View Full Version: Jord End til John O Gryn Første tur
Jeg planlægger at gøre en solo-Lands End til John O'Groats i april 08 og er en lille smule bekymret for, at jeg ikke vil være i stand til at fuldføre dette, ville det være rart at fuldføre det i 16 dage, og det er mit mål, hovedsagelig Det er mit mål at fuldføre det i 16 dage, jeg har planlagt rute, og ved mine beregninger på en stor dag jeg bliver nødt til at gøre 90 miles og på min korteste 42 miles. Min træning i øjeblikket ingen eksisterende, og jeg er generelt passe, min længste tur er tidligere kun 100km og min største uge har været 370KM's-hvis jeg sammenligner dette tilfælde ser det ud som om 1600KM har i to uger har været uden for rækkevidde. Jeg har aldrig rigtig prøvet eller forsøgt at gøre mere end 4 timer på cyklen, bare fordi rådgivningen ikke at øge kørte kilometer med mere end 10% hver uge.
Jeg har været ude af sadlen alvorligt nu for omkring to måneder og planlægger at komme tilbage på i de nye år, hvilket giver mig 4 måneder Tilberedning, jeg ved, at jeg kan få min cykling benene tilbage inden for et par uger, og starter seriøst uddannelse efter dette.
Alle råd ville være værdsat på uddannelse og ernæring (jeg gætter jeg skal spise mere end en hest), hvad de skal spise i Tilberedning og mens jeg er i sadlen.
Hvis denne tur er succes, er det min hensigt at turnere Oz næste vinter 08-09, men dette er lang vej endnu
Det synes at være mere af en race end en turné. 1600kms i 16 dage \u003d 100kms per dag. Dette ser ud til at være en stram tidsplan.
Du er nødt til at overveje bakkerne, og den tid af året, vil april, blive koldt og vådt. Oven i dette skal du ikke synes at have nogen hviledage høvlet. Held og lykke.
Du kan prøve og spørger disse folk her (http://www.cyclechat.co.uk/forums/forumdisplay.php?f\u003d13) eller her (http://www.bikeradar.com/forums/viewforum.php? f \u003d 40003) et par af disse gutter har gjort denne tur før.
skål
Tak for dit svar, hviledage altid knacker mig ud, og mine ben begynder at gå i stå, hvis jeg gør det-Thats hvorfor jeg vælger ikke at gøre dem, hvis det bliver for hårdt så jeg kan nedsætte et par ben og opdelt dem i kortere dage, men jeg er ret sikker på min dumhed og turistbusser naivitet vil få mig igennem.
Måske kommer jeg til min fornuft's og forsøge at bare opleve min første tur i stedet få det overstået, og risikoen for at hade det
Skål
[Quote \u003d onelonerider] Tak for dit svar, hviledage altid knacker mig ud, og mine ben begynder at gå i stå, hvis jeg gør det-Thats hvorfor jeg vælger ikke at gøre dem, hvis det bliver for hårdt så jeg kan nedsætte et par ben og opdelt dem i kortere dage, men jeg er ret sikker på min dumhed og turistbusser naivitet vil få mig igennem.
Måske kommer jeg til min fornuft's og forsøge at bare opleve min første tur i stedet få det overstået, og risikoen for at hade det
Virkelig tror, du har brug for hvile dage, vil du ende med at hade det og får dissapointed hvis du sætter den slags pres på you.Before jeg gik på my 1st tour Jeg tror, jeg gjort for megen planlægning / worrying.As længe du har en godt kort og en plan og uddannet før du gør det, nyd det, fordi den vanedannende.
Hej. Hvis det er din første tur vil du blive overrasket over, hvordan miles ur op! På min første tur til Barcelona i 2006, jeg havde planlagt 70 miles om dagen, men fandt snart jeg var i gennemsnit 85-90 om dagen, det er ligesom dit næsten 'skubbet' fremad hele tiden af usikkerhed om, hvad der videre, hvilke nye byens vil du se & landskabet osv., måske var det anderledes, da jeg var i Frankrig / Spanien, men gå efter det, der har sind og viljestyrke til at gøre noget for første gang er halvdelen af slaget. Aldrig tvivl om din evne.
Jeg rider 7-8 timer, ved aprox 14 mph. Bare spise godt, frugt (bananer for mig!) & Drikke godt, planlægge ruten godt nok til at undgå at skulle stoppe hele tiden, eller din gennemsnitshastighed falder ned og så er der mindre tid i slutningen af dagen.
Hills? Hvad går op kommer ned! Måske vil du være den halve hastighed på vej op, men du vil være dobbelt så hurtigt på vej ned ... bakker er der til lige teste dine evner som cyklist, se dem som en udfordring, ikke en hindring!
Mark. MK
Tak for dette råd, som jeg gør turen i to uger, og jeg har bestilt min togbillet tilbage fra John O gryn allerede kan være det mest tåbelige, jeg kunne gøre, fordi det giver mig kun 12 dage til at gøre 950 miles . Det ved jeg vil være den mest fysisk belastende ting, jeg nogensinde har haft at gøre, men jeg ser frem til Storbritannien fra bund til top.
Jeg har planlagt så meget som jeg kunne have planlagt og bare tænkt på hesteryg, ridning ridning, der ikke går alt for hurtigt, men at spise en masse og bare stoppe på mit mål hver dag.
Dens vil være smertefuld
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0