PDA

Italien cykle en tur, forslag?

View Full Version: Italien cykle en tur, forslag?

terry potter

Jeg overvejer at tage en cykelferie i Italien næste forår for en uge eller deromkring. Jeg har bemærket en række annoncer for Italien Bike hoteller og ville sætte pris på feedback eller forslag med hensyn til placering og overnatningssteder. Jeg er en ivrig gruppe rytter 53 år ligger i BC Canada. Cheers Terry.

kspangler

Her er et link jeg holder tæt til mit fremtidige Italien venture. Måske kunne de hjælpe dig.

http://www.cycleitalia.com - Cycle Italia - GREAT SITE

Ken Roberts

Jeg tror, du har brug for at få mere klarhed over, hvilke ting du vil have en "cykel hotel" for at gøre for dig - (og hvor meget du er parat til at betale for forskellige niveauer af service).
Lide. . .

hotel kun giver kort + cue-ark lokale ruter (bjerg eller vej eller begge dele?)
hotel kun giver et særligt rum i kælderen til at opbevare cykler
Hotellet kan hjælpe dig med at arrangere at leje en cykel, (kontra)
omfatter cykeludlejning i omkostningerne til pakken
kan hjælpe dig med at arrangere at ansætte en lokal cykling guide, (kontra)
omfatter guide service i omkostningerne til pakken
vil drive dig og din cykel til starten af ruter væk fra hotellet

Hvis de fleste af de ruter starter fra hotellet, så jeg ønsker at flytte til et andet hotel i en anden region efter 3-4 dage.

Hvad angår "hvor?", Jeg tror, du har at tilbyde mindst et vink om, hvilken slags ridning, du leder efter. Off-road versus vej? kuperet versus flad? bjerge mod havet? ikke-cykling aktiviteter på nogle dage? Forsøger du at undgå, at andre turister eller er du håber at forbinde med ikke-italienske turister?

Ken

giocaps

Jeg overvejer at tage en cykelferie i Italien næste forår for en uge eller deromkring. Jeg har bemærket en række annoncer for Italien Bike hoteller og ville sætte pris på feedback eller forslag med hensyn til placering og overnatningssteder. Jeg er en ivrig gruppe rytter 53 år ligger i BC Canada. Cheers Terry. Kære ven, jeg italiensk bor i Italien nu. Jeg har netop forladt Victoria, BC, hvor jeg har boet i nogle år. Jeg er nu starte min egen virksomhed, som vil give guidet, fuldt understøttet, udfordrende og exclusives, ture i Veneto og den berømte Dolomitterne bjergene. Vi er partnere med Pinarello, som vil give high-end kulfiber cykel. Nu da vil vores firma blive lanceret inden for uger vil jeg haved at komme tilbage til Dem med vores hjemmeside.
For tiden, hvis du kan være mere specifik (er du tage din egen cykel, behøver du kun behøver bolig, behøver du ved hvor / hvornår, er du ved selv, hvor meget vil du bruge ????) Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig med at finde den rigtige bolig, på det rette sted til den rigtige pris.
Ciao Giovanni

terry potter

:) Hej Giovanni, mange tak for at besvare min tråd, hvor interessant at høre, du har boet i Victoria, er du fortrolig med cykling områderne omkring Victoria dvs Central Sannich, Sydney, Mill Bay etc? Jeg overvejede at tage min cykel (Jeg er i øjeblikket rider på en Specialized Tarmac Pro), men jo mere jeg tænker over det tanken om at leje kan være vejen at gå. Jeg kører med Oak Bay cykel butik gruppe lørdag morgen for min vigtigste 100k gruppe ride, med 8 til 10 timers træning Mid Week, for at give dig en idé om mit nuværende ridning. Min kone vil være ledsager mig (uden fører) på denne tur, så besøget bliver også nødt til at give en vis turistede element. Vores ophold bliver i en måned i alt.
Vi har ikke valgt en placering endnu, vil forslag hilses velkommen. Overnatningssteder vil være behov for vores ophold andet sted rart, men ikke sindssyg, landsby indstillingen måske. Interessant at høre om din cykel venture, lyder fantastisk, jeg ser frem til at høre flere detaljer om dine ture. For så vidt angår en tidsramme, vi tænkte forår eller efterår. Jeg ser frem til at høre fra dig snart, Ciao Terry. Potter1@shaw.ca
PS Held og lykke med din cykelture.

giocaps

Terry selvfølgelig er jeg meget fortrolig med de områder, du nævnte, og med lørdag formiddag Oak Bay forlystelser. Jeg vil foreslå at komme til Italien i april, maj, juni eller september, oktober. Hvis du undgår juli / august du allerede er i en god form. Områder til at ride ville være Veneto, Sardinien og Sicilien (to store øer), Toscana, Umbria, Puglia, Abruzzo det hele afhænger af, hvad du søger som type ride. Hvis du beslutter dig for at komme til Veneto vi vil være i stand til at hjælpe dig med at organisere hele turen for dig (vi har et rejsebureau) og find den cykel til dig (hvad leve dit nice Specialized derhjemme og forsøger på en Pinarello stedet?) . Pinarello fabrikken er 20 km. væk fra Venedig og derefter kan du gå til Verona, Padova, Dolomitterne osv., og dette ville være nok til en måned, og for din kone. Også uge i baghovedet, at vi ved, at den 25. maj i Giro d'Italia, vil være i Dolomitterne for, hvad der betragtes som den hårdeste tur til turen, kan du ønsker at se, at så godt ....
Lad mig vide, hvis jeg kan hjælpe dig. Ciao

:) Hej Giovanni, mange tak for at besvare min tråd, hvor interessant at høre, du har boet i Victoria, er du fortrolig med cykling områderne omkring Victoria dvs Central Sannich, Sydney, Mill Bay etc? Jeg overvejede at tage min cykel (Jeg er i øjeblikket rider på en Specialized Tarmac Pro), men jo mere jeg tænker over det tanken om at leje kan være vejen at gå. Jeg kører med Oak Bay cykel butik gruppe lørdag morgen for min vigtigste 100k gruppe ride, med 8 til 10 timers træning Mid Week, for at give dig en idé om mit nuværende ridning. Min kone vil være ledsager mig (uden fører) på denne tur, så besøget bliver også nødt til at give en vis turistede element. Vores ophold bliver i en måned i alt.
Vi har ikke valgt en placering endnu, vil forslag hilses velkommen. Overnatningssteder vil være behov for vores ophold andet sted rart, men ikke sindssyg, landsby indstillingen måske. Interessant at høre om din cykel venture, lyder fantastisk, jeg ser frem til at høre flere detaljer om dine ture. For så vidt angår en tidsramme, vi tænkte forår eller efterår. Jeg ser frem til at høre fra dig snart, Ciao Terry. Potter1@shaw.ca
PS Held og lykke med din cykelture.

zkahlina

Jeg besøgte for nylig Italien med den gruppe af venner. Vi klatrede Passo dello Stelvio og Passo del Gavia. Jeg arrangeret denne tur, som jeg og sparede en masse penge. Du kan læse om det her:

http://www.edmontonmasterscyclingclub.ca/

Hvis du har brug for mere info kan du kontakte mig på: zkahlina@shaw.ca

Hope this helps.

Z.

Ken Roberts

Jeg besøgte for nylig Italien med den gruppe af venner. Vi klatrede Passo dello Stelvio og Passo del Gavia. Jeg arrangeret denne tur, som jeg og sparede en masse penge. Du kan læse om det her:
www.edmontonmasterscyclingclub.ca (http://www.edmontonmasterscyclingclub.ca/)
Jeg kan se i din historie, som du har lejet en bil. Det er, hvad jeg altid gør. Gør det nemt at komme til de bedste ridning. Nemmere at håndtere med dårligt vejr. Meget bredere udvalg af hoteller.

Her er nogle billeder (http://www.roberts-1.com/t/b05/it/k/index.htm) af min rejse med Stelvio + Gavia og nogle andre, gode forlystelser.

Jeg er faktisk ikke sikker på, hvad en "cykel hotel" er. Da jeg har en bil, og min egen cykel, skal jeg ikke bekymre dig om det - du skal bare vælge, hvilket hotel giver mening, og der har altid været en måde at gemme min cykel.

Ken

vlaanderen2008

Jeg overvejer at tage en cykelferie i Italien næste forår for en uge eller deromkring. Jeg har bemærket en række annoncer for Italien Bike hoteller og ville sætte pris på feedback eller forslag med hensyn til placering og overnatningssteder. Jeg er en ivrig gruppe rytter 53 år ligger i BC Canada. Cheers Terry.
tjek dette site:
www.veloclassic.com (http://www.veloclassic.com)
de laver en Giro tur i maj med den tidligere professionelle Andrea Tafi.
Great site, stor virksomhed. Jeg har rejst med dem hver af de sidste 4 år.
Ejerne er fantastisk, og er på hver tur. værd at se!

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations delivered by vBET 3.2.2