PDA

View Full Version: Opgradering en billig cykel til noget anstændigt?

erg2k

Jeg stødte på en meget billig cykel, (læs Walmart hybrid 26 "Herre" Roadmaster Mt. Fury Mount
) Og tænkte på, om det ville være værd at sætte nogle nye dæk, eller opgradere rammen? Ikke på udkig efter en alvorlig competative ridning, men derimod bare en ikke så crappy pendler.

dgregory57

Et spørgsmål, tre svar ...

1) Hvis du kan lide den måde, det kører, og det har blot behov for dæk, så go for it.

2) Hvis du har brug for at skifte dæk og et par andre komponenter, du er nok bedre at vente på noget, der er tættere på din ideelle.

3) Køb af billige og forsøger at skabe en state of the art cykel ved at erstatte alt er afgjort ikke omkostningseffektivt.

Hvis du ønsker at erstatte dæk og ramme, er du sandsynligvis i # 3 område ... Komponenterne er nok ikke værd at opgradere en ramme ...

garagesalg GT

Disse ting er forbandet med frihjul stil baghjul. Hvis du vejer mere end 150 pounds vil du ikke få mere end 5 eller 6 hundred miles ud af bagakslen.

Jeg ville købe en og kører det "som de er", hvis de nogensinde havde fundet en løsning på de svage bagakslen, og hvis billige cykler stadig kom med et slæbt stålramme. At faste, ikke butted aluminium stel med aluminiums gafler ser ud til at ville ride brutalt især med 18mm dæk.

Det er næsten aldrig betale sig at opgradere vs købe nyt, men jeg føler, at jeg kunne få en masse brug af en af disse cykler, som de er, hvis ikke for de punkter, jeg har nævnt.

badkarma

Jeg stødte på en meget billig cykel, (læs Walmart hybrid 26 "Herre" Roadmaster Mt. Fury Mount
) Og tænkte på, om det ville være værd at sætte nogle nye dæk, eller opgradere rammen? Ikke på udkig efter en alvorlig competative ridning, men derimod bare en ikke så crappy pendler.
Dæk er det eneste værd at opgradere. Så du tager en $ 150 cykel, og hvis du lægger 75 dollar værd af opgraderinger til det, du lige har brugt halvdelen af værdien af cyklen på opgraderinger.

Dem, der kommer med så dårligt lavet komponenter, er det ikke værd at sætte dem på en bedre ramme.

Helt ærligt, hvis du bare holde øje med om eBay eller Craigslist, kan du få en meget pæn brugt pendler cykel til ~ $ 300, men jeg er ikke sikker på, hvad dit budget er.

garagesalg GT

Disse ting er forbandet med frihjul stil baghjul. Hvis du vejer mere end 150 pounds vil du ikke få mere end 5 eller 6 hundred miles ud af bagakslen.

Jeg ville købe en og kører det "som de er", hvis de nogensinde havde fundet en løsning på de svage bagakslen, og hvis billige cykler stadig kom med et slæbt stålramme. At faste, ikke butted aluminium stel med aluminiums gafler ser ud til at ville ride brutalt især med 18mm dæk.

Det er næsten aldrig betale sig at opgradere vs købe nyt, men jeg føler, at jeg kunne få en masse brug af en af disse cykler, som de er, hvis ikke for de punkter, jeg har nævnt.
Jeg var forkert, det Varsities har stål gafler og 25mm dæk. De kan faktisk ride på OK. GMC Denali, men har så lige, fedt, gaffel ben, at det probabaly er ligegyldigt, hvad de er lavet af.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish