PDA

så hvor er Paolo Savoldelli

View Full Version: så hvor er Paolo Savoldelli

Jtn

har ikke hørt en tøddel om ham i år. er han på EPO laden eller kapsejlads? anyone?

Bart

"Jtn" <jnelson@garfield-county.com> skrev i en meddelelse news: veek6e8fm2b6ea@corp.supernews.com ...
> Har ikke hørt en tøddel om ham i år. er han på EPO laden eller kapsejlads? anyone?
>
>

styrtede dårligt pre-sæson. derefter valgte at toppe til Tour; Top 10 i Deutschland Tour for nogle dage siden.

Patrick Brittai

Jtn skrev:

> Har ikke hørt en tøddel om ham i år. er han på EPO laden eller kapsejlads? anyone?
>
>

styrtede ned i uddannelse tilbage i februar eller sådan noget, busted ansigtet samt et par af vertabae.
Jeg læste for nylig et klip efter et løb, hvor han sagde, at det var svært at trække vejret med masker stadig
inde i hans sinus. PSB

Alexander Lackn

du måske nødt til at se to gange, når de forsøger at få øje på ham før eller efter race, fordi han gjorde det italienske
Midlife-racer ting og farvet sit hår (suk)

Alexander

"Patrick Brittain" <patrick@nospam.ppalf.appstate.edu> wrote in message
news: bc7rtc $ t4s $ 1@lester.appstate.edu ...
> Jtn skrev:
>
>> Har ikke hørt en tøddel om ham i år. er han på EPO laden eller kapsejlads? anyone?
>>
>>
>
> Styrtede ned i uddannelse tilbage i februar eller sådan noget, busted ansigtet samt et par af
> Vertabae. Jeg læste for nylig et klip efter et løb, hvor han sagde, at det var svært at trække vejret med
> Masker stadig inde i hans sinus. PSB

Marlene Blansha

I artiklen <bc7rtc$t4s$1@lester.appstate.edu>, Patrick Brittain
<patrick@nospam.ppalf.appstate.edu> skrev:

> Jtn skrev:
>
>> Har ikke hørt en tøddel om ham i år. er han på EPO laden eller kapsejlads? anyone?
>>
>>
>
> Styrtede ned i uddannelse tilbage i februar eller sådan noget, busted ansigtet samt et par af
> Vertabae. Jeg læste for nylig et klip efter et løb, hvor han sagde, at det var svært at trække vejret med
> Masker stadig inde i hans sinus. PSB

ewwwww! Jeg tror vi vil ikke se ham, før Vueltaen, i det mindste.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
vBET 3.2.2 gives automatic translations