PDA

The Little Things

View Full Version: The Little Things

fauxpas

Bare et par ord om en anden lille opdagelse jeg gjorde ... hver lille en bare fortsætter med at tilføje til min ridning nydelse og de fleste af jer erfarne ryttere vil kende alle disse opdagelser jeg gør ...

Strømper!

Jeg endelig lidt kuglen og købte nogle cykling sokker ... Mand, jeg elsker em ...

Jeg er bestemt aldrig værdsat ingeniør i et enkelt par sokker ...

Min mund føles så meget bedre i min Carnacs ...

Jeg regner jeg avg anden 0.002745 km / timen årsag til disse sokker ... : D

531Aussie

eh, jeg er ked af at sige, men jeg regner 'nice' sokker beholde deres ryper føler for ca 2 uger: p

wcngu1

eh, jeg er ked af at sige, men jeg regner 'nice' sokker beholde deres ryper føler for ca 2 uger: p
hehe jeg bestilt et par Sidi sokker bare for at se, om det anderledes. I "ll let ya vide, hvordan jeg går: D

Albert 50

eh, jeg er ked af at sige, men jeg regner 'nice' sokker beholde deres ryper føler for ca 2 uger: pHey Oz ..... sposta vask em mate .... orfullee stif AFTA coupla uger riden: D: D

531Aussie

Ha! :) Jeg købte nogle "spændstig ', super-duper sokker, der var gummibelagt, eller noget, og de var fantastisk ........ for omkring 5 rides! :)

bobbyOCR

Jeg kører med DT Swiss sokker, som jeg fik til at matche mit hjul. Jeg bruger en speciel blanding af ting til at vaske min cykel-gear, og det hele ender med blød og behagelig. Jeg kan ikke stå stive sokker (mine Giant dem er sådan)

fauxpas

Nå disse cykling sokker er en million gange bedre lavet end min gl-lo 3 for $ 5 jobbies ... Så jeg er sådan forventer de vil sidste stykke tid ...

Da jeg gik gennem Europa, jeg havde huller i sokker som en sindssyg, så købt 3 sæt povo sokker fra en gadesælger i Paris ... Jeg har stadig dem, de ligner nye efter 2,5 år ...

Strømper er alle forskellige vel. Nogle cykling sokker jeg stedet på ebay jeg would't røre forårsage de visuelt ser ikke ud som de vil holde. Disse en jeg har, er lavet som hospital grade tøj ...

RussB

Nå, jeg fik "smartsocks" og har brugt dem hele året. De viser ikke nogen slitage. Må ikke stivne op i vask. De har også gode fugtspredende handling. Jeg kan ikke lade nogen af mine cykel tøj gå i tørretumbler. Jeg hang'em op til tørre. de var kun omkring $ 3 a pair.

Kraftig Pete

Sidi eller Campagnolo sokker. Great, comfy, og får dig til at ligne en pro ...;)

wcngu1

Sidi eller Campagnolo sokker. Great, comfy, og får dig til at ligne en pro ...;)
wooo Jeg tror jeg valgte den rigtige strømper: cool:

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
vBET 3.2.2 brings automatic translations