PDA

View Full Version: non-profit ture her i Frankrig

rouleur23

Hej, jeg vil holde det kort. Jeg arrangere flere ture til kostpris til dig roadie. Hvorfor? Jeg bor her og har tid, drevet og jeg kommer til at gå fri.
Første tur allerede er planlagt. Krydsning af Pyrenæerne og 14 cols fra 4 til 9 maj 2008. Hvis 10 går det bør koste mere end £ 280 (sterling) pp.. Hvis 18 går det vil blive omkring 230 £. Omfatter airport pick up i Biarritz og frafald i Perpignan lufthavn, 5 overnatninger accomm på hoteller, 5 morgenmad, 5 x buffet vejene frokoster på malerisk sted, 2 støtte ryttere og støtte køretøj med chauffør til at flytte dine tasker.
Der vil være omkring 3 om året. Non-profit hver gang beause jeg kan!

Få på min liste på gorman.p @ wanadoo.fr.

Indtil jeg begyndte at cykle, jeg troede VO2max var en hårspray! Well, I'm worth it!

Sikker Ridin 'folk

Pascal

davidrayson

Hej Pascal, der lyder som en fantastisk tur, og jeg ville elske at slutte sig til dig, men jeg kan ikke gøre sådan en tur enhed omkring 20 Juli. Jeg kommer fra Australien, så organisationen er ikke så fleksibel. Hvis du har nogen forslag, der ville være meget nyttigt. David - e-mail david@rayson.cc

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish