Ny på Touring og så starter med et brag.
View Full Version: Ny på Touring og så starter med et brag.
Jeg faldt over dette forum, samtidig forsøger at forskning touring cykler. Jeg er ny til cykling i almindelighed, men jeg er en fitness-entusiast og besluttede cykling bliver mit næste store udendørs fitness-aktivitet. Tre af mine venner og jeg er høvling til at gøre en tur fra New Jersey til Californien i spænd på omkring 2 måneder. Mit problem er, at jeg ikke kan beslutte, hvad Bike jeg skal smide mine penge ned på.
I dag fandt jeg en aftale om en '04 Sequoia Specialized Elite til $ 675 US. Efter at have læst en række indlæg her ser det ud til, at denne cykel er virkelig ikke er egnet til en 2 måneder tur.
Jeg er 6 fod 4 inches og omkring 225 pounds og har ingen reel idé om, hvad jeg gør, når det kommer til cykler. Hvis nogen kunne pege mig i den rigtige retning, jeg ville sætte pris på det.
Tak på forhånd.
Check out crazyguyonabike hjemmeside, kan det give dig nogle ideer.
Jeg personligt bruger en ombygget mountainbike, men indse dette er ikke for alle.
Ting, jeg har læst, at der bør overvejes, da din vægt er, at Trek og Fugi touring cykler lider af baghjulet problemer, man har svage eger og den anden er svag fælge (kan ikke huske, hvor er der).
Den sure langt, sejt træk trucker kan være et sted at begynde at kigge, eller hvis du gerne aluminium, har Cannondale et par muligheder.
Hvordan du skal bære dit grej skal også tages i betragtning (cykeltasker eller en Bob stil anhænger). Hvis du vil bruge en Bob du behøver ikke at overveje cykeltasker monterer eller hæl clearance.
Jeg ejer både cykeltasker og en Bob, men foretrækker cykeltasker især i bjergene og grusveje, hvor jeg gerne tour.
På den anden side det meste af min tur kammerater kun bruge Bob trailere og sværger til dem eller har ikke prøvet noget andet. Det giver dem mulighed for at gøre nogle tunge mountainbike, når traileren er unhooked på campingpladsen, mens min cykel er en smule begrænset på stier på grund af stive gafler og stativer mv
Check out crazyguyonabike hjemmeside, kan det give dig nogle ideer.
Jeg personligt bruger en ombygget mountainbike, men indse dette er ikke for alle.
Ting, jeg har læst, at der bør overvejes, da din vægt er, at Trek og Fugi touring cykler lider af baghjulet problemer, man har svage eger og den anden er svag fælge (kan ikke huske, hvor er der).
Den sure langt, sejt træk trucker kan være et sted at begynde at kigge, eller hvis du gerne aluminium, har Cannondale et par muligheder.
Hvordan du skal bære dit grej skal også tages i betragtning (cykeltasker eller en Bob stil anhænger). Hvis du vil bruge en Bob du behøver ikke at overveje cykeltasker monterer eller hæl clearance.
Jeg ejer både cykeltasker og en Bob, men foretrækker cykeltasker især i bjergene og grusveje, hvor jeg gerne tour.
På den anden side det meste af min tur kammerater kun bruge Bob trailere og sværger til dem eller har ikke prøvet noget andet. Det giver dem mulighed for at gøre nogle tunge mountainbike, når traileren er unhooked på campingpladsen, mens min cykel er en smule begrænset på stier på grund af stive gafler og stativer mv
Jeg skal bruge cykeltasker og sadeltasker for sikker.
Jeg har læst mere og mere, og det ser ud som om jeg erstatte pauser og hjulene på SSE det bør være i stand til at udføre opgaven. Jeg er bekymret for mig vejer så meget, og har 50 + pounds af gear på cyklen og har det håndtag. Er en stålramme, hvad jeg skulle virkelig være på udkig efter?
Hej, jeg vil ikke tage en letvægts racercykel på en fuldt lastet tur, kan du være på udkig efter problemer, de bare ikke er bygget til at bære en masse vægt. Glem ikke at du skal køre lange afstande hver dag. De eneste, jeg har hørt om bruge en trailer (mindre stress på rammen).
Jeg ville overveje at få en cykel med en længere akselafstand (+ /-106cm), og bredere dæk (35C) til beter komfort. Du kan tjekke ud geometri af Trek 520 (http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/road/520/520/) for at få en beter idé. Jeg er sikker på, at surly Long Haul Trucker site har også geometri specs.
Gearene også nødvendigt at se på, kan du aldrig har lavt nok gear. Vi bruger 42/32/22 med 11-32 otte fart bagfra. De fleste har 46 op foran.
Du skal også kigge efter en god sadel, vil du være på den i mange timer hver dag. Min kone og jeg bruger Brooks Champion flyer, og kan sidde på dem i 8 timer hver dag uden problemer.
Som for aluminium cykler, så fortvivl ikke, de kan håndtere en masse.
Hvis du har brug for mere information ikke hasitate:)
skål
Jeg faldt over dette forum, samtidig forsøger at forskning touring cykler. Jeg er ny til cykling i almindelighed, men jeg er en fitness-entusiast og besluttede cykling bliver mit næste store udendørs fitness-aktivitet. Tre af mine venner og jeg er høvling til at gøre en tur fra New Jersey til Californien i spænd på omkring 2 måneder. Mit problem er, at jeg ikke kan beslutte, hvad Bike jeg skal smide mine penge ned på.
I dag fandt jeg en aftale om en '04 Sequoia Specialized Elite til $ 675 US. Efter at have læst en række indlæg her ser det ud til, at denne cykel er virkelig ikke er egnet til en 2 måneder tur.
Jeg er 6 fod 4 inches og omkring 225 pounds og har ingen reel idé om, hvad jeg gør, når det kommer til cykler. Hvis nogen kunne pege mig i den rigtige retning, jeg ville sætte pris på det.
Tak på forhånd.
Surly Long Haul Trucker er Bike du "bør smide dine penge ned på."
Dette kan være en god tid til at shoppe for en som "sæson" er blevet langsommere, og komplet cykel kan blive tilgængelige i en butik nær dig. Få en, der er den rigtige størrelse og ride det en masse for at sikre, at baren højde, nå, bredde osv. er lige det rigtige for din for lastede touring. En god sadel, der passer til din sidde knogler er også vigtig.
Stærk stålrør stativer (jeg bruger Tubus, men den sure Nice racks er gode for) og god vandtætte cykeltasker er også vigtige. Det er en god idé at få cyklen og gear snart .... og derefter gøre nogle prøvekørsler med fuld gear (eller i det mindste simuleret for vægt og balance) for at se, hvordan det vil gå i løbet af 2 måneder. Weekend ture vil hjælpe dig med at få tingene på plads.
Tak på forhånd.
To andre tanker kom til mig efter jeg sendte min første reaktion:
1. En person, der er 6 '4 "tall sandsynligvis har store fødder og skal især være opmærksomme omkring hælen clearance til cykeltasker. Længere kæde ophold, længere rack, og cykeltasker, som har et" cut-away "for at hjælpe med at rydde din hæle alle hjælpe. Der er nogle ekstra beslag, der er lavet for at hjælpe i denne indsats, men hvis du kan undgå "add-ons" ved planlægning og udstyr valg, du vil sandsynligvis være bedre stillet.
2. Fenders er værd at overveje for dig selv og din Rejsefæller. Regn og andre ting, der fører fra vejene lige sker. God fendere med god dækning hjælper med at beskytte dig, dit udstyr og din ridning kammerater. Når du vælger din cykel, skal du sørge for at der er plads til både fendere og den største dæk, som du nogensinde kan bruge.
Tak til alle for al den information og hjælp.
Jeg gik til 4 separate cykel butikker og spurgte en masse af de samme spørgsmål til en masse forskellige mennesker, og nogle af de ting jeg fandt ud af, er:
Finde en Trek 520 faktisk sidder på en cykel forretning er umuligt.
Finde en Trek 520 med en 25 "ramme, at jeg acutally kunne passe på at bestille er umuligt, og jeg ønsker ikke at skulle betale Frieght at finde ud af jeg ikke virkelig ønsker cyklen.
Intet sted inden for 100 miles tilbud surly cykler.
Her er hvad jeg tænker. Jeg gik tilbage og gav '04 Sequia elite anden tur, og jeg kan virkelig godt lide den cykel, jeg passer på den, og prisen er helt rigtige til 600 dollars.
Jeg har tænkt mig at erstatte de pauser på det, før jeg får det ud af døren i butikken, og de har nogle virkelig nice 36 talte håndlavede fælge, der kan håndtere en lang tur for 350.
Hvis jeg satte nye fælge og pauser på cyklen kan jeg ikke se det ikke er i stand til at hacke det for langt, sejt træk, og med de tunge hjul, det bør være i stand til at håndtere de wieght af mig og en god mængde redskaber.
Thats hvad jeg tænker. Jeg vil helt klart se på helbrede clearence før senere, når jeg kommer tilbage til butikken selv, thanx for at heads up.
Er der nogen alvorlig fejl i min plan?
Tak til alle for al den information og hjælp.
Jeg gik til 4 separate cykel butikker og spurgte en masse af de samme spørgsmål til en masse forskellige mennesker, og nogle af de ting jeg fandt ud af, er:
Finde en Trek 520 faktisk sidder på en cykel forretning er umuligt.
Finde en Trek 520 med en 25 "ramme, at jeg acutally kunne passe på at bestille er umuligt, og jeg ønsker ikke at skulle betale Frieght at finde ud af jeg ikke virkelig ønsker cyklen.
Intet sted inden for 100 miles tilbud surly cykler.
Her er hvad jeg tænker. Jeg gik tilbage og gav '04 Sequia elite anden tur, og jeg kan virkelig godt lide den cykel, jeg passer på den, og prisen er helt rigtige til 600 dollars.
Jeg har tænkt mig at erstatte de pauser på det, før jeg får det ud af døren i butikken, og de har nogle virkelig nice 36 talte håndlavede fælge, der kan håndtere en lang tur for 350.
Hvis jeg satte nye fælge og pauser på cyklen kan jeg ikke se det ikke er i stand til at hacke det for langt, sejt træk, og med de tunge hjul, det bør være i stand til at håndtere de wieght af mig og en god mængde redskaber.
Thats hvad jeg tænker. Jeg vil helt klart se på helbrede clearence før senere, når jeg kommer tilbage til butikken selv, thanx for at heads up.
Er der nogen alvorlig fejl i min plan?
Specialized Sequoia Elite er ikke en god touring cykel, især for en stor rytter. The Chain Ophold er alt for kort, blandt andre ting. En cykel, der kører meget godt i en losset tilstand dlesn't gør det egnet til opgaven med en 2 måneder tur, medmindre du ikke bærer en belastning.
Surly cykler er til rådighed for alle butikker, der beskæftiger sig med QBP. QBP er den største amerikanske distributør, så de fleste butikker håndtere dem. Men at finde en butik, der beskæftiger sig med "rigtige touring cykler" ikke er let i de fleste dele af landet. Der er ingen modedille eller syden i them.I ikke ved, hvor du er i staten New Jersey:
City Shop
Cherry Hill ERLTON cykelforretning
1011 WEST ROUTE 70
Cherry Hill, NJ 08.002
(856) 428-2344
Lambertville WHEELFINE / Michael Johnson
639 BRUNSWICK PIKE
Lambertville, NJ 08.530
(609) 397-3403
www.wheelfinebikeshop.com
Monmouth Junction HALTER cyklusser
4.095 US Highway # 1 Suite 2
Monmouth Junction, NJ 08.852
Parsippany CYKLUS CRAFT
99 Route 46
Parsippany, NH 07.054
(973) 227-4462
Tom River BEACON CYCLING & FITNESS
575 FISHER BLVD
TOM RIVER, NJ 08.753
Wenonah ACTION HJUL
1066 RR 45
Wenonah, NJ 08.090
(856) 468-5115
er nogle af de NJ butikker opført på surly hjemmeside. Hvis du er tæt på en anden statsgrænsen kan du finde et tættere forretning der. Jeg ved, at "Bikeman" i Maine vil sende dig en komplet cykel fra Maine og få det til dig i et par dage. Jeg foreslår, at du ride en og tage noget lokalt, hvis du da kan få tingene "tunet" til din krop er meget nemmere for en forhandler, der kan justere ting som stamceller, barer og sæde (position og sidde ben fit). Du vil være på samme $ 1.000 mærket med denne cykel, som du ville Sequoia + $ 350 hjul ... og har en bedre løsning.
Jeg ved, at jeg lyder som jeg har noget at vinde ved at "skubbe" uvenlig, men jeg har ingen forbindelse til dem. Jeg vej det lange træk Trucker kun for 1 uge, og har fundet det til at være langt den bedste af alle cykler til opgaven.
Specialized Sequoia Elite er ikke en god touring cykel, især for en stor rytter. The Chain Ophold er alt for kort, blandt andre ting. En cykel, der kører meget godt i en losset tilstand dlesn't gør det egnet til opgaven med en 2 måneder tur, medmindre du ikke bærer en belastning.
Surly cykler er til rådighed for alle butikker, der beskæftiger sig med QBP. QBP er den største amerikanske distributør, så de fleste butikker håndtere dem. Men at finde en butik, der beskæftiger sig med "rigtige touring cykler" ikke er let i de fleste dele af landet. Der er ingen modedille eller syden i them.I ikke ved, hvor du er i staten New Jersey:
City Shop
Cherry Hill ERLTON cykelforretning
1011 WEST ROUTE 70
Cherry Hill, NJ 08.002
(856) 428-2344
Lambertville WHEELFINE / Michael Johnson
639 BRUNSWICK PIKE
Lambertville, NJ 08.530
(609) 397-3403
www.wheelfinebikeshop.com
Monmouth Junction HALTER cyklusser
4.095 US Highway # 1 Suite 2
Monmouth Junction, NJ 08.852
Parsippany CYKLUS CRAFT
99 Route 46
Parsippany, NH 07.054
(973) 227-4462
Tom River BEACON CYCLING & FITNESS
575 FISHER BLVD
TOM RIVER, NJ 08.753
Wenonah ACTION HJUL
1066 RR 45
Wenonah, NJ 08.090
(856) 468-5115
er nogle af de NJ butikker opført på surly hjemmeside. Hvis du er tæt på en anden statsgrænsen kan du finde et tættere forretning der. Jeg ved, at "Bikeman" i Maine vil sende dig en komplet cykel fra Maine og få det til dig i et par dage. Jeg foreslår, at du ride en og tage noget lokalt, hvis du da kan få tingene "tunet" til din krop er meget nemmere for en forhandler, der kan justere ting som stamceller, barer og sæde (position og sidde ben fit). Du vil være på samme $ 1.000 mærket med denne cykel, som du ville Sequoia + $ 350 hjul ... og har en bedre løsning.
Jeg ved, at jeg lyder som jeg har noget at vinde ved at "skubbe" uvenlig, men jeg har ingen forbindelse til dem. Jeg vej det lange træk Trucker kun for 1 uge, og har fundet det til at være langt den bedste af alle cykler til opgaven.
WOW! Tro mig, når jeg siger, jeg sætter pris på al denne hjælp. Jeg er faktisk i Orlando i øjeblikket en vil være for de næste 7 eller 8 måneder. Jeg kontrolleres hver butik i Florida på surly hjemmeside, og der er ikke noget med i 100 miles.
Jeg er ved at gå surfe på internettet for at finde ud af, hvorfor en kort kæde ophold er en dårlig ting, men hvis du kunne uddybe det for mig, ville jeg sætte pris på det.
EDIT: Okay, så dybest set, hvad en kort kæde ophold betyder, at hjulene er for tæt sammen om at skabe en virkelig stabil lift?
WOW! Tro mig, når jeg siger, jeg sætter pris på al denne hjælp. Jeg er faktisk i Orlando i øjeblikket en vil være for de næste 7 eller 8 måneder. Jeg kontrolleres hver butik i Florida på surly hjemmeside, og der er ikke noget med i 100 miles.
Jeg er ved at gå surfe på internettet for at finde ud af, hvorfor en kort kæde ophold er en dårlig ting, men hvis du kunne uddybe det for mig, ville jeg sætte pris på det.
EDIT: Okay, så dybest set, hvad en kort kæde ophold betyder, at hjulene er for tæt sammen om at skabe en virkelig stabil lift?
Heel clearance, trætte clearance, fender clearance, ride stabilitet, og endda til en meget lille grad ændringer i kæden vinkel, som du går igennem gearene.
De første 3 er hvad de fleste mennesker ender lider af, og den 4. er også vigtigt.
OK i Orlando, FL placering. Ked af den antagelse af NJ placering. Din placering har den fordel, at få masser af god ridning vejr hele året. Jeg håber du får løst problemerne og kan begynde at nyde den "praksis" ture, før den store. Jeg har en masse weekend ridning at forberede, praksis, tog, og få tingene på plads, før min første transkontinentale tur. Jeg begyndte at turnere 48 år siden, så du ved, at hvad der er til rådighed i dag er langt bedre end, hvad der var til rådighed dengang. Du kan gøre noget arbejde. Min første transkontinentale lastet tur var på min Schwinn 2 hastigheder, som jeg brugt til at aflevere aviser med. Mit rack var den samme rack, der var luftfartsselskabet for lærredet avis levering poser. Jeg startede turen med nogen pumpe og lidt tøj / mad / vand i poser + et telt og sovepose roped på toppen af rack. Heel clearance var et problem allerede dengang, da jeg fandt ud af, da jeg mistede noget af min mad og tøj ud i toppen af mit åbne poser, når mine hæle "klippes" i poser .... det også sket for mig mange gange, da jeg var der leverer aviser.
Forende geometri er også vigtigt for stabiliteten på en lastet Tourer, især hvis du vil bruge front cykeltasker.
Okay, i morgen jeg ringer en cykel forretning i Tampa omkring 100 miles væk, og hvis de har en LHT i sin største størrelse im køre derned og im sandsynligvis gå ud med skid.
Jeg vil fortælle dig, hvordan det går.
Okay, i morgen jeg ringer en cykel forretning i Tampa omkring 100 miles væk, og hvis de har en LHT i sin største størrelse im køre derned og im sandsynligvis gå ud med skid.
Jeg vil fortælle dig, hvordan det går.
Det ser ud til der ikke er nogen måde, jeg kan ride denne forbandede cykel med ud at købe det første fordi ingen tilfælde, hvor en 62cm en på lager, eller nogen af de andre størrelser, eller at sagen ... I'm snuble.
Du kan også gå til en hybrid. Mange mennesker, herunder mig, har brugt dem i mange langdistance ture uden problemer.
Det eneste problem, du bør wory om, er, at hvis det passer ret. Check out this site (http://sheldonbrown.com/frames/index.html) for oplysninger om pasform, før du går til din LBS, så du har en idé.
Hybrider har nogle fordele, er de lighweight og hvis stjålet eller beskadiget bare gå ud og få en anden, og det plejer at bryde banken.
Men hvis du virkelig ønsker et sandt Tourer tjek SJS Cycles (http://www.sjscycles.co.uk/) de er perfekt til touring ekstra lange afstande og er bygget til at holde en levetid. Jeg har hørt folk der er ekstra hjælpsomme og vil guide dig gennem fiting proces.
Mere om emnet typer af cykler tjek denne side (http://www.bikeforums.net/).
skål
Næsten glemte tjek dette site>>> fullyloadedtouring.com (http://www.fullyloadedtouring.com/ )<<<, den har en veriaty af (fuld last) cykler.
Det bør give dig en beter idé om, hvad de får.
cheers:)
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0