Bedste Cykelcomputer med kadence?
View Full Version: Bedste Cykelcomputer med kadence?
Er Cateye Astrale stadig den bedste cykelcomputer med kadence? Jeg købte mine 2 år siden, og måske noget bedre kom ud. Derfor har jeg brug for en anden var, fordi jeg har lige købt min drøm pendler cykel i dag - en 2007 Trek Pilot 2,1 spa - og vil sælge mit 2004,5 Giant OCR 1 på ebay. Fik det på en Trek årets udgang clearance salg for $ 1.400!
Hej.
Jeg har gå til Polar CS600 er det en drøm! Læser alt godt, og det er din perfekte træning partner.May placere jer igen $ 600 eller så. : eek:
Jeg har været tilfreds med min Cateye Dobbelt Wireless. Det er nemt at installere, har masser af funktioner (mere end jeg bruger), og ingen ledninger. Jeg købte for 100 dollars.
- Jeg tror for værdi, Astrale8 er svær at slå.
- Jeg har også 300DW, og det virker.
- Cadence er vigtigt i første omgang i din uddannelse, når du er
lidt mere forhånd, og dine ben har 'lært', vil du
formentlig være bedre tjent med en HRM.
.
Jeg bruger en Trek Incite ACH Wireless (http://store.trekbikes.com/jump.jsp?itemID=959&itemType=PRODUCT&path=1% 2C2% 2C15% 2C407 & iProductID = 959 & bShopOnline = 1). Det har kadence og en pulsmåler. De fleste steder kan du finde den til 179 dollar.
Det er helt rigtigt, og var virkelig nem at installere på min Trek 1500.
Ergomo Pro (http://www.ergomo.net/aufbau.php?artikel=183)
Hey guys - Jeg har allerede en ergomo pro og 4 Polar Power kits på mine andre fremragende racercykler. For en pendler cykel - noget, der anvendes til transport og slæbe last rundt i 2 Jandd cykeltasker - Jeg behøver ikke nogen smarte optagelse computer eller en GPS-en.
Jeg tænkte Flightdeck men det har simuleret (beregnet) kadence.
Købte min Cateye Astrale 8 i juni. Meget tilfreds med det. Mest fordi det gør alle de sædvanlige ting plus CAD + det baghjul til vinter træning på træneren.
dave
Hey guys - Jeg har allerede en ergomo pro og 4 Polar Power kits på mine andre fremragende racercykler. For en pendler cykel - noget, der anvendes til transport og slæbe last rundt i 2 Jandd cykeltasker - Jeg behøver ikke nogen smarte optagelse computer eller en GPS-en.
Hvis du har Flight Deck skiftere, overveje Flight Deck computer. Jeg nyder mine. Ingen ledninger til kadence. Jeg dont 'kende hvor meget 10 speed enheder omkostninger, men 9 speed compters kan findes relativt billigt i disse dage.
Jeg har været tilfreds med min Cateye Dobbelt Wireless. Det er nemt at installere, har masser af funktioner (mere end jeg bruger), og ingen ledninger. Jeg købte for $ 100.I formoder Astrale stadig bruger ledninger, korrekt? Jeg brugte Astrales i årevis, men nu har jeg en Sigma 1606 L med trådløs hastighed og trådløs kadence. Jeg betalte omkring 55,00 dollar for det og har haft det i et år uden problemer. Personerne er større og mørkere end det Astrale, så visningen er lettere at læse på et øjeblik.
Det kan let monteres til højre på stænglen, og monterede pæn og flad. Da jeg allerede havde et par billige armbåndsur type HRMs, jeg bare rem en af dem, på barer også.
Hvis du har Flight Deck skiftere, overveje Flight Deck computer. Jeg nyder mine. Ingen ledninger til kadence. Jeg dont 'kende hvor meget 10 speed enheder omkostninger, men 9 speed compters kan findes relativt billigt i disse dage. Jeg har et cockpit også, og den har tjent mig godt formål. Ligesom du sagde, det er simuleret kadence beregnes ud fra gear og den hastighed, så du kan være i friløb, og stadig få en kadence læsning. Det betyder ikke vide, om du er pedalerne eller ej. Du virkelig nødt til at sikre, at alle de oplysninger, såsom antallet af gear tænder og hjuldiameter er korrekt, at få en præcis aflæsning. Hvad jeg virkelig kan lide ved det er, du kan se på, hvad chainring-cog kombination du rider i uden at se sig tilbage under dig højre arm. Hvad jeg ikke kan lide ved det er, at det er sort uheld nemt at nulstille din kilometertal og forløbet tid med placeringen af knapper i brifter emhætter, men det giver dig også mulighed for at skifte fra én funktion til en anden lettere. Det er lidt succeptable at RFI ..... Jeg tror ikke, at min max hastighed på et fladt i juni sidste år var virkelig 130 MPH!
Jeg elsker min Cateye Dobbelt Wireless. I en enkelt skærm med tre vinduer, viser den hastighed, kadence, tid rejste, og afstand. Andre synspunkter er mulige, men jeg plejer at lade det lige der. Det er alt jeg behøver at vide.
Jeg hade i cockpittet, men jeg holdt trykke på knapperne ved et uheld (de er på den indvendige side af styret).
Der kommer op en masse, og jeg spørger altid mig selv, hvorfor det er et problem med så mange mennesker. Hvis du er pedaling, det er din kadence. Hvis du er i friløb, det giver et godt fingerpeg om, hvornår man skal begynde pedaling igen.
Der kommer op en masse, og jeg spørger altid mig selv, hvorfor det er et problem med så mange mennesker. Hvis du er pedaling, det er din kadence. Hvis du kører i friløb, det giver et godt fingerpeg om, hvornår man skal begynde pedaling again.That 's hvad jeg tænker også - hvorfor skulle det lige meget, hvis det viser en kadence, mens du kører i friløb? I de 1200 miles jeg har haft den Flightdeck, tror jeg ikke, jeg nogensinde har bevidst kigget på den rytme, mens jeg var i friløb.
Hvis tanken er, at en eller anden måde den virtuelle kadence er unøjagtig, jeg har bare ikke at være tilfældet.
Anyway, jeg synes, det er en fantastisk idé og anlæg stor. Jeg kan godt lide den gearing grafiske også. Jeg er tilbøjelig til at holde mine sæt på settet til "read-outs, der omfatter kadence, og det er den behandling jeg betale mest vægt på (andre end MAX og den gennemsnitlige efter turen!)
Jeg har et cockpit også, og den har tjent mig godt formål. Ligesom du sagde, det er simuleret kadence beregnes ud fra gear og den hastighed, så du kan være i friløb, og stadig få en kadence læsning. Det betyder ikke vide, om du er pedalerne eller ej. Du virkelig nødt til at sikre, at alle de oplysninger, såsom antallet af gear tænder og hjuldiameter er korrekt, at få en præcis aflæsning. Hvad jeg virkelig kan lide ved det er, du kan se på, hvad chainring-cog kombination du rider i uden at se sig tilbage under dig højre arm. Hvad jeg ikke kan lide ved det er, at det er sort uheld nemt at nulstille din kilometertal og forløbet tid med placeringen af knapper i brifter emhætter, men det giver dig også mulighed for at skifte fra én funktion til en anden lettere. Det er lidt succeptable at RFI ..... Jeg tror ikke, at min max hastighed på et fladt i juni sidste år var virkelig 130 MPH!
Min polære sætter mig på præcis 104.5 km / t ganske ofte - det skal være 50Hz AC, der gør det.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net