PDA

View Full Version: Vittoria sko ....... hvordan vil du vurdere dem

Wino Ryder

Hej,

Jeg tænkte fjedrende for Vittoria 'Zenith' sko i rødt fra Nashbar. Nogen der har nogen erfaring med Zenith sko, eller Vittoria i almindelighed? Jeg bærer en størrelse 10 1 / 2 USA og min gamle Diadoras er størrelse 45, som passer mig godt. Den Sidi sko i 45 også passer mig godt. Tilsyneladende, Vittoria sizing charts er ikke-eksisterende, og ønsker at få så meget info som jeg kan, før jeg trækker stikket ud. Enhver hjælp vil blive meget værdsat. Tak

schmuzzy

mit indlæg vil sandsynligvis ikke være for meget brug ... men da jeg først begyndte at cykle, jeg husker Vittoria sko at være den bedste. men vel at mærke, det var før clipless pedaler (yeeeesh: eek:)

nu, anden gang jeg gik på udkig efter min gamle favoritter, og jeg tror, deres overherredømme er blevet taget af Shimano, Nike, Sidi, osv.

meget gerne Basso, Tommaso, osv. anvendes til at være små, hånd builts ... og er nu kun navne at sætte på masseproducerede billeder.

jeg virkelig couldnt finde meget info om dem, nogen, der bar dem, eller de typografier, så de nuværende ...

just my $ ,02

Wino Ryder

Tak Shmuzzy, ikke særlig mange bider på denne tråd ... LOL: D

Jeg er mest sandsynligt vil til foråret for disse alligevel. Hvad lille smule jeg har hørt om dem er blevet ganske god, så medmindre jeg lide Sidi øjeblik vil jeg gå til Vittorias. Min største bekymring er først og fremmest passer selv.

Sætter pris på dit svar

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish