View Full Version: Modulstørrelser.
Modulstørrelser.
Jeg er ret høj på lige under 6'2 ", inde i mit ben er ca 34", en lidt mindre. Ifølge den sædvanlige dimensionering formler, jeg nok burde køre en 58 ramme eller deromkring.
Jeg faktisk har flere cykler, og i et par forskellige størrelser. Dem, at jeg synes at cykle mest på, ved en ret stor margen, er størrelse 63 Treks.
Det undrer mig lidt, at de cykler, jeg får mest magt i og fastholde de bedste hastigheder på, er grænsen (mindst theoretcially) for at være for stor til mig.
Enhver teorier?
Placebo? Måske du føler dig mere sikker ridning en større cykel årsag til en lille penis? : eek:
Men seriøst, jeg har fundet højden og den sædvanlige formel, ikke fungerede for mig i den modsatte vej til dig. Jeg fandt jeg skulle gå mindre end normalt at få en god tur ...
Andre end de sædvanlige ting som arm-og benlængde forskel på alle, jeg har også bemærket, efter at se Tour de France tusind gange, at pro ryttere ryg arch forskelligt til hinanden. Nogle kommer op lige fra bækken og forsigtigt kurve frem som en fjerdedel af en cirkel. Andre kommer ud lige frem på en vinkel med lille bøjning på alle. Så tager det for givet deres samlede højde og indvendig ben målinger er de samme, den fyr med de overordnede ryggen måske ikke har samme rækkevidde som den anden fyr og kræver derfor en kortere overrør ...
Også du kan considder hvor du planlægger at ride. Taller cykler har problemer med sidevind. Hillers er anderledes end flad ryttere. Nogle mennesker kan lide at bolden op, mens andre gerne være strakt ud. Prøv så mange forskellige former og størrelser, som du kan tigge, låne eller stjæle (og måske ikke stjæle).
Taller cykler har problemer med sidevind. Undskyld, men jeg kan bare ikke se, hvordan det er muligt. :) Det krankboks er den samme højde fra vejene, rytteren er stadig den samme højde (og er stadig den samme afstand over vejen), hjulene er den samme højde, og gaffel klinger er samme længde
alle teorier? muligvis større hoved-rør har din barer højere, end du er klar, og du er derfor mere egnet til en oprejst stilling. Eller du kan være mere egnet til at blive strakt ud.
muligvis større hoved-rør har din stænger højere, end du er klar, og du er derfor mere egnet til en oprejst stilling. Eller du kan være mere egnet til at blive strakt ud.
Jeg tænkte på disse faktorer. Jeg har altid føler sig mest tryg i dråber og kun sjældent på bremsen emhætter. (Som jeg tror vil give mig nogle håndled mavepine problemer Eventuelt.) Men ja jeg synes passer til en forholdsvis strakt position, hvilket er måske den vigtigste.
Jeg absolut ikke som at sidde oprejst meget, som jeg også har en Kona Caldera, og selv om jeg er sikker på, at det er en dejlig MTB, men jeg hadede den siddestilling og besluttede at koncentrere sig om at forbedre mit landevejskørsel efter at eje det for omkring to uger.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0