PDA

Lance dræber alle i DL TT - 1:07 tilbage til Millar

View Full Version: Lance dræber alle i DL TT - 1:07 tilbage til Millar

Sider: [1] 2

Kiem Madvanen

Armstrong vinder Dauphiné Libéré tidskørsel

SAINT-HEAND, Frankrig, June 11 (Reuters) - Lance Armstrong vandt onsdag tredje etape af Dauphine
Libere cycling race, en
33,4-kilometer individuel tidskørsel fra Saint-Paul-en-Jarez til Saint-Heand.

Den amerikanske clocket en vindertid på 49 minutter og 32 sekunder og tog føringen i
otte dages etapeløb.

Briten David Millar var sekunder, et minut og syv sekunder efter. Overnight leder Iban Mayo af
Spanien blev tredje.

Billx

Det svarer til 25,1 km / h. Hvad var den højde vinde på dette tidspunkt retssag?

"Kiem Madvanen" <zubeneschemali@hotmail.com> wrote in message
news: cc89102a.0306110748.b2b3944 @ posting.google.com ...
> Armstrong vinder Dauphiné Libéré tidskørsel
>
> Saint-HEAND, Frankrig, June 11 (Reuters) - Lance Armstrong vandt onsdag tredje etape af
> Dauphine Libere cycling race, en
> 33,4-kilometer individuel tidskørsel fra Saint-Paul-en-Jarez til Saint-Heand.
>
> Den amerikanske clocket en vindertid på 49 minutter og 32 sekunder og tog føringen i
> Otte dages etapeløb.
>
> Briten David Millar var sekunder, et minut og syv sekunder efter. Overnight leder Iban Mayo af
> Spanien var tredje.

Robert Chung

"billx" <ibrunning@aol.com> skrev i en meddelelse news: bc7v2v $ EAG $ 1@ngspool-d02.news.aol.com ...
> Det svarer til 25,1 km / h. Hvad var den højde vinde på dette tidspunkt
rettergang?

http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=stages/stage3

Billx

Ser ud som om der var omkring en 5% grad mellem 4-13 km dømme ud fra højde kortet.
Spekulerer på, hvad Lance gennemsnit op denne lønklasse.

"Robert Chung" <invalid@nospam.com> skrev i en meddelelse news: 3ee7841c 0 $ 11.678 $ $ 626a54ce@news.free.fr ...
>
> "Billx" <ibrunning@aol.com> skrev i en meddelelse news: bc7v2v $ EAG $ 1@ngspool-d02.news.aol.com ...
>> Det svarer til 25,1 km / h. Hvad var den højde vinde på dette tidspunkt
> Retssag?
>
>
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=stages/stage3

Malte Lewan Nee

Kiem Madvanen <zubeneschemali@hotmail.com> skrev:
> Armstrong vinder Dauphiné Libéré tidskørsel
>
> Saint-HEAND, Frankrig, June 11 (Reuters) - Lance Armstrong vandt onsdag tredje etape af
> Dauphine Libere cycling race, en
> 33,4-kilometer individuel tidskørsel fra Saint-Paul-en-Jarez til Saint-Heand.
>
> Den amerikanske clocket en vindertid på 49 minutter og 32 sekunder og tog føringen i
> Otte dages etapeløb.
>
> Briten David Millar var sekunder, et minut og syv sekunder efter. Overnight leder Iban Mayo af
> Spanien var tredje.

Det er dybest set over. Armstrong vil vinde turen. Den eneste mand, der _could_ stoppe ham er Simoni. Ingen
kan få nogen reel tid i ITTs mod Lance. Du er nødt til at slå ham i bjergene. Simoni
kunne gøre det, men det er tvivlsomt, og _if so_, ville han kun få sekunder alligevel (et halvt minut, 40 sekunder
etc gang eller to), ikke nok til at genvinde, hvad han taber i ITTs.

Det er forbi.

--
«Wann I de Schwitz s Volk redet, hånd d Politikär ruhig SII."

Mapei81

> Det er dybest set over. Armstrong vil vinde turen.

Jeg er bange for du har ret. Gabe.

David Ryan

Mapei81 skrev:
>
>> Det er dybest set over. Armstrong vil vinde turen.
>
> Jeg er bange for, du har ret. Gabe.

Den anti-Lance publikum er sikker på, at tidligt op. Gøre resten af feltet, klassiske vindere, UCI
punkt ledere og alles cykling helte, andre end Lance, pludselig blevet pygmæer i juli?

Bob Schwartz

Mapei81 <mapei81@aol.com> skrev:
>> Det er dybest set over. Armstrong vil vinde turen.

> Jeg er bange for, du har ret. Gabe.

http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html

Indurain knust konkurrencen. Fuldstændigt.

Riis var 23 minutter tilbage, da han opgivet.

Bob Schwartz cvcc@execpc.com

G

David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:

> Mapei81 skrev:
>>
>>> Det er dybest set over. Armstrong vil vinde turen.
>>
>> Jeg er bange for du har ret. Gabe.
>
> Den anti-Lance publikum er sikker på, at tidligt op. Gøre resten af feltet, klassiske vindere, UCI
> Punkt ledere og alles cykling helte, andre end Lance, pludselig blevet pygmæer i juli?

huh? Soooo ... hvorfor kan ikke Lance vinde alle klassikerne?

Malte Lewan Nee

Bob Schwartz <cvcc@shell.core.com> skrev:
> Mapei81 <mapei81@aol.com> wrote:
>>> Det er dybest set over. Armstrong vil vinde turen.
>
>> Jeg er bange for du har ret. Gabe.
>
> Http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html
>
> Indurain knust i konkurrencen. Fuldstændigt.
>
> Riis var 23 minutter tilbage, da han opgivet.

Good point.

Og efter alt mistede Armstrong 55 sekunder til Mancebo på en 1. kat klatre, Col de la Ramaz, i dag (men
fik det tilbage på nedkørslen - og endte sekunder efter Mayo).
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=results/ stage4

BTW, rart at se Virenque flytter derop næsten blandt de store drenge (5. dag).

--
«Wann I de Schwitz s Volk redet, hånd d Politikär ruhig SII."

Jeff Jones

"Malte Lewan Neelsen" <mlneelsen-supprimer@europe.com> wrote in message
>
> Og jo, mistede Armstrong 55 sekunder til Mancebo på en 1. kat klatre, Col de la Ramaz, i dag
> (Men fik det tilbage på nedkørslen - og endte sekunder efter Mayo).
> Http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=results/ stage4
>
Apologies for dette - tidlig info var forkert. Mayo og Armstrong var sammen i toppen, en lille
vejen bag Mancebo. Fotografer ikke lyve
:-)

Cheers, Jeff

Robert Chung

"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee8d870 $ 0 $ 738 $ ba620e4c@reader0.news.skynet.be ...
>
> "Malte Lewan Neelsen" <mlneelsen-supprimer@europe.com> wrote in message
>>
>> Og jo, mistede Armstrong 55 sekunder til Mancebo på en 1. kat klatre, Col de la Ramaz, i dag
>> (Men fik det tilbage på nedkørslen - og endte sekunder efter Mayo).
>> Http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=results/ stage4
>>
> Apologies for dette - tidlig info var forkert. Mayo og Armstrong var sammen i toppen, en
> Stykke bag Mancebo. Fotografer ikke lyve
> :-)
>
> Cheers, Jeff

Phew. Jeg læste den direkte dækning fra Dauphine hjemmeside (det stinker i forhold til jer, som jeg er sikker
du kender), og jeg kunne ikke finde ud af, hvordan Armstrong består 55 sekunder på Mancebo og 35 sekunder på
Mayo på nedkørslen. Jeg tænkte, at måske Armstrong havde taget faldende erfaringer fra
Savoldelli.

Kurgan Gringion

"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> wrote in message
news: 3ee8d870 $ 0 $ 738 $ ba620e4c@reader0.news.skynet.be ...
>
> "Malte Lewan Neelsen" <mlneelsen-supprimer@europe.com> wrote in message
>>
>> Og jo, mistede Armstrong 55 sekunder til Mancebo på en 1. kat klatre, Col de la Ramaz, i dag
>> (Men fik det tilbage på nedkørslen - og endte sekunder efter Mayo).
>> Http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id=results/ stage4
>>
> Apologies for dette - tidlig info var forkert. Mayo og Armstrong var sammen i toppen, en
> Stykke bag Mancebo. Fotografer ikke lyve
> :-)

Du mener 'fotografier' ikke løgn?

Jeg har set fotografer løgn. Portræt fotografer på stranden, fortæller Fattie Familie, at
de ser godt ud.

Benjamin Weiner

Bob Schwartz <cvcc@shell.core.com> skrev:

> Http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html

> Indurain knust i konkurrencen. Fuldstændigt. Riis var 23 minutter tilbage, da han opgivet.

Din "Ages of Tour Winners" side viser noget interessant. LANCE er 31 år. I efterkrigstidens
era, kun Bartali, Coppi, Zoetemelk, og Riis har formået at vinde Tour på 32 +. Det er klart, Lance
er en fanatiker til uddannelse, og det kan gøres, men den sidste ende vil komme en dag.

Ben lide LANCE, men kan også godt lide tanken om, at det er fysiologisk umuligt at vinde seks Tours.

Tom Arsenault

here@there.com (G) skrev i en meddelelse news: <1fwgqmq.s41xpok2u41sN% here@there.com> ...
> David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:
>
>> Mapei81 wrote:
>>>
>>>> Det er dybest set over. Armstrong vil vinde turen.
>>>
>>> Jeg er bange for du har ret. Gabe.
>>
>> Den anti-Lance publikum er sikker på, at tidligt op. Gøre resten af feltet, klassiske vindere, UCI
>> Punkt ledere og alles cykling helte, andre end Lance, pludselig blevet pygmæer i juli?
>
> Huh? Soooo ... hvorfor kan ikke Lance vinde alle klassikerne?

Lance kan ikke vinde alle klassikerne, fordi det er ikke, hvad han tog til. Han tog til at vinde Tour de
Frankrig. Synes at være at arbejde for ham så langt.

Bob Schwartz

Benjamin Weiner <bjw@mambo.ucolick.org> skrev:
> Bob Schwartz <cvcc@shell.core.com> skrev:

>> Http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html

>> Indurain knust i konkurrencen. Fuldstændigt. Riis var 23 minutter tilbage, da han opgivet.

> Din "Ages of Tour Winners" side viser noget interessant. LANCE er 31 år. I
> Efterkrigstiden, kun Bartali, Coppi, Zoetemelk, og Riis har formået at vinde Tour på 32 +.
> Det er klart, Lance er en fanatiker til uddannelse, og det kan gøres, men den sidste ende vil komme en dag.

Yep. Jeg tror, næste år er det år, for Ullrich at slå ham ud, hvis det nogensinde vil ske. LANCE
skal støde op mod den øvre ende af intervallet, Jan er to år yngre.

Jeg synes også, man skal ikke undervurdere
psykisk stress af at være en multi-års Tour favorit. Fem (eller seks) år er lang tid til
center dit arbejde livet omkring noget, der kan få skylles med en dårlig dag eller en sygedag. Den
udfordringer får meget stejlere herfra.

Bob Schwartz cvcc@execpc.com

Dashi Toshii

"Benjamin Weiner" <bjw@mambo.ucolick.org> skrev i en meddelelse news: 3ee91677 $ 1@news.ucsc.edu ...
> Bob Schwartz <cvcc@shell.core.com> skrev:
>
>> Http://www.cyclingnews.com/results/archives/jun96/lib1.html
>
>> Indurain knust i konkurrencen. Fuldstændigt. Riis var 23 minutter tilbage, da han opgivet.
>
> Din "Ages of Tour Winners" side viser noget interessant. LANCE er 31 år. I
> Efterkrigstiden, kun Bartali, Coppi, Zoetemelk, og Riis har formået at vinde Tour på 32 +.
> Det er klart, Lance er en fanatiker til uddannelse, og det kan gøres, men den sidste ende vil komme en dag.
>
> Ben lide LANCE, men kan også godt lide tanken om, at det er fysiologisk umuligt at vinde seks Tours.

Aldrig umuligt, Jan Ullrich har en chance for at slå Lance dette år, men Lance ser meget
god igen.

Indurain er den eneste rytter til at vinde 5 TDF's fortløbende.

Dashii

G

Tom Arsenault <giantcu92@hotmail.com> skrev:

> Here@there.com (G) skrev i en meddelelse news: <1fwgqmq.s41xpok2u41sN% here@there.com> ... > David Ryan
> <bikerpackman@hotmail.com> Skrev:
>>
>>> Mapei81 wrote:
>>>>
>>>>> Det er dybest set over. Armstrong vil vinde turen.
>>>>
>>>> Jeg er bange for du har ret. Gabe.
>>>
>>> Den anti-Lance publikum er sikker på, at tidligt op. Gøre resten af feltet, klassikere vindere,
>>> UCI punkt ledere og alles cykling helte, andre end Lance, pludselig blevet pygmæer i
>>> Juli?
>>
>> Huh? Soooo ... hvorfor kan ikke Lance vinde alle klassikerne?
>
> Lance kan ikke vinde alle klassikerne, fordi det er ikke, hvad han tog til. Han tog til at vinde Tour de
> Frankrig. Synes at være at arbejde for ham så langt.

Tak, men jeg ønskede at se, hvad Lance cheerleader havde at sige.

GK

Todd Kuzma

G skrev:
>
>>> huh? Soooo ... hvorfor kan ikke Lance vinde alle klassikerne?
>>
>> Lance kan ikke vinde alle klassikerne, fordi det er ikke, hvad han tog til. Han tog til at vinde Tour de
>> Frankrig. Synes at være at arbejde for ham så langt.
>

Hvad med dette? Første steder:

1992 Første Union Grad Prix spareforeninger Drug Classic etape, Tour Galicien

1993 World Road Championship US National Road Championship etape, Tour de France

1994 spareforeninger Drug Classic

1995 Tour DuPont Classica San Sebastian etape, Tour de France

1996 Tour DuPont Fleche Wallone

1998 Cascade Classic Rheinland Pfalz Rundfahrt Sprint 56K Criterium Tour Luxembourg

1999 Stage, Circuit de la Sarthe Stage, Dauphine Libre Stage, Route du Sud Tour de France
Boxmeer Criterium

Tour de France 2000 GP Eddy Merckx GP des Nations

2001 Schweiz Rundt Tour de France

2002 Midi Libre Dauphine Libre Tour de France

Yep. Alt, hvad han kan vinde, er TDF.

Todd Kuzma Heron Cykler Tullio's Big Dog Cyclery LaSalle, Il 815-223-1776
http://www.heronbicycles.com (http://www.heronbicycles.com/) http://www.tullios.com (http://www.tullios.com/)

G

Jeg er stadig forsøger tal denne her ud:

David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:
>
> Den anti-Lance publikum er sikker på, at tidligt op. Gøre resten af feltet, klassiske vindere, UCI
> Punkt ledere og alles cykling helte, andre end Lance, pludselig blevet pygmæer i juli?

Siger han gode klassikere ryttere skal være af højeste tour ryttere som Lance? Eller kan jeg sige, Lance er en
pygmie i foråret?

Tak Todd, din liste er fuld af korte og lange etapeløb, ITT's, en 2 mand TT og blev Boxmeer, at
rigget crit hvor han slog Cipó i en klase sprint? Jeg tror, der er nogle 1 dag løb der
et eller andet sted .. ja det '93 Worlds & Fleche Wallone! Men de var en friggin lang tid siden!

GK (ikke anti Lance, men morede sig over de "Go Lance, Just Go!" Crowd)

Todd Kuzma <tullio@TheRamp.net> skrev:
> Hvad med dette? Første steder:
>
> 1992 First Union Grad Prix spareforeninger Drug Classic etape, Tour Galicien
>
> 1993 World Road Championship US National Road Championship etape, Tour de France
>
> 1994 spareforeninger Drug Classic
>
> 1995 Tour DuPont Classica San Sebastian etape, Tour de France
>
> 1996 Tour DuPont Fleche Wallone
>
> 1998 Cascade Classic Rheinland Pfalz Rundfahrt Sprint 56K Criterium Tour Luxembourg
>
> 1999 Stage, Circuit de la Sarthe Stage, Dauphine Libre Stage, Route du Sud Tour de France Boxmeer
> Criterium
>
> Tour de France 2000 GP Eddy Merckx GP des Nations
>
> 2001 Schweiz Rundt Tour de France
>
> 2002 Midi Libre Dauphine Libre Tour de France
>
> Yep. Alt, hvad han kan vinde, er TDF.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET 3.2.2