PDA

Speedplay pedal brugere

View Full Version: Speedplay pedal brugere

nath1

Hi im ser på at ændre mine pedaler fra Shimano ultegras til speedplay. Im ikke utilfreds med Shimano pedaler det faktisk de er gode. Det eneste, der har botherd mig med disse pedaler er følelsen af, at det flyder lidt "klodser", hvad jeg mener er, at det ikke er meget flydende og jeg befinder mig at skulle justere mine fødder i pedalerne for at finde denne komfortable bevægelse. Dette er særlig dyb, da lad os sige for eksempel har jeg været ude af sadlen klatre eller sprinter, når man sidder tilbage på sadlen fødder er stadig i en vinkel. Hvad im efter er et sæt pedaler med en mere "naturlig" float, thats hvorfor im se på speedplay's. Udformningen af den runde pedalen vil jeg foreslå, at det ville bevæge sig mere naturligt og vender tilbage naturligt til forskellige pedal beslutningsforslag. Så dem af jer, der har brugt disse pedaler, hvad synes du om dem, er det flyde mere naturligt end en stor Klampe system som Wikipedia eller shimanos. Nath1

dhk2

Hi im ser på at ændre mine pedaler fra Shimano ultegras til speedplay. Im ikke utilfreds med Shimano pedaler det faktisk de er gode. Det eneste, der har botherd mig med disse pedaler er følelsen af, at det flyder lidt "klodser", hvad jeg mener er, at det ikke er meget flydende og jeg befinder mig at skulle justere mine fødder i pedalerne for at finde denne komfortable bevægelse. Dette er særlig dyb, da lad os sige for eksempel har jeg været ude af sadlen klatre eller sprinter, når man sidder tilbage på sadlen fødder er stadig i en vinkel. Hvad im efter er et sæt pedaler med en mere "naturlig" float, thats hvorfor im se på speedplay's. Udformningen af den runde pedalen vil jeg foreslå, at det ville bevæge sig mere naturligt og vender tilbage naturligt til forskellige pedal beslutningsforslag. Så dem af jer, der har brugt disse pedaler, hvad synes du om dem, er det flyde mere naturligt end en stor Klampe system som Wikipedia eller shimanos. Nath1
Speedplays har et frit float, uden centrering indsats på alle. Følte sig som "pedaling på isterninger" på de første par ture, men frit float snart blev naturligt. Stående følte virkelig fragmentariske oprindeligt, ligesom der var intet holde fødderne på pedalerne. Efter ca 12K miles nu, ligesom jeg FreeFloat og nemt at komme ind / udgang vs Look.

Nødt til at nævne, at jeg har læst, at speedplays ikke passer alle, at nogle mennesker udvikler knæet smerter som følge af yderligere muskelspændinger nødvendigt for at holde fødderne fra udskridning in / out, som de går rundt på pedalen cirkel.

kleng

Jeg læste, at TIME RXS pedalerne har rotational plus lateral flyde, også, at du kan ændre Q faktor ved at udskifte klamper fra den ene side til den anden. Samt en 8mm stakhøjden, skal disse pedaler har mest justering på markedet.

DesFlurane

Med nuller, kan du begrænse spille i pedalerne, både indad og udad.
Naturlige ville være en god beskrivelse.
Jeg varmt anbefale dem.

genedoc

Jeg har omkring 500 miles på min Speedplay nuller. Jeg har aldrig følt det "danse på en Ice Cube" ting, men jeg kan se, hvorfor nogle pepole kan. De er de mest "naturlige" pedal jeg nogensinde har brugt.

mysrh

Jeg er meget interesseret i Speedplay Zero, men jeg forsøger at finde de bedste tilbud.

Bob Ross

Nødt til at nævne, at jeg har læst, at speedplays ikke passer alle, at nogle mennesker udvikler knæet smerter som følge af yderligere muskelspændinger nødvendigt for at holde fødderne fra udskridning in / out, som de går rundt på pedalen cirkel.

Tænker højt: Er det ikke være indlysende, at folk, hvis fødderne naturligt krøje ind / ud, når de går rundt på pedalen cirkel bør * ikke * være kampe, hældning?

Hele pointen med en gratis-float pedal / Klampe system er at det giver din naturlige biomekanik at fortsætte uhæmmet. Det er den tvunget af dine knæ eller ankler eller fødder til at forblive i en unaturlig holdning i hele pedalen streg, der forårsager de fleste clipless-relaterede problemer. (I hvert fald som jeg forstår det.)

graphixgeek

Hele pointen med en gratis-float pedal / Klampe system er at det giver din naturlige biomekanik at fortsætte uhæmmet. Det er den tvunget af dine knæ eller ankler eller fødder til at forblive i en unaturlig holdning i hele pedalen streg, der forårsager de fleste clipless-relaterede problemer. (I hvert fald som jeg forstår det.) Jeg tror, det var et af de salgssteder i Speedplays, at dine fødder / ankler får lov til at flyde frit, uden modstand, for at afhjælpe eventuelle problemer i forbindelse med andre mere restriktive clipless pedaler. Tiden gik videre med deres design ved at tillade laterale float også. Ethvert input fra rytteren at holde hans / hendes fødder eller ankel fra roterende på Speedplays er rytterens fejl, ikke i pedalerne IMO.

Ignore Me

Jeg valgte Speedplay "X" pedaler som min første clipless pedal system. Jeg læste alle de tilgængelige oplysninger om float og besluttede (baseret på mine mål med ridning at styrke knæ problem) at gå med Speedplay X2's. Jeg er ikke en vægt Weenie men kunne godt lide tanken om rustfrit for korrosionsbestandighed. Jeg følte, at "danse på isterninger"-effekt i starten, men hurtigt tilpasset og ikke længere mærke til det. Jeg var nødt til at ændre på pedalen for at tillade tidligere version, og jeg ser den nye Speedplay X-pedaler har en lignende mod såvel (skal reagere på bruger-feedback).

Alt i alt, jeg har kun ros for den frihed, som Speedplays levere og ikke har haft problemer med dem overhovedet.

miltwebb

Jeg tror, at der var et af de salgssteder i Speedplays, at dine fødder / ankler får lov til at flyde frit, uden modstand, for at afhjælpe eventuelle problemer i forbindelse med andre mere restriktive clipless pedaler. Tiden gik videre med deres design ved at tillade laterale float også. Ethvert input fra rytteren at holde hans / hendes fødder eller ankel fra roterende på Speedplays er rytterens fejl, ikke i pedalerne IMO.I kan komme med en bemærkning om, at ...

Med X2 pedalerne, kan jeg faktisk ramte mine hæle på chainstays. Mine fødder har en tendens til tå, og til tider finder jeg mig selv forsøger at kompensere for dette. Jeg læste, hvor nogle ryttere tilføje en spændeskive til i pedalerne for at flytte dem ud lidt væk fra håndsving. Jeg kan prøve at ...

Alt i alt er jeg dem meget. Ingen smerte spørgsmål på alle.

mysrh

Gutter, jeg bare købe en brugt Speedplay Zero. Nu har jeg brug for klamper og om muligt klamper dække.
Den Bicyclebuys har klamper til DKK 44, men det er kompliceret sikkerhed online bestilling procedure, mens online Bike Shop i UK ofte gebyrer omkring USD $ 70.

Jeg har ikke fundet nogen butik i Australien, der sælger reservedele klamper, det er derfor jeg ser på udlandet.
Nogen ideer / forslag er meget værdsat.:)

nath1

Gutter, jeg bare købe en brugt Speedplay Zero. Nu har jeg brug for klamper og om muligt klamper dække.
Den Bicyclebuys har klamper til DKK 44, men det er kompliceret sikkerhed online bestilling procedure, mens online Bike Shop i UK ofte gebyrer omkring USD $ 70.

Jeg har ikke fundet nogen butik i Australien, der sælger reservedele klamper, det er derfor jeg ser på udlandet.
Nogen ideer / forslag er meget værdsat.:) Ja prøv www.wiggle.co.uk (http://www.wiggle.co.uk). de er konkurrencedygtige og gør i udlandet.

kleng

Ja prøv www.wiggle.co.uk (http://www.wiggle.co.uk). de er konkurrencedygtige og gør i udlandet. Ifølge den Wiggle webstedet de kun sende til UK og visse lande i Europa, er de nu forsendelse til Australien samt at der ville være stor?.

notruthless

Jeg kan komme med en bemærkning om, at ...

Med X2 pedalerne, kan jeg faktisk ramte mine hæle på chainstays. Mine fødder har en tendens til tå, og til tider finder jeg mig selv forsøger at kompensere for dette. Jeg læste, hvor nogle ryttere tilføje en spændeskive til i pedalerne for at flytte dem ud lidt væk fra håndsving. Jeg kan prøve at ...

Alt i alt er jeg dem meget. Ingen smerte spørgsmål på alle.

Brugen af en vaskemaskine, kan ikke være nødvendigt med Speedplays. Det er muligt at justere Klampe positionering til mere indenbords-og udenbords, sideleje når Klampe er monteret. Se side 3, trin 7: http://speedplay.com/pubs/ZERO_Pedal_System_Instructions_1_27_06.pdf

mysrh

Kleng, Wiggle er ikke noget billigere end andre britiske online shop. Men excelpro.com.au (jeg tror det er det navn) er distributør af speedplay i Australien. hvis du kontakter dem, kan de fortælle dig, hvor du kan købe i Melbourne.

PeterF

Par ting. Jeg brugte Looks for omkring 10 år og gået over til at Speedplays omkring 4 år siden. Frigivelsen af speedplay er så glat. når du roterer foden nok, du simpelthen bare træde ud. Hvad forventer du nødt til at rykke dine ben ud til snap ud af dem. Jeg fandt dette at være meget ubehageligt for en balky knæ. Hvis du går med Speedplays 3 ting jeg vil anbefale.
1. Sørg for at din sko har en stiv tunge eftersom platformen er mindre end Look eller Time. Hvis skoen er for fleksibel du kan få hotspots. Du behøver ikke en pro carbon sko, et par 100 $ Pearl Izumi's med en I bjælke konstruktion vil fungere fint.
2. De første par jeg ejede var X-3's og lejerne var crap. Jeg gik gennem et sæt i mindre end et år før de begyndte at skyde, min butik erstattet dem gratis, men jeg opgraderet til X2's og betalte forskellen. Meget bedre, har de varede 3 år uden problemer. Jeg forstår, at de erstattes lejerne af X-3's i deres nyere model X-5, der går med det samme lejer som X2. Holde sig væk fra X3's.
3. Få Klampe dækker og tage dem med dig. Mekanismen er i Klampe, og det er sensative for snavs, sand osv. Plus deres sværere at gå i end Looks. Udskiftning klamper er $ 35-40, så en billig par dækker er en god investering.

Jeg vil aldrig ride en anden pedal. Jeg elsker dem.

kleng

Kleng, Wiggle er ikke noget billigere end andre britiske online shop. Men excelpro.com.au (jeg tror det er det navn) er distributør af speedplay i Australien. hvis du kontakter dem, kan de fortælle dig, hvor du kan købe i Melbourne.
Tak Mysrh

Jeg har lige fået nogle Time RXS Carbon Ti pedaler, jeg var interesseret i Wiggle, fordi de har nogle produkter de andre britiske on-line-butikker ikke har.

dhk2

Par ting. Jeg brugte Looks for omkring 10 år og gået over til at Speedplays omkring 4 år siden. Frigivelsen af speedplay er så glat. når du roterer foden nok, du simpelthen bare træde ud. Hvad forventer du nødt til at rykke dine ben ud til snap ud af dem. Jeg fandt dette at være meget ubehageligt for en balky knæ. Hvis du går med Speedplays 3 ting jeg vil anbefale.
1. Sørg for at din sko har en stiv tunge eftersom platformen er mindre end Look eller Time. Hvis skoen er for fleksibel du kan få hotspots. Du behøver ikke en pro carbon sko, et par 100 $ Pearl Izumi's med en I bjælke konstruktion vil fungere fint.
2. De første par jeg ejede var X-3's og lejerne var crap. Jeg gik gennem et sæt i mindre end et år før de begyndte at skyde, min butik erstattet dem gratis, men jeg opgraderet til X2's og betalte forskellen. Meget bedre, har de varede 3 år uden problemer. Jeg forstår, at de erstattes lejerne af X-3's i deres nyere model X-5, der går med det samme lejer som X2. Holde sig væk fra X3's.
3. Få Klampe dækker og tage dem med dig. Mekanismen er i Klampe, og det er sensative for snavs, sand osv. Plus deres sværere at gå i end Looks. Udskiftning klamper er $ 35-40, så en billig par dækker er en god investering.

Jeg vil aldrig ride en anden pedal. Jeg elsker dem.
Gode råd PeterF. Den "Coffee Shop Covers" er vigtige for speedplays da vi gik på de bevægelige dele af systemet. Jeg forurenet minen gang med jord / grus på et århundrede og mistede en godt 5 minutter på at fjerne dem på resten stopper, før jeg kunne klippe i. Brug den dækker gør klamper sidste meget længere så godt, jeg bærer mit hele tiden nu.

Også ville nævne det vigtigt at glidecreme i pedalerne mindst hvert 2K miles. Da jeg talte med teknisk support, speedplay tilrådes, at hver 1000 miles er virkelig en bedre interval. Det tager kun et par minutter, hvis du har Pedro's fedt injektor så det er virkelig ikke en byrde. I've got 12K miles på Zero's nu og lejer er fine.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations by vB Enterprise Translator 3.2.2