PDA

Hvad gør man med, at massiv cykel taske?

View Full Version: Hvad gør man med, at massiv cykel taske?

John Bailey

Hej

Jeg planlægger min første cykeltur og ville høre fra folk, hvilke løsninger de kan have af nødlanding på vandet, at den massive cykel taske eller kasse til varigheden af turen ... jeg formoder, i den forstand, at min første tur vil / kan være en cirkulær tur, så jeg kan afhente posen på vej hjem.

I modsat alt dette den anden måde at komme til Schweiz er at bestille forud for den dedikerede cyklus rum på Eurostar og SNCF.

Flying er ikke en mulighed for mig som jeg er bange for det.

Mange tak

john

andymiller

Hej

Jeg planlægger min første cykeltur og ville høre fra folk, hvilke løsninger de kan have af nødlanding på vandet, at den massive cykel taske eller kasse til varigheden af turen ... jeg formoder, i den forstand, at min første tur vil / kan være en cirkulær tur, så jeg kan afhente posen på vej hjem.

I modsat alt dette den anden måde at komme til Schweiz er at bestille forud for den dedikerede cyklus rum på Eurostar og SNCF.

Flying er ikke en mulighed for mig som jeg er bange for det.

Mange tak

john

Jeg vil anbefale at få en Tardis taske fra Ground Effect i New Zealnd (google for det). Den vejer omkring et kilo og kan foldes ind i en lille pose, som du kan sende til din endelige destination. Du kan få en fuld mountainbike i det plus telt og rack. Det er fint for Eurostar / SNCF (eneste ulempe er mangel på hjul).

Der er ingen dedikerede cyklus rum på Eurostar - du er nødt til at sende cyklen 24 timer i forvejen.

John Bailey

Hey Andy

tak nemlig den aflæsse ud - de er de nøjagtige ting jeg har brug for ... noget, der er nemt at gemme på cyklen. Jeg tænker det bliver nødt til at komme med os som nødlanding på vandet, det andet sted vil kun skabe problemer, og jeg bliver nødt til at bo gøre cirkulære ture - jeg kunne sende den med hjem også - den anden en jeg har set, er af et selskab kaldet Velox, de detail i UK for 39,99 og ser ok for den mindreårige jouney på Eurostar / ICE / SNCF - de også rulle op i en vandtæt pose, der måler omkring 120x120x360mm og vejer omkring 800g. Men de har ikke den nyttige hjul sektioner.

Skål

john

andymiller

Hey Andy

tak nemlig den aflæsse ud - de er de nøjagtige ting jeg har brug for ... noget, der er nemt at gemme på cyklen. Jeg tænker det bliver nødt til at komme med os som nødlanding på vandet, det andet sted vil kun skabe problemer, og jeg bliver nødt til at bo gøre cirkulære ture - jeg kunne sende den med hjem også - den anden en jeg har set, er af et selskab kaldet Velox, de detail i UK for 39,99 og ser ok for den mindreårige jouney på Eurostar / ICE / SNCF - de også rulle op i en vandtæt pose, der måler omkring 120x120x360mm og vejer omkring 800g. Men de har ikke den nyttige hjul sektioner.

Skål

john

Alvorligt, bare holde den i stillingen - enten til et hotel eller "poste restante" til et postkontor (selv tjekke åbningstider og helligdage).

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish