Danielson til Italien
View Full Version: Danielson til Italien
http://www.cyclingnews.com/news/?id=2003/aug03/aug26news2
Er dette skridt mening for nogen? Fasso Bortolo synes at være så fyldt med talent, ville han være heldig
hvis de lod ham bære vandflasker.
-T
Tom Schulenburg skrev:
> Er dette skridt mening for nogen? Fasso Bortolo synes at være så fyldt med talent, ville han være
> Heldig, hvis de lod ham bære vandflasker.
>
Hvilket er præcis det job, han har brug for det første år. Jeg er sikker på, at han ser FB som en udviklings-trin og
indser, at han ikke bare kan dukke op i Europa og være en superstjerne uden at betale afgifter, og
lidelser gennem samme indlæringskurve som alle andre.
Oprindeligt indsendt af Tom Schulenburg
Er dette skridt mening for nogen? Fasso Bortolo synes at være så fyldt med talent, ville han være heldig
hvis de lod ham bære vandflasker.
-T
Ja.
Hvem i deres rette sind ville lade ham være en leder i sit første år?
Denne måde, får han at ride den største løb. Hvis han virkelig er noget godt, vil det vise sig næste år i Giro bjerg etaper. Så han kan håbe Fassa vil sende et hold til San Francisco.
"Kyle Legat" <legatek@hotmail.com> wrote in message
news: <fe969d836c356195dac435a4a31744c6@news.teranews.com> ...
> Tom Schulenburg skrev:
>> Er dette træk mening for nogen? Fasso Bortolo synes at være så fyldt med talent, ville han være
>> Heldig, hvis de lod ham bære vandflasker.
>>
> Hvilket er netop det job, han har brug for det første år. Jeg er sikker på, at han ser FB som en udviklings-trin
> Og indser, at han ikke bare kan dukke op i Europa og være en superstjerne uden at betale afgifter, og
> Lidelser gennem samme indlæringskurve som alle andre.
Hey Kyle,
Meste af, hvad du skriver er fornuftig. Som regel. Du må ikke vide 'The Next Big Thing' meget godt. Hvis
du tror, han nogensinde skal nok vende tilbage til bilerne for nogle stinkende italiensk, vil du være i nemlig en stor
chok i 2004.
TD Betting pool starter her. Barnet vil få sine **** afleveret til ham så mange gange, vil det være
syge til at se. Vi ser måske en god dag fra ham om året de næste 6 år, normalt omkring
kontrakt taletid, også.
Kan du sige, "hjorte, med lys i øjnene?"
Tak, The Real RC
Tom Schulenburg skrev:
> Er dette skridt mening for nogen? Fasso Bortolo synes at være så fyldt med talent, ville han være
> Heldig, hvis de lod ham bære vandflasker.
>
>-T
der er et rygte om, at Bartoli er shopping (kan have været på cyclingnews ..) og Ivanov gik til
T-Mobile. Aitor har været svigtet. Blade Pozzato (som sten, men er ung), og hvem ellers? Oh glemte
Basso, der var dumt af mig ...
Fred Marx skrev:
>
>
> Tom Schulenburg skrev:
>
>> Er dette træk mening for nogen? Fasso Bortolo synes at være så fyldt med talent, ville han være
>>
>>-T
>
>
> Der er et rygte om, at Bartoli er shopping (kan have været på cyclingnews ..) og Ivanov gik til
> T-Mobile. Aitor har været svigtet. Blade Pozzato (som sten, men er ung), og hvem ellers? Oh
> Glemte Basso, der var dumt af mig ...
>
En løjtnant at Basso er den eneste måde, jeg ser det. Nogen til at kigge efter ham efter Cipó ... uh, jeg
betyder Petacchi og hans kammerater kaution, som ser ud til at lide nogen form for højdesyge, som sætter ind
ved foden af et bjerg.
Richard Adams <ackthpt@concentric.net> skriver:
> Jeg har ikke føler, at jeg skældte nogen, jeg vil blot yderligere skubbede til sjov på dem. Den triste del af en
> All-Bygningskulturens Dag af Basso's kaliber er, at han er tilsyneladende på det forkerte hold og kun havde to
> Kammerater er tilbage i slutningen af løbet. Sandsynligvis hvorfor han er i fremskredne forhandlinger med CSC, jo bedre
> At være på et hold, som bestrider mere end de sidste 500m i en fase, overvejer, hvor hans
> Kapacitet løgn.
Du tilsyneladende ikke følger de europæiske faglige væddeløb, hvis du tror, at for Fassa Bortolo og
Giancarlo Ferretti, selv om de var de ikke har haft en himmelsk år.
--
David N. Welton Consulting: http://www.dedasys.com/ Personal: http://www.dedasys.com/davidw/ Gratis
Software: http://www.dedasys.com/freesoftware/ Apache Tcl: http://tcl.apache.org/
"David N. Welton" schreef:
>
>
> Du tilsyneladende ikke følger de europæiske faglige væddeløb, hvis du tror, at for Fassa Bortolo og
> Giancarlo Ferretti, selv om de var de ikke har haft en himmelsk år.
>
UCI Team ranking - Afdeling I - 17.08.2003
1 Fassa Bortolo 6,729.75 pts 2 Quick.Step-Davitamon 6,551.75 3 Team Saeco 6,476.00 4 Team Telekom
6,312.50 5 Gerolsteiner 4,649.00 6 iBanesto.com 4,636.00 7 Team CSC 4,497.60 8 Rabobank 4,318.75 9
Euskaltel-Euskadi 4,314.00 10 US Postal - Berry Floor 4,065.75
Van Hoorebeeck Bart <bart.vanhoorebeeck@wvc.vlaanderen.be> skriver:
> "David N. Welton" schreef:
>> Du tilsyneladende ikke følger de europæiske faglige væddeløb, hvis du tror, at for Fassa Bortolo og
>> Giancarlo Ferretti, selv om de var de ikke har haft en himmelsk år.
> 1 Fassa Bortolo 6,729.75 point
Nå jo ... men bortset fra Petacchi, og Pippo Pozzato's foråret, har de sikkert vundet
løb, men ikke for mange store, IIRC.
--
David N. Welton Consulting: http://www.dedasys.com/ Personal: http://www.dedasys.com/davidw/ Gratis
Software: http://www.dedasys.com/freesoftware/ Apache Tcl: http://tcl.apache.org/
Den fyr du reagerede også skal have forpasset Fassa holdet fik 'syg' i Tour, der kun tilbage 3
dem. Og han må have glemt, at calibers gerne Frigo og Bartoli er på holdet, der ikke
levere top vinder i år. Han skal også have savnet, at Ferretti har nærede en angribende
filosofi gennem årene. Den Petacchi 2003 fænomen er en-velkommen-undtagelse for hans hold.
Der er sande talenter ligesom Montgomery regnskabsmæssige flasker i teamet, der har ret. Når fyre som
at blive klar til mere, vil hele feltet meddelelse om. Naturligvis Danielson kunne også gå til
et mindre hold og peak til Langkawi igen ....
> En løjtnant at Basso er den eneste måde, jeg ser det. Nogen til at kigge efter ham efter Cipó
Basso taler til CSC .... TH rygter til at være sandt? Vi vil snart vide ....
godt sagt! Dumb folk altid synes, de bør satart ud på toppen!
"Kyle Legat" <legatek@hotmail.com> wrote in message
news: fe969d836c356195dac435a4a31744c6@news.teranews.com ...
> Tom Schulenburg skrev:
>>
> Hvilket er netop det job, han har brug for det første år. Jeg er sikker på, at han ser FB
som
> En udviklings-trin og indser, at han ikke bare kan dukke op i Europa og
være
> En superstjerne uden at betale afgifter, og lidelser gennem den samme
læring
> Kurve som alle andre.
"Bob" <c.castawaybob2@verizon.net> skrev i en meddelelse news: Xtw3b.10871 $ v57.497 @ nwrdny02.gnilink.net ...
> Godt sagt! Dumb folk altid synes, de bør satart ud på toppen!
>
>
> "Kyle Legat" <legatek@hotmail.com> wrote in message
> News: fe969d836c356195dac435a4a31744c6@news.teranews.com ...
>> Tom Schulenburg skrev:
>>> Er dette træk mening for nogen? Fasso Bortolo synes at være så fyldt med talent, ville han være
>>> Heldig, hvis de lod ham bære vandflasker.
>>>
>> Hvilket er netop det job, han har brug for det første år. Jeg er sikker på, at han ser
FB
> Som
>> En udviklings-trin og indser, at han ikke bare kan dukke op i Europa og
> Være
>> En superstjerne uden at betale afgifter, og lidelser gennem den samme
> Læring
>> Kurve som alle andre.
>>
>>
Min tanke var, at Fasso Bortolo har så meget talent, at TD ville have svært ved at gøre
trup til store løb. Han ville ende med at befri andet lag løb mod samme (eller lavere) konkurrence
at han kørte over i USA. Jeg ville have troet, at der ville være et hold, der ville være villige
til at underskrive ham og lade ham ride nogle af de større løb, som en anden "beskyttet" rytter, eller sætte ham op
for en etape sejr i en Grand Tour. Jeg kan ikke se, at der sker med FB. Hvis Basso og Pozzato stick
omkring, ser det ud til, at der ville være for meget "unge" talenter der for TD at udvikle sin
potentiale. Jeg siger ikke, at han ikke skulle betale sine skatter, jeg er bare ikke sikker på, at han får lejlighed til at
gøre det med FB.
-T
> Min tanke var, at Fasso Bortolo har så meget talent, at TD ville have svært ved at gøre
> Trup til store løb. Han ville ende med at befri andet lag løb mod samme (eller lavere) konkurrence
> At han kørte over i USA. Jeg ville have troet, at der ville være et hold, der ville være
> Villig til at underskrive ham og lade ham ride nogle af de større løb, som en anden "beskyttet" rytter, eller
> Sat ham op til en etape sejr i en Grand Tour. Jeg kan ikke se, at der sker med FB. Hvis Basso og
> Pozzato hængende, ser det ud til, at der ville være for meget "unge" talenter der for TD
> Udvikle sit potentiale. Jeg siger ikke, at han ikke skulle betale sine skatter, jeg er bare ikke sikker på, at han får det
> Mulighed for at gøre det med FB.
Tag et kig gennem de sidste par dage på cyclingnnews.com og bemærk, at Basso sandsynligvis vil gå til
CSC .... Bartoli er shopping, har Ivanov gået til T-Mobile, Pozzato der sidder rundt, så vidt det er
Peta men resten af em er Movin 'på eller er domestique typer sandsynligvis ikke plads i store løb, eller
som i tilfælde af en A Gonzales bare suck.
I artiklen <t5x3b.7004$5E.5679@newssvr29.news.prodigy.com>,
"Tom Schulenburg" <tschulenYour@Hatpacbell.net> skrev:
> Min tanke var, at Fasso Bortolo har så meget talent, at TD ville have svært ved at gøre
> Trup til store løb. Han ville ende med at befri andet lag løb mod samme (eller lavere) konkurrence
> At han kørte over i USA. Jeg ville have troet, at der ville være et hold, der ville være
> Villig til at underskrive ham og lade ham ride nogle af de større løb, som en anden "beskyttet" rytter, eller
> Sat ham op til en etape sejr i en Grand Tour.
Nogle ryttere er kendt som super speciel, før de selv vende pro (Anquetil, Merckx, Hinault i
tidligere, Ullrich for nylig). Andre tage år at modne, mens der tjener som domestiques (Indurain er
Det mest oplagte eksempel på denne form). Enhver DS vil se det samme, hvis en youg rytter er super speciel
og bruge ham i overensstemmelse hermed. Hvis han er mere af "behovet for pleje og modning" art, så Fassa Bortolo
er nok et meget godt valg: De har naturligvis en interesse i at pleje talent, da de ellers
ville ikke have satset på Ivan Basso og Sven Montgomery, når de var rigtig lovende dine ryttere.
jyh.
--
================================================== ===================
Jean-Yves Herve '/ \\ Department of Computer Science \\ / e-mail -> jyh@cs.uri.edu og Statistik / \\
University of Rhode Island \\ / Tlf. -> (401) 874-4400 Kingston, RI 02881-0816 / \\ Fax. -> (401)
874-4617 USA \\ /
================================================== ===================
"Jean-Yves Hervé" <jyh@cs.uri.edu> wrote in message
>
> Nogle ryttere er kendt som super speciel, før de selv vende pro (Anquetil, Merckx, Hinault i
> Tidligere, Ullrich for nylig). Andre tage år at modne, mens der tjener som domestiques (Indurain
> Er det mest oplagte eksempel på denne form).
Du er så galt. Indurain blev valgt (baseret på lab tests) for at være en kommende Tour-vinder fra
1985-1986. Han havde brug for at tabe vægt uden at miste magten og Conconi fastlagt en 5 års plan for at gøre
ham en Tour-vinder. Padilla har detaljeret planlægning og det viste sig, præcis som forventet. Måske har du
taler fra en fan perspektiv.
David N. Welton skrev:
> Richard Adams <ackthpt@concentric.net> skriver:
>
>
>> Jeg følte ikke, jeg skældte nogen, jeg vil blot yderligere skubbede til sjov på dem. Den triste del af en
>> all-Bygningskulturens Dag af Basso's kaliber er, at han er tilsyneladende på det forkerte hold og kun havde to
>> kammerater er tilbage i slutningen af løbet. Sandsynligvis hvorfor han er i fremskredne forhandlinger med CSC, jo bedre
>> at være på et hold, som bestrider mere end de sidste 500m i en fase, overvejer, hvor hans
>> kapacitet løgn.
>
>
> Du tilsyneladende ikke følger de europæiske faglige væddeløb, hvis du tror, at for Fassa Bortolo og
> Giancarlo Ferretti, selv om de var de ikke har haft en himmelsk år.
>
Tværtimod har Petacchi haft et skelsættende år, og vi skal se ham gå til så mange faser, som
Han føler sig som i Spanien. Hvad er et team til at gøre, når en himmelsk sprinter pludselig kommer ud i
deres egne rækker? Støtter ham, naturligvis, men hvad der er tilbage til at sygne hen? Husk 2001 TDF tug-o-krig
inden Telekom? Hvem tror du støtte, din sprinter eller din GC contender? Med et begrænset antal
ryttere til at støtte to mål, er det rart at have en dyb nok hold (som FB gør) for at støtte dem,
men hvor meget de smider bag AP, der gør olien støtte Aitor? Værste til at komme af det ville
være fejl på begge konti, der sker.
Fred Marx skrev:
>
>> En løjtnant, at Basso er den eneste måde, jeg ser det. Nogen til at kigge efter ham efter Cipó
>
>
> Basso taler til CSC .... TH rygter til at være sandt? Vi vil snart vide ....
>
Læse, at den KN, og det glemte jeg. Måske FB vil gøre Danielson deres nye lysende håb for GC
og Forræder Gonzales kan forlade ham, også i hans nødens stund, lige før, at to årig kontrakt
udløber, og han går til Bianchi (til at trække i samme stunt på Jan i 2005.)
"Bob" <c.castawaybob2@verizon.net> skrev
> Jeg formoder, du kan ride din cykel op ad Mount Washington i mindre end 49:25? Jeg synes egentlig, at det
> Forbløffende, hvor folk er så smart, når det kommer til en persons evne! Måske næste år vil jeg se dig
> Kolportere du store **** op rock bunke
^ ^ ^, Som de Ronde Chumpion svar .....^^^
Bob, Bob, Bob ......
Hvor skal jeg begynde. Første; Hvad er det, der er så forbløffende om mennesker (som mig), der er så smart
om folks evner alligevel? Tom kan ikke styre sin cykel meget godt. Jeg er sikker på, han kan klatre meget
godt. Hvad sker der på alle andre veje? Og hvad forskel ville det gøre i denne debat om, hvordan
hurtigt jeg Mount Washington i? Læse min post, douchebag. Han vil forbløffe os en gang om året på en bakke
klatre. En Genting Highlands, Mount Washington, Mont Ventoux, der giver en lort. Hvad med de andre
100 racer, der kommer til at løbe ham igennem. FLASKE DUTY. Det er, hvor vi ser den karakter af
mand. Pena gjorde flasker i Gul. TD vil ikke nogensinde nedlade sig til at lave. Han er så over denne grænse. Udbrændt
før du nogen tal for, hvad jeg siger ud. Moron.
Hvad er nødt til at sige til det?
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net