Leder du efter en uge med cykling i det sydlige USA i denne vinter.
View Full Version: Leder du efter en uge med cykling i det sydlige USA i denne vinter.
Jeg er en 50 noget, der har ridning, har kørt for de seneste 3 år og ønsker at tage en uge fri denne vinter og hovedet ned syd for at få nogle vinter miles i. eventuelle anbefalinger til planlagte rejser og sådan? Sidste år gik jeg ned til Athen, GA og nød 10 dage / 700 miles i Athen og Atlanta nordlige regioner. Meget af dette var dog, solo og leder efter noget, hvor jeg kunne dele med andre ligesindede. Du er velkommen til at gå langs eventuelle anbefalinger.
Jeg er en 50 noget, der har ridning, har kørt for de seneste 3 år og ønsker at tage en uge fri denne vinter og hovedet ned syd for at få nogle vinter miles i. eventuelle anbefalinger til planlagte rejser og sådan? Sidste år gik jeg ned til Athen, GA og nød 10 dage / 700 miles i Athen og Atlanta nordlige regioner. Meget af dette var dog, solo og leder efter noget, hvor jeg kunne dele med andre ligesindede. Du er velkommen til at gå langs enhver recommendations.I vil sige, San Diego, har jeg konstateret, at vejene i den sydøstlige del ikke er cykel venlige ... nej skulder.
Jeg vil til Mallorca Spanien i slutningen af november med nogle mennesker, thats hvor dets kl. fred Joe
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0