Hybrid Tire Suggestions
View Full Version: Hybrid Tire Suggestions
Nogen, der har en anbefaling af en hybrid road dæk? Vi har mange spor her i Wisconsin, der strækker sig fra fortovet og derefter knust kalksten. Du kan gå nogle gange 20 miles på fortovet, og yderligere 50 på et fint knust kalksten. Kalken kan være lidt løs, men jeg ønsker ikke at være ved at miste ydeevne ved at ride på knapper på fortovet.
På forhånd tak!
Kig på Shwalbe og Continental mærker, som de begge har kvalitet dæk, der passer.
>>> Schwalbe Marathon Plus (http://www.schwalbe.com/gbl/en/bicycle/on_tour/produktgruppe/produkt/?ID_Produktgruppe=22&ID_Produkt=55&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Einsatzbereich=2&tn_mainPoint=Fahrrad&tn_subPoint=On+Tour) << <Der er ingen anden.
Har kørt 12000 + kms på alle typer veje i hele
Europa uden en punktering.
cheers:)
Tak for forslagene. Den Shwalbe Matathon ser interessant ud. Det er temmelig god bid af fint grus? Ikke forventer at skulle foretage drastiske sving og stopper som de fleste følger det gamle jernbanelinje, og jeg vil ikke gå mere end 12 miles i timen, men jeg gætter på tidspunkter, de får noget bortskylninger at jeg ville have at undgå.
[Quote = Bolter03] Det er temmelig god bid af fint grus? QUOTE]
Aldrig haft problemer med fuldt lastet på fint grus.
[Quote = Bolter03] Det er temmelig god bid af fint grus? QUOTE]
Aldrig haft problemer med fuldt lastet på fint grus.
Imponerende! Tak!
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0