyb) i de red og cyklen red lige igennem
det. Jeg tror, at enten cykel kommer til at passe til dine behov. Du er nødt til at træffe afgørelsen. Der var
rådgivning om OLN nettet den anden dag om cykel passer. Jeg tror, det var Chris Carmichael. Og han erklærede
at "hvis cyklen ikke passer ikke komme på det" Han sagde, at når du er streached ud på cyklen
du burde se foran Axel linet op med håndtaget bar og samme, når din i dråber. Jeg
kontrolleret dette ud på min nye Lemond og det var sandt. Så red min Peugeot og det er ikke foret op
korrekt. Så vigtigst af alt jeg vil sige, at cyklen passer er din vigtigste overvejelse. Anden
ting, som jeg bemærkede med det samme, da jeg kørte den Lemond var, at den strakte overkroppen gjorde
Tillad mig at ånde meget mere luft end min Peugeot. Lemondbikes.com understreger evnen til at ånde
mere dybt på deres geometri, jeg tror, det er meget vigtigt. Jeg kan godt lide udseendet af Le Mond
Arrivee. Det er en awesome gul med røde striber. Det er en meget smuk cykel. Geometri:
LeMond geometri side om side med Trek er en ulige - selv mis match. Så hvordan kan du sammenligne
to. Hvis du trækker op gometry for Trek og Lemond du kan se, at de 61 cm LeMond har en længere
overrør end trek 62 cm. Dette er, at Lemond har en længere overrør vil være en mere
fastlagt siddestilling med bedre evne til at ånde. Hovedet vinkel og gaffel rake er den samme, så
begge cykler har lignende styre egenskaber og håndtering. Ud over alt dette, jeg kan gøre dig en tjeneste.
Jeg søgte gennem trekbikes.com og fundet noget interessant. På deres hjemmeside er en kommentar
fra ejeren af ChainReaction Bikes. Han rider OCLV. Jeg købte min cykel fra ChainReaction cykler så
du kunne spørge ham. Synes at være en ærlig mand. om Trekbikes siger han,
"Det er det tætteste, du nogensinde kommer til følelsen af at vride gashåndtaget i en stor-motor
motorcykel på en cykel. "
Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Ejer mikej@chainreaction.com
good luck Greg fra San Mateo Californien
On Wed,, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT "Bob" <bob56@hotmail.com> fra wrote:
> kulstof Jeg vil gerne udtalelser, som jeg skulle købe. Jeg har en hård tid at gøre mit minen
Få begge dele.
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettighederne \u003d fred OKAY! Tænd for lyden KUN for TRYNEL
Tæpper, fuldt udstyret
RV's og flydemidler SYSTEMER!
11:39:22 10 juni 2003
> Fer godz skyld. Hvilken forskel tror du det gør? Hvorfor vil du en anden til at gøre op
> Dit sind? Køb den, du ønsker. derefter at bruge din tid rider på GD-ting, ikke at bekymre sig om
> Hvad de skal købe.
Kan vi sætte dette i en FAQ, det er det bedste svar indtil videre på den ", som en skal jeg købe" spørgsmål.
"Jeff Brody" <jeffwbrody@yahoo.com> wrote in message
news: 28adevkoprpvsn840t3q81c1e1fha1kv7u@4ax.com ...
> On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> skrev:
>
>> Jeg har mindsket min søgen efter en ny cykel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200
>> OCV kulstof Jeg vil gerne udtalelser, som jeg skulle købe. Jeg har en hård tid at gøre op
>> My mine
>>
> Fer godz skyld. Hvilken forskel tror du det gør? Hvorfor vil du en anden til at gøre op
> Dit sind? Køb den, du ønsker. derefter at bruge din tid rider på GD-ting, ikke at bekymre sig om
> Hvad de skal købe.
Send mig en check! Jeg vil være meget taknemmelig!
"Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote in message
news: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
> On Wed, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT, "Bob" <bob56@hotmail.com> fra wrote:
>
>> Jeg har mindsket min søgen efter en ny cykel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200
>> OCV kulstof Jeg vil gerne udtalelser, som jeg skulle købe. Jeg har en hård tid at gøre op
>> My mine
>
> Få begge.
>
>
>
> --
> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettighederne \u003d fred OKAY! Tænd for lyden KUN for TRYNEL
> Tæpper, fuldt udstyret
> RV's og flydemidler SYSTEMER!
> 11:39:22 10 juni 2003
Tak Greg for "intelligente kommentar" En af de få jeg har læst
"Neptunium" <neptunium@aol.com> wrote in message
news: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
> Hej mit navn er greg. Jeg kunne have nogle positive tillægge for dig. afhængigt af hvad din bruges til
> Ridning. Jeg har kørt et stykke tid, og
kun
> På Peugeot. Kan du forestille dig det. Al den tid jeg havde været på cykler
som
> Var ikke monteret på mig personligt. Første Peugeot i '72 derefter 75 og i
'85.
> Derefter 3 måneder siden fik jeg en LeMond Alp d'Huez, og er meget glad. Min første
køretur
> 46 miles var meget behageligt, og jeg var imponeret. Håndtering er meget stabil. Jeg kørte ned ad bakke
> Om 40Mph og sad fast
i en
> Knæk (ca. 20 fod lang 3 / 4 til 1 tomme dyb) i de red og cykel
red
> Lige igennem det. Jeg tror, at enten cykel kommer til at passe til dine behov. Du er nødt til at gøre
> Beslutning. Der var råd om OLN nettet den anden dag om cykel passer. Jeg
tænke
> Det var Chris Carmichael. Og han erklærede, at "hvis cyklen ikke passer
ikke får
> Om det "Han sagde, at når du er streached ud på cykel, skal du se
front
> Axel linet op med håndtaget bar og samme, når din i dråber. Jeg
checked
> Dette ud på min nye Lemond og det var sandt. Så red min Peugeot og det er
ikke
> Foret korrekt. Så vigtigst af alt jeg vil sige, at cyklen passer er din vigtigste
> Overvejelse. En anden ting, jeg bemærkede med det samme, når jeg
red
> Den Lemond var, at den strakte overkroppen tillod mig at ånde en
parti
> Mere luft end min Peugeot. Lemondbikes.com understreger evnen til at ånde
mere
> Dybt om deres geometri, tror jeg det er meget vigtigt. Jeg kan godt lide udseendet af Le Mond arrivee.
> Det er en awesome gul med røde striber. Det er en meget smuk cykel. GEOMETRI: Lemond
> Geometri side om side med Trek er en ulige - selv mis match. Så
hvordan
> Kan du sammenligne de to. Hvis du trækker op gometry for Star Trek og Lemond du kan se, at de 61 cm
LeMond> har en længere overrør end trek 62 cm. Dette er, at
LeMond
> Har en længere overrør vil være en mere fastlagt siddestilling med
bedre
> Evne til at ånde. Hovedet vinkel og gaffel rake er den samme, så både cykler har lignende
styretøj
> Egenskaber og håndtering. Ud over alt dette, jeg kan gøre dig en tjeneste. Jeg søgte hjælp
> Trekbikes.com
og
> Fundet noget interessant. På deres hjemmeside er en kommentar fra ejeren af ChainReaction
> Bikes. Han
rides
> OCLV. Jeg købte min cykel fra ChainReaction cykler, så du kunne spørge ham.
Synes at
> Være en ærlig mand. om Trekbikes siger han,
>
> "Det er det tætteste, du nogensinde kommer til følelsen af at vride gashåndtaget
af en
> Big-motor motorcykel på en cykel. "
>
> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Ejer mikej@chainreaction.com
>
> Good luck Greg fra San Mateo Californien
On Wed,, 11 Jun 2003 21:38:09 GMT "Bob" <bob56@hotmail.com> fra wrote:
> Send mig en check! Jeg vil være meget taknemmelig!
Stem på mig til formand. Min kampagne løfte er "A LiteSpeed for alle borgere!"
>
> "Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> wrote in message
> news: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
>> On Wed,, 11 Jun 2003 02:24:41 GMT "Bob" <bob56@hotmail.com> fra wrote:
>>
>>> Jeg har mindsket min søgen efter en ny cykel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5.200
>>> OCV kulstof Jeg vil gerne udtalelser, som jeg skulle købe. Jeg har en hård tid at gøre op
>>> Mine mine
>>
>> Få begge.
>>
>>
>>
>> --
>> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettighederne \u003d fred OKAY! Tænd for lyden KUN for TRYNEL
>> Tæpper, fuldt udstyret
>> RV's og flydemidler SYSTEMER!
>> 11:39:22 10 juni 2003
>
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettighederne \u003d fred skruenøgle skærer en skrigende nonne, fordi
8:35:32 11 juni 2003
On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> fra Pandimensional
Orgasmatronics skrev:
> Stem på mig til formand. Min kampagne løfte er "A LiteSpeed for alle borgere!"
Jeg bør nævne, at LiteSpeed her, bruges kun retorisk. Hvis du ønsker en Trek, eller en Lemond,
eller nogen anden cykel, der tæller, også. Ingen grænse for pris! Og hvis du ønsker en af Mark's Ti cykler, du
kan få to!
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettighederne \u003d fred over den tunnel! UNDER den Overføring!
Om den fremtidige og den kan repareres!
8:42:32 11 juni 2003
Jeg har begge dele: en 2000 Lemond Zurich (den sidste af de fjerpen stilk cykler) og et år gamle Peugeot. Begge
er stål og har Ultegra komponenter.
Den Lemond er en 59 (anbefalet af ergo diagrammer og cykel proffer som størrelsen cykel til min størrelse. I
Faktisk er de skulle passe, lige ud af æsken.
Det Peugeot er en 63. De to cyklens vinkler er meget ens - kun i beskedent omfang inches adskille dem.
Men selv Lemond cykler er meget rart, og hvis de passer der er sikkert ikke noget bedre, for mig,
for Peugeot er den største.
Mit største problem med Lemond har været, at jeg ikke kan få mine knæ bag pedal spindler. Jeg
hører der en ny sadelpind, der kan hjælpe mig ud, men da jeg havde brug for en længere og en kortere fjerpen
stem (ikke let at finde).
De Peugeot bare passer. Du er nødt til try'm ud og uanset ergo diagrammer og andre kan sige kan
undertiden være af ringe eller ingen hjælp.
"Bob" <bob56@hotmail.com> skrev i en meddelelse news: ioNFa.3778 $ Jw6.2648777 @ news1.news.adelphia.net ...
> Thanks Greg for "intelligente kommentar" En af de få jeg har læst
>
>
>
> "Neptunium" <neptunium@aol.com> wrote in message
> News: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
>> Hej mit navn er greg. Jeg kunne have nogle positive tillægge for dig. afhængigt af hvad din bruges til
>> Ridning. Jeg har kørt et stykke tid, og
> Kun
>> Om Peugeot. Kan du forestille dig det. Al den tid jeg havde været på cykler
> At
>> Var ikke udstyret til mig personligt. Første Peugeot i '72 derefter 75 og i
> '85.
>> Derefter 3 måneder siden fik jeg en LeMond Alp d'Huez, og er meget glad. Min første
> Køretur
>> 46 miles var meget behageligt, og jeg var imponeret. Håndtering er meget stabil. Jeg kørte ned
>> Bakke om 40Mph og fik
sidde fast
> I en
>> Knæk (ca. 20 fod lang 3 / 4 til 1 tomme dyb) i de red og cykel
> Red
>> Lige igennem det. Jeg tror, at enten cykel kommer til at passe til dine behov. Du er nødt til at gøre
den
>> Beslutning. Der var råd om OLN nettet den anden dag om cykel passer.
Jeg
> Tror
>> Det var Chris Carmichael. Og han erklærede, at "hvis cyklen ikke passer
> Don't get
>> Om det "Han sagde, at når du er streached ud på cykel, skal du se
> Forside
>> Axel linet op med håndtaget bar og samme, når din i dråber. Jeg
> Kontrolleres
>> Det ud på min nye Lemond og det var sandt. Så red min Peugeot og det
er
> Ikke
>> Foret korrekt. Så vigtigst af alt jeg vil sige, at cyklen passer er din
fleste
>> Vigtig overvejelse. En anden ting, jeg bemærkede med det samme, når jeg
> Red
>> Det Lemond var, at den strakte overkroppen tillod mig at ånde
en
> Parti
>> Mere luft end min Peugeot. Lemondbikes.com understreger evnen til at ånde
> Mere
>> Dybt om deres geometri, jeg tror, det er meget vigtigt. Jeg kan godt lide udseendet af Le Mond
>> Arrivee. Det er en awesome gul med røde striber. Det er en meget smuk cykel.
>> GEOMETRI: Lemond geometri side om side med Trek er en ulige - selv mis match.
Så
> Hvordan
>> Kan du sammenligne de to. Hvis du trækker op gometry for Star Trek og Lemond du kan se, at de 61
CM
>> LeMond har en længere overrør end trek 62 cm. Dette er, at
> Lemond
>> Har en længere overrør vil være en mere fastlagt siddestilling med
> Bedre
>> Evne til at ånde. Hovedet vinkel og gaffel rake er den samme, så både cykler har lignende
> Styretøj
>> Egenskaber og håndtering. Ud over alt dette, jeg kan gøre dig en tjeneste. Jeg søgte hjælp
trekbikes.com
> Og
>> Fundet noget interessant. På deres hjemmeside er en kommentar fra ejeren af ChainReaction
>> Bikes. Han
> Rides
>> OCLV. Jeg købte min cykel fra ChainReaction cykler, så du kunne spørge ham.
> Synes at
>> Være en ærlig mand. om Trekbikes siger han,
>>
>> "Det er det tætteste, du nogensinde kommer til følelsen af at dreje
throttle
> Af en
>> Big-motor motorcykel på en cykel. "
>>
>> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Ejer mikej@chainreaction.com
>>
>> Good luck Greg fra San Mateo Californien
Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> skrev:
> On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> fra Pandimensional
> Orgasmatronics skrev:
>
>> Stem på mig til formand. Min kampagne løfte er "A LiteSpeed for alle borgere!"
>
> Jeg bør nævne, at LiteSpeed her, bruges kun retorisk. Hvis du ønsker en Trek, eller en Lemond,
> eller nogen anden cykel, der tæller, også. Ingen grænse for pris! Og hvis du ønsker en af Mark's Ti cykler, du
> kan få to!
Puha ... Du har lige omkring mistet min stemme der i et minut, dude.
Mark Hickey Habanero Cycles http://www.habcycles.com (http://www.habcycles.com/) Hjem til $ 695 ti ramme
On Thu, skrev 12 juni 2003 16:00:46 GMT, Mark Hickey <mark@habcycles.com> fra Habanero Cycles:
> Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> skrev:
>
>> On Wed, 11 Jun 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> fra Pandimensional
>> Orgasmatronics wrote:
>>
>>> Stem på mig til formand. Min kampagne løfte er "A LiteSpeed for alle borgere!"
>>
>> Jeg skal nævne, at LiteSpeed her, bruges kun retorisk. Hvis du ønsker en Trek, eller en Lemond,
>> eller nogen anden cykel, der tæller, også. Ingen grænse for pris! Og hvis du ønsker en af Mark's Ti cykler, du
>> kan få to!
>
> Puha ... Du har lige omkring mistet min stemme der i et minut, dude.
Jeg kan ikke have, at da du vil være Secretary of Treasury!
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettighederne \u003d fred Tony Randall! Er dit liv en gårdhave, FUN??
1:48:40 12 juni 2003
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0