forskellige størrelser af crankarms
View Full Version: forskellige størrelser af crankarms
Jeg tænkte på, om det er muligt at bruge forskellige crankarms i størrelse på venstre og højre side (for eksempel 172,5 mm og 175 mm) ... Jeg har uforholdsmæssig ben grund af at have et ben 2 cm kortere end den anden, og jeg tror forskellige crankarms kan hjælpe en smule ... Har nogen prøvet noget lignende?
Hvis du bruger kortere arm på kortere ben, skal være fin ...
Hvis du bruger kortere arm på kortere ben, skal være fin ...
En bedre løsning kunne være at få en orthotic shim stukket nedenunder Klampe fra kortere ben - 2cm er en temmelig stor forskel, og jeg tror ikke, at et 2.5mm forskel i længde (5mm diameter) vil føle sig meget behagelige at ride.
Den kraft, skal du lægge ud med kortere ben wil være lidt højere så godt, som kan føre til meget uafbalanceret træde i pedalerne.
HTH,
n
Jeg tænkte på, det er en mindre end perfekt soltution, fordi, ville mens de kortere krumtap være nemmere at nå op på bunden af slagtilfælde, ville det være længere væk på toppen af slagtilfælde. Med andre ord, mens de 2cm forskel kan vendes gennem bunden af pedalen slagtilfælde ville det være fordoblet til (ca) et 4cm uoverensstemmelse gennem toppen
.... men, tror jeg har en lavere pedal gennem den øverste del af pedalen cirkel ....... jeg er ikke sikker
Måske nogen har brug for at opfinde en elektronisk eller mekanisk leddelte glidende afkortning / forlængelse crankarm for at kompensere gennem alle sektorer af pedalen slagtilfælde: D
Kunne gå hele vejen til 'suspension crankarms' patentanmeldt
Jeg har brugt en ekstra indersål i skoen med kortere ben.
Jeg synes at erindre at læse et eller andet sted den altid populære "det afhænger" som svar på et lignende spørgsmål. Måske var det her, eller på BikeForums.net
Du kan køre forskellige længde pedalarme, og nogle gør.
Jeg ville ikke bekymre sig om magt spørgsmål ... Det er ikke vigtigt at lægge mere med kortere ben, medmindre din primære bekymring er, at din acceleration er meget glat. Nogle mennesker rider mangler det ene ben, og jeg tror de får meget lidt drejningsmoment fra benet, som ikke er der ... ;)
Men tilbage til min pointe. Jeg glemmer det specifikke, men jeg læste et sted, at der er en forskel i, hvordan man tackler den lange spørgsmål afhængigt af, om ben er kortere over eller under knæet. Påstanden var, at en betingelse er velegnet til en shim, og den anden til en kortere håndsving.
Måske du skulle lave en søgning, eller søge vejledning af en læge eller anden sundhedsmedarbejder ...
Der er en løsning et eller andet sted ... Du kan finde en måde at være komfortabel på din tur! : D
Held og lykke!
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0