PDA

Octalink - FSA Crank - Chorus 10sp - Vil det fungere?

View Full Version: Octalink - FSA Crank - Chorus 10sp - Vil det fungere?

CPA

Min LBS er ved at bygge mig en ny cykel med FSA Carbon Pedalarme, og de sværger de Octalink BB er vejen at gå. Men min Groupset er Chorus 10sp.

What I'm guessing de laver, er ved hjælp af en Octalink splined sæt våben med overdreven kompatibel 10sp Chainrings??

Jeg har altid kun brugt Campag, så undskyld min uvidenhed.

Der er forskellige (ikke-Shimano / ikke-campag) chainrings til brug med Shimano og Campagnolo komponenter, Right? : confused: (Logic siger forskellige Kæder kræver forskellige Chainrings?)

Jeg arbejder væk i øjeblikket, og regnede med det ville være en god måde at få uafhængige svar!

Tak.

bikemonk

Nå min bedste ven og ridning ven (en to tid græsk mester i klassen under 18) er ridning en Trek 1500 med fuld Campagnolo Record og FSA kranksæt. Set-up er stor, den cykel udmærkede, men han kan ikke slippe af med en støj, der kommer ud af BB. Vi har prøvet alt, men det stadig lyder som om det er meget tørt. En anden ridning kammerat med samme konfiguration (anden ramme) oplever samme problem. Jeg kører en 1500 og med fuld 105, men min kassette er Campagnolo og kæde også. Ingen større problemer, der blev jeg bare nødt til at være en smule vedholdende shiftin redskaber.
Hvad jeg kan sige er, at forskellige elementer vil arbejde ok, men hvis du vil have den perfekte flytte eller ydelse, du bør holde sig til dele af samme selskab.
Hvis du allerede har købt de ting, bare sætte dem på og god fornøjelse!

Sok.

PS og uanset hvad du gør holde på hesteryg

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vBET Translator 3.3.1