PDA

Team Fuji (1980?) Hvordan får jeg det Værdsatte?

View Full Version: Team Fuji (1980?) Hvordan får jeg det Værdsatte?

Cranston

Jeg har en Team Fuji (1980?) Cykel, som jeg for nylig trukket sig ud af opbevaring. Det synes at være i store
tilstand med få chips med alle de originale dele (1 mangler plastichætte på slutningen af en
håndtere bar). En ven nævnte, at jeg skulle have det værdsat for forsikring formål (I'm in
Oakville, ON Canada).

Hvordan jeg har det vurderes cykel / værdsat?

Tak for din tilbagemelding vedrørende fører, links, hjemmesider, osv. Hvis dette ikke er korrekt nyhedsgruppe, så vær venlig
vil nogen venligst føre mig til den korrekte gruppe!

Boyd Speerschne

Cranston <beresys@netscape.net> skrev i news: 3EE75181.1040802 @ netscape.net:

> Jeg har en Team Fuji (1980?) Cykel, som jeg for nylig trukket sig ud af opbevaring. Det synes at være i store
> Tilstand med få chips med alle de originale dele (1 mangler plastichætte på slutningen af et håndtag
> Bar). En ven nævnte, at jeg skulle have det værdsat for forsikring formål (jeg er i Oakville, ON
> Canada).
>
> Hvordan får jeg det vurderes cykel / værdsat?
>
> Tak for din tilbagemelding vedrørende fører, links, hjemmesider, osv. Hvis dette ikke er korrekt nyhedsgruppe, så
> Du vil nogen venligst føre mig til den korrekte gruppe!
>

Sæt det op på eBay med nogle latterlige mindsteprisen.

Woogoogle

Cranston <beresys@netscape.net> skrev i en meddelelse news: <3EE75181.1040802 @ netscape.net> ...
> Jeg har en Team Fuji (1980?) Cykel, som jeg for nylig trukket sig ud af opbevaring. Det synes at være i store
> Tilstand med få chips med alle de originale dele (1 mangler plastichætte på slutningen af et håndtag
> Bar). En ven nævnte, at jeg skulle have det værdsat for forsikring formål (jeg er i Oakville, ON
> Canada).
>
> Hvordan får jeg det vurderes cykel / værdsat?
>
> Tak for din tilbagemelding vedrørende fører, links, hjemmesider, osv. Hvis dette ikke er korrekt nyhedsgruppe, så
> Du vil nogen venligst føre mig til den korrekte gruppe!

Denne fyr kan ikke sælge det for $ 60 og din er ikke meget bedre.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item\u003d3612816236&category\u003d7298

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish