Sadler
View Full Version: Sadler
Jeg er bare i ridning og opdager, at de sadler er ganske ubehageligt. Min nye cykel har en god sadel, og det er ikke alt for snæver, men jeg går følelsesløse hver tur. Jeg vil gerne have en "cushier" sadel, men altid har lyst til det er imod reglerne.
er det "imod reglerne", eller er jeg blot at være paranoid? Også er der en vis grund til, at jeg skulle stille op med ridning på en sadel, der gør ondt?
Tak for din tålmodighed med min uvidenhed og også for din hjælp.
Karl
Velkommen til sporten. :)
1. Hvis du er ny til ridning, vil din sadel ondt ... der er et minimum for at vænne sig til at ride, at du bliver nødt til at affinde sig med.
2. Cushier sadler tendens til at være mindre behageligt, hvis du ride alvorligt.
3. Bedes du foretage en søgning på dette forum, og du vil finde masser af oplysninger om sadel spørgsmål. Husk, at der matcher sadler og bums er en meget uvidenskabelige proces. Hvad der virker for mig, vil ikke nødvendigvis arbejde for dig.
4. Under alle omstændigheder, så fortæl os, hvad sadel du rider med på nuværende tidspunkt.
5. Fortæl os, hvilken slags ridning du gør, afstande, tid på cykel, type cykel (bjerg, vej?).
Jeg er bare i ridning og opdager, at de sadler er ganske ubehageligt. Min nye cykel har en god sadel, og det er ikke alt for snæver, men jeg går følelsesløse hver tur. Jeg vil gerne have en "cushier" sadel, men altid har lyst til det er imod reglerne.
er det "imod reglerne", eller er jeg blot at være paranoid? Også er der en vis grund til, at jeg skulle stille op med ridning på en sadel, der gør ondt?
Karl
Oprettet stilling sadlen er også meget vigtig. Målet er at få din vægt på din "sitzbones", bærer på den bredeste del af sadlen. Hvis du skal følelsesløse, kan du prøve at vippe næsen af sadlen ned et par grader, flytte sadlen fremad en smule, eller bare sidde længere tilbage på sadlen.
Alt i alt passer af cykel påvirker, hvordan du kontakter sadlen også. Hvis du kunne have en erfaren cykelrytter tjek din position, ville det være et godt sted at starte.
En af mine cykler kom med en plushy sadel, men er meget mere ubehageligt end mit minimalistiske San Marco. Sørg for at sidde på sadlen korrekt.
Kontroller også, den sidste video på denne side, at rytteren lidt følelsesløshed.
http://www.velonews.com/news/fea/10206.0.html
Karl
Karl
Wer'e alle forudsat at du er iført cykel Knicks / Shorts, med en vis form for vaskeskind polstring.
min favorit sadel er Specialized linje. Jeg har en Toupe på en cykel og en Alias på den anden. great sadler!
Selv pro cyklister lider af sadel problemer.
Bløde sadler er generelt en no-no, hvis du laver en masse ridning. Grunden til dette er, at din sidde knogler synke ned i sadlen, der skaber pres på de omkringliggende områder. Hvis du har en masse problemer, jeg foreslår, at du har et kig på Selle SMP sadler. De ser lidt skræmmende i starten, men kan løse mange medicinske klager i forbindelse med siddende på en sadel i længere tid.
Nogle af de anatomisk udformet sadler er meget behagelige dag
Jeg kan godt lide Selle SMP (http://www.sellesmp.com) rækkevidde, især SMP Pro (http://www.bicyclerubber.com/acatalog/Selle_SMP_PRO.html)
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0