NJ til MA
View Full Version: NJ til MA
Jeg planlægger en tur fra det nordlige NJ til Greenfield, MA (slægtninge der). Min idé var at cykle enten over Bear Mountain Bridge og vest gennem Westchester, eller over GWB og nord gennem Bronx i Westchester. Mit endelige mål er at komme over til den Connecticut River området og cyklus nord derfra.
Nogle gode råd om at komme på tværs af Westchester og vestlige CT mod Hartford? Hvad er CT rute 6 ligesom at cykle på?
Suppleant mulighed er at fortsætte op Rute 9 og krydser Hudson på Newburgh. Måske der kunne være bedre?
Tak for rådgivning,
Jim
Hvad jeg har faktisk gjort det før er på tværs af GWB, følg derefter gader i New York City cykel kort til Van Cortlandt Park i Bronx, så ride den "gamle Put" jernbane-spor (med nogle nødvendige omlægninger på vejene) op gennem Westchester County til Carmel i Putnam County. Så på veje til Brewster og nord gennem østlige Dutchess County gennem Pawling - Wassaic - Millerton (nær MA-CT-NY hjørne). Pretty landbrugsjord nord for Pawling. Der er tre forskellige måder at krydse højderyg fra Dutchess til CT. Generelt Jeg tror, ridning i Harlem-dalen i det østlige Dutchess County er smukkere end CT, så jeg ville have tendens til at gå endnu længere mod nord i NY før du tænder east.Alternate mulighed er at fortsætte op Rute 9 og krydser Hudson på Newburgh.Between Bear Mt + Newburgh. Storm King Mt Hwy del af Rt 218 er spektakulær. (Hvis du bor i NJ og har ikke været til at køre det endnu, der fortjener en særskilt tur med sin egen - ikke behov for at føje det til dette MA rute.) Men jeg har aldrig hørt om en god vej til at passere det sydlige Dutchess County fra Newburgh-Beacon bro til CT.CT rute 6Don't vide noget om det, men der er en stat Connecticut cykel kort på nettet, hvor etiketterne forskellige veje baseret om egnethed til cykling.
Ken
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0