PDA

Burley Softride Tandem - Kommentarer venligst

View Full Version: Burley Softride Tandem - Kommentarer venligst

GTWilliams

Jeg kigger på en brugt Burley Tandem. Rumba softride model. Eventuelle bemærkninger til cykler fra Burley? Jeg tror de er kun gøre dertil nu. Det er en 2002, og de beder $ 1.200. Not sure ... men Burley!
Thoughts?

geoffs

Jeg kigger på en brugt Burley Tandem. Rumba softride model. Eventuelle bemærkninger til cykler fra Burley? Jeg tror de er kun gøre dertil nu. Det er en 2002, og de beder $ 1.200. Not sure ... men Burley!
Thoughts?

Prøv udstationering på tandem @ Hobbes listen.
Aldrig prøvet en softride mig selv. Vi har et fælles beslutningsforslag, mokka, som vi elsker.

en anden kilde til stor kilde til info er www.thetandemlink.com

Skål

Geoff

daveornee

Thoughts?
Vi vejen en djærv Softride og ikke lide det.
Vi vejen en djærv tandem med en støddæmpende sadelpind for fyrbøderen og kunne lide det meget.
Vi finder, at få det teamwork kræver en vis tilpasning, men vi har ikke begge ønsker at lide gennem processen. Min kone og fyrbøder kunne bare ikke få hende pedal slagtilfælde glat med Softride og det var endnu værre for hende at arbejde med mig gennem sving.
Jeg tror, at du skal prøve ride bicyle så langt som du og dit team mate ... og tandem ejeren ville tillade. Kun dig som et hold ved, hvad der fungerer for dig, og hvad der vil ikke.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vBET 3.2.2