Finde form er sjovt
View Full Version: Finde form er sjovt
Jeg er lige begyndt at få de mindste smag af retten ridning.
Det vækker minder om hvordan det går. God form starter med at føle det i et gear i en position
og form for ridning. Som form bliver bedre kan man holde det med alle de handpositions på barer, så
holde det i en stadig bredere vifte af redskaber, så betingelser. Også, som udgør forbedrer man kan holde det
, når man kører med andre ved steady tempo, når man samler både sværere eller lettere gear. Du får en bredere
sortiment, herunder både hurtigere eller langsommere kadence. Fun stuff!
(Den bagside for mig er, at jeg ved, at jeg er død på en tur, når mine ben føler sig træt på en vis kadence
og hverken den langsommere eller fremskynde den hjælper. Jeg kalder det ikke-mands-land. - Jeg har brug for at ændre
noget, men intet gear er bedre, så det er tid til at se ud igen!)
I går følte jeg mig god form, når 100rpm var noget jeg havde ikke lagt mærke. Jeg var bare centreret på udkig
nede ad vejen. Min vægt følte flyttet en smule i løbet af de 3-oclock pedal position. Det var højt
kadence endnu Jeg har stadig en lille smule af float ud sadlen. Nok float at holde ride glat, men
ikke så meget flyde, at det tog energi som i ridning ud af sadlen. (Bedre form kan gradvist gøre det muligt
en til at sidde tungere i sadlen eller beholde den, selv når du er ude af sadlen.)
Jeg følte, jeg var ikke bogging ned på alle. Bare en slags glat trængsel, at centreret over 3-oclock. Hver
cyklus var forskellig. Der var netop denne følelse af godt pres på begge fødder på 3-oclock. Jeg
følte også, at bagsiden bliver flad, nedre del af ryggen trak en smule ned, hofter rullede frem nogle, tror jeg, men
ingen barske konsekvenser. Head up nicely.
Dette var på lejligheder i 42x15 med hænderne på toppe og albuer spredte. Skal jo starte et sted!
Jeg fik det i nogle andre redskaber og holdninger kort så godt, men jeg bemærkede det sværere andetsteds.
Når jeg kan holde den samme fornemmelse for en time i et gear, enhver holdning, så vil jeg virkelig gå på udkig
til løb. Normalt sker der omkring september Sigh.
--
Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) for moderne folkways og kultur genoplivelse ...
... at tilbyde "lille verden" syn på cykler, buer, ski, bøger, film ...
... nye bøger featuring: XC ski kultur, en thriller om lille by narkotikasmugling, og foldning
cykler ... radikale romaner kommer op! ... mange flere bøger, downloade musik og videoer ...
artikler i massevis!
plus national "Fra den slagne vej" rejse forums! HOLY ryger!
"Jeff Potter" <jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> wrote in message
news: 3EE72FC6.6A7A09BC @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
>
> Når jeg kan holde den samme fornemmelse for en time i et gear, enhver holdning, så vil jeg virkelig gå på udkig
> Til løb. Normalt sker der omkring september Sigh.
Folk, der forestille sig, at de har fået rigtig hurtigt i lavsæsonen normalt ikke klar over alle andre
(hvem de sammenligner sig til) har forlade prøver.
Jeff Potter skrev:
> Jeg er lige begyndt at få de mindste smag af retten ridning.
>
> Det vækker minder om hvordan det går. God form starter med at føle det i et gear i en position
> Og type ridning. Som form bliver bedre kan man holde det med alle de handpositions på barer,
> Derefter holde det i en stadig bredere vifte af redskaber, så betingelser. Også, som udgør forbedrer man kan holde
> Det, når man kører med andre ved steady tempo, når man samler både sværere eller lettere gear. Du får en
> Bredere kreds, herunder både hurtigere eller langsommere kadence. Fun stuff!
>
> (Det bagside for mig er, at jeg ved, at jeg er død på en tur, når mine ben føler sig træt på en bestemt
> Kadence og hverken den langsommere eller fremskynde den hjælper. Jeg kalder det ikke-mands-land. - Jeg har brug for
> For at ændre noget, men intet gear er bedre, så det er tid til at se ud igen!)
>
> I går følte jeg god form, når 100rpm var noget jeg havde ikke lagt mærke. Jeg var bare centreret om
> Ser ned ad vejen. Min vægt følte flyttet en smule i løbet af de 3-oclock pedal position. Det
> Var høj kadence endnu Jeg har stadig en lille smule af float ud sadlen. Nok float at holde ride
> Glat, men ikke så meget flyde, at det tog energi som i ridning ud af sadlen. (Bedre form kan
> Gradvist tillader en at sidde tungere i sadlen eller beholde den, selv når du er ude af sadlen.)
>
> Jeg følte, jeg var ikke bogging ned på alle. Bare en slags glat trængsel, at centreret over 3-oclock.
> Hver cyklus var forskellig. Der var netop denne følelse af godt pres på begge fødder på
> 3-oclock. Jeg følte også, at ryggen er flad, nedre del af ryggen trak en smule ned, hofterne rullede frem nogle,
> Jeg gætter, men ingen barske konsekvenser. Head up nicely.
Jeg er ikke sikker på hvad du taler om. Nogle slags sweet spot i din position?
Jeg har nogle behagelige stillinger på cykel, og et par ubehagelige dem. Jeg undgå sidstnævnte.
Jeg er nok hurtigere i de komfortable dem, men jeg har aldrig gidet at tjekke.
Har du for nylig begyndt at køre længere afstande? Du indsendt noget muligvis til at foretage en
lidt tilbage. Det tager mig et par uger at få fornyet vant til cyklen efter vinteren, men
efter dette, er det hele et spørgsmål om konditionering og går hurtigere.
Jeg tror form gælder mere til conditioning.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi har virkelig ikke gjort alt, hvad vi
kunne for at beskytte vores kunder. Vores produkter bare ikke udviklet til sikkerhed. "- Microsoft VP i
ansvar for Windows OS Development, Brian Valentine.
"Raptor" <me@attbi.com> skrev i en meddelelse news: 3EE745A5.3080507 @ attbi.com ...
> Jeff Potter skrev:
>
> Jeg er ikke sikker på hvad du taler om. Nogle slags sweet spot i din position?
Jeg taler om "sweet spot".
ooooooh.
Jeg ville ønske, at præsident Clinton havde humidored mig i stedet for Monica Lewinsky.
Jeff Pooter jp@inmybackdoor.com
Hmmm, min nyhedslæser er ikke at få alle de Google-stillinger, weird.
Raptor nævnes, at skemaet var relateret til conditioning. Det er, men det er fitness plus teknik,
og teknik, specielt med hensyn til at finde sin egen stil. Det tog mig et par år
Racing til at finde min stil så endnu et år med at udvide det til at anvende det i alle former for ridning. (I
husker jeg kan først gøre det i crits, så jeg fik det i TT's daværende pauser / broer.) Nu også som en
Fattie Citizen efter et vist antal timer jeg kan begynde at finde det igen. Intet som det var
tilbage i dag, men det er stadig noget af fornemmelsen af form, der kommer omkring. Ikke kun fitness, men
at plus min egen stil. Når det netop begynder at komme rundt om det ikke godt for kapsejlads, men det er
starten på en base, jeg kan bygge videre på. Jeg kan stadig ride hårdt, men det er ikke ret i min egen søde zone. Min
bedste ridning er, når den personlige stil og fitness komme sammen, og når den får en bred
aspekt i det, så godt.
Jeg formoder nogle begynder / moderate ryttere ikke nogensinde at finde deres stil.
Når det er begyndt at komme rundt, er det kun i moderate gear og begrænsede positioner ( "sagde han
* stilling *, Beavis, hork hork "). Det er ikke relateret til større afstande for mig, da jeg ikke ride
em alligevel.
Anyway, jeg har sidst været tænkt det er lidt ligesom at køre på pedalerne. Der er en slags float
hvor jeg kun kendskab til god mund aspekt og de 3 oclock fase. Dette har ret, når foden er
slå ned i køreklar, når du trække med høj afslappet tempo. Kun et slag efter det andet.
Ligesom trav sammen, kun med nogen vugger handling. Lidt ligesom når du har ringet på med at køre på
en 5:30 min / mile tempo, siger, bare flyder sammen.
Også kan jeg bare se meget afslappet ned ad vejen. Tilbage er fladt, hals afslappet. - Den del lyde
gerne conditioning. Den ridning er optimeret endnu, kan du glemme alt om det.
Anyway, jeg får det, når 100 omdr. / min synes ikke forhastet endnu er der nogle redskaber til at
det. Og som jeg sagde, indtil jeg får nogle flere timer, jeg har brug for mine hænder på toppen med albuerne
spredte. En god trængsel, glat, flyder det.
--
Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) for moderne folkways og kultur genoplivelse ...
... at tilbyde "lille verden" syn på cykler, buer, ski, bøger, film ... ... nye bøger featuring: XC
ski kultur, en thriller om lille by narkotikasmugling, og folde cykler ... radikale romaner
kommer op! ... mange flere bøger, downloade musik og videoer ... artikler i massevis! plus national "Off
den slagne vej "rejse forums! HOLY ryger!
"Jeff Potter" <jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> wrote in message
news: 3EED16C4.27A2E3DF @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
> Hmmm, min nyhedslæser er ikke at få alle de Google-stillinger, weird.
>
> Raptor nævnes, at skemaet var relateret til conditioning. Det er, men det er fitness plus teknik,
> Og teknik specielt med hensyn til at finde sin egen stil. Det tog mig et par år
> Racing til at finde min stil så endnu et år med at udvide det til at anvende det i alle former for ridning. (I
tilbagekaldelse
> Jeg kan først gøre det i crits, så jeg fik det i TT's daværende pauser / broer.) Nu også som en
> Fattie Citizen efter et vist antal timer jeg kan begynde at finde det igen. Intet som det var
> Tilbage i dag
men
> Det er stadig noget af fornemmelsen af form, der kommer omkring. Ikke kun fitness, men at plus min egen
> Style. Når det netop begynder at komme rundt om det er ikke godt for kapsejlads, men det er starten på en base
> Jeg kan bygge videre på. Jeg kan stadig ride hårdt, men det er ikke ret i min egen søde zone. Mit bedste ridning
> Er, når den personlige stil og fitness komme sammen, og når det bliver et bredt aspekt i det,
> Også.
>
> Jeg formoder nogle begynder / moderate ryttere ikke nogensinde at finde deres stil.
>
> Når det er begyndt at komme rundt, er det kun i moderate gear og begrænsede positioner ( "sagde han
> * Holdning *, Beavis, hork hork "). Det er ikke relateret til større afstande for mig, da jeg ikke ride
> Em alligevel.
>
> Anyway, jeg har sidst været tænkt det er lidt ligesom at køre på pedalerne. Der er en slags float
> Hvor jeg kun kendskab til god mund aspekt og de 3 oclock fase. Dette har ret, når foden er
> Slå ned i køreklar, når du trække med høj afslappet tempo. Kun et slag efter
> Anden. Ligesom trav sammen, kun med nogen vugger handling. Lidt ligesom når du ringet ind med
> Kører, på et 5:30 min / mile tempo, siger, bare flyder sammen.
>
> Also, kan jeg bare se meget afslappet ned ad vejen. Tilbage er fladt, hals afslappet. - Den del lyde
> Gerne conditioning. Den ridning er optimeret endnu, kan du glemme alt om det.
>
> Anyway, jeg får det, når 100 omdr. / min synes ikke forhastet endnu er der nogle redskaber til at
> Det. Og som jeg sagde, indtil jeg får nogle flere timer, jeg har brug for mine hænder på toppen med albuerne
> Spredte. En god trængsel, glat, flyder det.
Du er nødt til at afslutte, kører munden og komme ud på din cykel. Glem alt om at bull **** at
du er spyr og ride.
Dashii
Jeff Potter skrev:
> Anyway, jeg får det, når 100 omdr. / min synes ikke forhastet endnu er der nogle redskaber til at
> Det. Og som jeg sagde, indtil jeg får nogle flere timer, jeg har brug for mine hænder på toppen med albuerne
> Spredte. En god trængsel, glat, flyder det.
Det forekommer mig, at du ikke ride så ofte, eller så ofte som nogle af os gør. Min krop ved, hvordan man
køre på cykel og har siden mine sene teenageår, men jeg har brug for en væsentlig grad af conditioning for at flytte
cykel hurtigt og glat. Jeg får at i første warmish måneder af året. De synes separate
til mig selv. Nu, hvor jeg gør indendørs cykling klasser (undervisning og under) Jeg tvivler jeg vil miste, at
grundlæggende conditioning.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi har virkelig ikke gjort alt, hvad vi
kunne for at beskytte vores kunder. Vores produkter bare ikke udviklet til sikkerhed. "- Microsoft VP i
ansvar for Windows OS Development, Brian Valentine.
Raptor skrev:
> Jeff Potter skrev:
>> Anyway, jeg får det, når 100 omdr. / min synes ikke forhastet endnu er der nogle redskaber til at
>> Det. Og som jeg sagde, indtil jeg får nogle flere timer, jeg har brug for mine hænder på toppe med
>> Albuer spredte. En god trængsel, glat, flyder det.
>
> Det forekommer mig, at du ikke ride så ofte, eller så ofte som nogle af os gør. Min krop ved, hvordan
> At køre på cykel og har siden mine sene teenageår, men jeg har brug for en væsentlig grad af conditioning for at flytte
> Cyklen hurtigt og glat. Jeg får at i første warmish måneder af året. De synes
> Særskilt til mig selv. Nu, hvor jeg gør indendørs cykling klasser (undervisning og under) Jeg tvivler
> Jeg vil miste, at grundlæggende conditioning.
OK, der er conditioning, men jeg tror også, der er teknik. Og form vedrører finde din
personlige teknik løsning. Nogle mennesker trives med store redskaber, andre trille, nogle ride bakker ud af
sadel. Der er en tankegang, samt at der vedrører form. Når du finder den rigtige fokus.
Jeg red for et par år på en time eller to en dag før rigtig at opdage, hvilken afgørelse form betød.
Eller måske er jeg kombinere to spørgsmål. Kan du komme i form, uden at kende din egen kørestil?
Korrekt vejrtrækning kommer ind i det så godt. Ligesom pedal slagtilfælde og ens hele forstand på cyklen. Lide
da jeg var i form, jeg var ikke at tænke på min krop meget, men fokuserede ned ad vejen. Når jeg betragtede
min krop det så ud som om jeg kørte fra mit nedre ryggen, kraftoverførsel fra glutes. Men også når jeg
var i form, jeg vidste hvornår / hvor / hvordan jeg kunne være effektiv i et løb.
På omtrent samme niveau af fitness Jeg gik fra at efterligne andre til at finde ud af, hvordan jeg race / ride
bedste. Sikker, mere tid på cyklen og flere løb gjort dette muligt. Men jeg frygter, der er mange, hvis
ikke de fleste racerkørere, der tilbringer år ride / racing før at gøre denne breakthru. Jeg tror ikke, det er
ikke er relateret til toppen resultat.
Jeg synes, det går: (1) komme i form> (2), derefter finde personlige stil> (3) så vide, når man er i eller ud
form. Dette kan alle være på samme niveau af fitness! Det tager arbejde og observation og retssag og
fejl at gøre hvert enkelt trin op fra 1. For et givet niveau af fitness-2 vil slå 1 og 3 "i form"
slår begge. Måske bør der være et niveau (4), hvor man får installatør, tilføjer til ens vifte af stilarter
(ikke let at gøre!) og forbedrer din form. Heck form kunne endda vedrøre klarhed at tænke eller
mindst hensigtsmæssige i at tænke mens du er på cykel. Som du udvikler tricks om taktik
og timing, at få bedre resultater, ville du være, der kommer i bedre form, for den mentale del af
spil. Måske?
I dunno. Jeg er bare ikke sikker på, at form = fitness.
--
Jeff Potter
... at tilbyde "lille verden" syn på cykler, buer, bøger, film ... ... nye bøger featuring: XC ski
kultur, en Gulf Coast thriller folde cykler ... med radikale romaner kommer op! ... original
downloade musik ... og artikler i massevis! plus national "Fra den slagne vej" rejse forums!
HOLY ryger!
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0