PDA

Hvem laver de bedste Bremse & Derailleur

View Full Version: Hvem laver de bedste Bremse & Derailleur

Tommasini53

Et spørgsmål til den erfarne wrenchs:

Hvem laver de bedste resultater bremsen og bagskifter kabler?

Er det værd de ekstra $ $ til at købe for rustfrit stål i stedet for galvaniseret? Er teflon belagte kabler værd den høje pris?

Jeg vil sætte pris på hjælp fra erfarne wrenchs i publikum. Et par ryttere hævder det gør ikke noget. Jeg tror, det gør, og jeg tænker på bare at bestille en kasse med Jagwire kabler.

Hvis det hjælper, jeg bruger overdreven udstyr med Nokon boliger.

Tak på forhånd:)

Kraftig Pete

Jeg rider Campagnolo Chorus (fuld gruppo) og har altid brugt Campagnolo kabler. Aldrig haft nogen problemer. De er designet af de mennesker, som designede resten af udstyret.

Bruge flere penge på jagwires, nokons eller hvad hvis du, IMVHO virkelig nyder wrenching (der vil være problemer, eller i det mindste ser det ud til, at vejen fra de fleste mennesker, der installerer ting) og har penge til at brænde. :)

Retro mukke

Da du bruger overdreven komponenter Jeg vil anbefale at bruge overdreven kabler, fordi hovederne er en teence mindre. Generisk kabel hoveder skal indgives en smule at arbejde godt sammen med overdreven ting.

Andet end at jeg ikke bekymre dig om det for meget. Jeg bruger bulk "slick galvaniseret" kabler fra QBP på min personlige cykler. Jeg foretrækker den galvaniserede i rustfrit stål, fordi det lader mig lodde slutter, og jeg kan skubbe dem ind og ud gennem de huse, hvis det er nødvendigt.

IEatRice4Dinner

Jeg bruger sort teflon belagt kabler, snart at være med nokon houseing. Shimano kabler er større, intet en fil cant fix:) (Jeg elsker sort kabler)

AngoXC

Jeg køre Jagwires (fulgte med cykel) på min MTB og havent virkelig havde et problem. Sidste service, mit gear kabler blev erstattet af nogle Dura Ace dem, og jeg må indrømme, massiv forskel for Jagwires.

Xsmoker

Jeg køre Jagwires (fulgte med cykel) på min MTB og havent virkelig havde et problem. Sidste service, mit gear kabler blev erstattet af nogle Dura Ace dem, og jeg må indrømme, massiv forskel for Jagwires.

Forskelligt, hvordan?

bobbyOCR

Jeg synes, hvis du trækker kablet ud af huset, kører det gennem et lille bad (et par drypper) af tri-flow eller let olie, derefter installeres igen, det kører meget godt, og skiftende bliver skarpere og bremserne har et mindre svampet føler.

IEatRice4Dinner

nokons mand nokons ... hvis u vil glat. dens, nat og dag azteck powerlins sutte ...

AngoXC

Forskelligt, hvordan? Ikke sikker på virkeligheden. Den jagwires var glatte, men du var nødt til at sætte i nogle forsøg på at initally flytte dem. Det kunne have været, fordi jeg virkelig haddnt deltog dem recontly men på det tidspunkt, føltes som en massiv forskel.

Wino Ryder

Jeg kører en ældre Tommasini med Record / Chorus mix og vil bruge andet end overdreven kabler og huse på min cykel. Lige nu er jeg bruger 'Super Record' huse, fordi de er den grå farve jeg gerne, og de arbejder meget.

hd Reynolds

Teflon belagt kabler (de er værd, og de er ikke så dyrt) på overdreven sorte bygning til kædeomskiftere og overdreven kabler / bygning til bremser.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations made by vBET 3.2.2