Outer Banks North Carolina - Maj 2008
View Full Version: Outer Banks North Carolina - Maj 2008
Dette forum var meget hjælpsom med at indsamle information forud for mit vanvittigt vellykket Florida Keys Bike Tour sidste forår - så nu er jeg tilbage igen, trolling og lurer på de 411 til 2008's store tur!
Memorial Day (May 23-28) weekend er den valgte dato for denne sæson mini-mega cykeltur, og jeg har valgt den Outer Banks (OB) området for North Carolina som destination. Beslutningen er baseret delvist på min nysgerrighed om områdets strande, vind, vand og mad, og delvis på mit ønske om at afslutte Trifecta of East Coast sealocked landskabsformer ('06 Cape Cod, '07 Florida Keys, så '08 skal den "banker ...) på cykel.
So what's up? Ud over den åbenlyse mulighed for trafik problemer under Memorial Day weekend, der kender den aftale om OB? Check out the rough rute nedenfor og lad mig vide, hvis jeg bare jeg drømmer (igen), eller hvis denne rute rent faktisk vil flyve:
Arrive Newport News, VA. lufthavn dag omkring middagstid. Lej en billig bil og køre til Kitty Hawk, North Carolina for at hente formonteret (afsendt tidligere) cykel og gear, sadler op og spin ned til Oregon Inlet campingplads nær Nag's Head. (@ 25-30 miles ridning)
Dag to: Ride syd 35-40 miles til Cape Point campingplads nær Buxton, NC, stop på vejen til stranden, øl, billeder og lignende (35-40 miles ridning)
Dag tre: ride-og-tilbage mod sydvest til Ocracoke, NC via færge, tilbringe dagen hænge ud i Ocracoke og stranden (Ocracocke Livredder Strand vandt prisen for bedste amerikanske strand i 2007!), Derefter tilbage til Cape Point campingplads for natten. (@ 50 miles ridning)
Dag fire: Northward red hele dagen, tilbage til Kitty Hawk / Nag 's Head / Kill Devil Hills, eller hvad - strande, øl og måske nogle sent om aftenen drikkevarer i byen. (@ 63 miles ridning)
Dag fem: sove ud for drikkevarer, strand, pakke og afsende gear / cykler, frokost, og derefter fange 5:30 flyvning fra Newport News, VA. - Home ved 10 (@ 5-10 miles ridning)
Naturligvis denne tur er ikke designet til at være "episke" i løbetid, men jeg tror, det har stort potentiale til at være så hårde kerne af en bikepacking eventyr som jeg vil, med den ekstra bonus at være i stand til kaution for cocktails eller pizza på mange punkter langs ruten. Ligesom Keys og Kap ture, planlægger jeg at tage tid til at opleve det sted, ikke bare træk røv igennem det.
Nogen derude kender til denne rute eller område? Please tilbyde dine indtryk af planen, som den eksisterer nu, og hvis du har forslag er de velkommen helhjertet.
Cheers, og holde spinning!
TG
So what's up? Ud over den åbenlyse mulighed for trafik problemer under Memorial Day weekend, der kender den aftale om OB? Check out the rough rute nedenfor og lad mig vide, hvis jeg bare jeg drømmer (igen), eller hvis denne rute rent faktisk vil flyve:
Arrive Newport News, VA. lufthavn dag omkring middagstid. Lej en billig bil og køre til Kitty Hawk, North Carolina for at hente formonteret (afsendt tidligere) cykel og gear, sadler op og spin ned til Oregon Inlet campingplads nær Nag's Head. (@ 25-30 miles ridning)
> Jeg ankom her i skumringen. Hovedvejen er meget travlt, og der t idioter køre så hurtigt, som de kan for at komme til deres huslejer. Bedste chance her er at bo kyst. Jeg kan ikke huske navnet på vejen (jeg tror det er rt 1), men der er cykel stier på skulderen og fartgrænsen er 25 miles i timen. Du kan rejse den vej indtil det smelter sammen med den sydgående vej lidt syd for Nags Head. Jeg havde omkring 500 miles på mine fødder, da jeg ankom og opholdt sig i Nags Head samme aften (i mit telt :-). Den næste dag, hvor jeg tjekkede ind i KFUM, der har 2 store pools og er en vidunderlig mulighed.
Her er et forslag, kan du dreje fra stien før de går til Oregon Inlet og gå til Roanake Island. Øen er smuk, historisk og cykel venlig. Jeg endte med at der helt ved et uheld, fortabt og forvirret jeg stoppede ved Big Al's Soda Fountain & Grill har den 1. soda i dag og spørge om vej. Ejeren (Vanessa jeg tror) viste mig, hvor langt fra min vej, jeg var og se det ser i mine øjne tilbød at køre mig tilbage til fjorden. Hun pegede mig ud af bagdøren, i sit hjem, sagde hun ville ringe Big Al at vise mig, hvor at smide mine tent.I overbruses i deres pool hus og sov ved bugten. Du skal bruge DEET! Den næste morgen skal jeg afsted for at udforske øen. Det er en værdig side tur. Deres grill er forbløffende at se, som ud af de 50's.
> Ok .. her, hvor jeg diskuterer vind. Fremherskende vind er S / SW, og det kan være brutal. Jeg synes at huske turen fra Oregon Inlet til Rodanth at være den hårdeste modvind og mest trættende en del af min rejse. Jeg tror, jeg rejste fra Roanoke til Rodanth vinden var soo stærk. Den måde, jeg så det var jeg var bare at sætte i min "afgifter" for min tur-retur :-). Jeg endte med ophold i Rodanth samme aften. Stop ved en dagligvarebutik på tværs af gaden fra hvor jeg boede, drikker et par øl og bruge deres WIFI. Langs denne rute er en National Wildlife Preserve kaldet Ært Island
der har nogle interessante planker til fugl se. Jeg så også en død skaldet ørn på denne rute.
Dag tre: ride-og-tilbage mod sydvest til Ocracoke, NC via færge, tilbringe dagen hænge ud i Ocracoke og stranden (Ocracocke Livredder Strand vandt prisen for bedste amerikanske strand i 2007!), Derefter tilbage til Cape Point campingplads for natten. (@ 50 miles ridning)
Jeg brugte min aften i Hatteras og boede på et hotel. Jeg stod op om morgenen tog 1. færge til Ocracoke. Jeg reserveret en plads på campingpladsen er der. Gør dig selv en tjeneste, tilbringe noget tid i Ocracoke! Jeg endte med at bruge 5 eller 6 dage der. Strandene, maden nattelivet er vidunderlige, og en cykel, er alt du har brug for på denne ø. Jolly Roger til solnedgang øl på bugten, efterfulgt af middag på Howards ... tumler hjem følelsesløs :-)
> Avon har nogle gode steder at spise på vejen tilbage mod nord. Der er en alt, hvad du kan spise rejer speciel på den måde, der er værd at stoppe på. Jeg lavede en absolut svin af mig selv der. Åh ... Vinden vendte mig så endnu en gang ... Jeg havde et hoved vinden :-) Og på den ikke-erhvervsmæssige rute på 1 er der et par gode restauranter.
> Jeg ledes videre nordpå til Corollas. Duck cyklen spor er fra gaden vejbygning drevet virkelig, virkelig nice. Det er en rute mindre rejste af KittyHawk publikum og ejendommen er virkelig flot. Mit mål var at gøre det hele ydre banker, og at inkluderet Corollas. Jeg var hårde kerne på min vej ned, top Rammen og tun til måltider .. watching kost omhyggeligt, ikke drikker .. ect.. Efter at jeg gjorde det til Ocracoke og begyndte at feste ... Jeg har aldrig stoppet på vej hjem med nogen effekt på min præstation. Ved udgangen jeg lavede århundrede dage back to back. Jeg elskede den tur, og aldrig har arbejdet mere end Polypro hele tiden. Lad mig vide, hvis du har flere spørgsmål.
TG [/ QUOTE]
Imponerende! Fantastisk at mødes med nogen, der har været-der-og-gjort-det. Tale af feste, er ikke en del af OBX en tør amt? Nogen idé Wher går grænsen?
Anyway ... baseret på dine forslag, vi har ændret turen ruten til at omfatte mindst en overnatning i Ocracoke - jeg havde mistanke om, at Ocra var "hvor det er på" mindst på den sydlige kyster. Jeg har også gjort sig de spiser, du nævnte, især at i Ocracoke - solnedgang øl lyde som en don't-miss til mig ...
Lad mig komme med min besætning og få nogle opfølgende spørgsmål sammen til dig - jeg er sikker på at du kan give os endnu mere indsigt i, hvordan man kan gøre turen er det bedste. Et spørgsmål for nu ... Hvor smal / freakish var Herbert Bonner Bridge nær Oregon Inlet? Jeg hørte det scorede et "2" på en sikkerheds skala fra "1-100" sidste år - ikke at tilliden inspirerende. Alt andet du gerne vil dele ville være dejligt, og som jeg sagde, jeg får nogle Q's sammen for dig snart.
Tak en million!
TG
> Jeg ledes videre nordpå til Corollas. Duck cyklen spor er fra gaden vejbygning drevet virkelig, virkelig nice. Det er en rute mindre rejste af KittyHawk publikum og ejendommen er virkelig flot. Mit mål var at gøre det hele ydre banker, og at inkluderet Corollas. Jeg var hårde kerne på min vej ned, top Rammen og tun til måltider .. watching kost omhyggeligt, ikke drikker .. ect.. Efter at jeg gjorde det til Ocracoke og begyndte at feste ... Jeg har aldrig stoppet på vej hjem med nogen effekt på min præstation. Ved udgangen jeg lavede århundrede dage back to back. Jeg elskede den tur, og aldrig har arbejdet mere end Polypro hele tiden. Lad mig vide, hvis du har flere spørgsmål.
TG [/ QUOTE] [/ QUOTE]
Imponerende! Fantastisk at mødes med nogen, der har været-der-og-gjort-det. Tale af feste, er ikke en del af OBX en tør amt? Nogen idé Wher går grænsen?
Anyway ... baseret på dine forslag, vi har ændret turen ruten til at omfatte mindst en overnatning i Ocracoke - jeg havde mistanke om, at Ocra var "hvor det er på" mindst på den sydlige kyster. Jeg har også gjort sig de spiser, du nævnte, især at i Ocracoke - solnedgang øl lyde som en don't-miss til mig ...
[/ QUOTE] [/ QUOTE] Der var et moratorium for sprut i Ocracoke, tror jeg sidste år var 1. gang den blev serveret. Jeg mødte en Yeager-monster på Howards pub og fik helt et lovforslag, som skud blev 6,00 dollar hver. Så BYO alkohol, hvis det er din gift. Andre derefter, at jeg ikke synes at huske noget problem at købe vin eller øl. En mere mad anbefaling, ved siden af Rogger der er en udendørs bar, lige på bugten. Jeg havde en stor hamburger der, eller jeg var sulten!
For så vidt angår broen, du nævnte, var det ikke så slemt, så trafikken kan se dig. Lad mig nævne en fejl jeg lavede på min tur. Broen De nævnte krydsninger til Ært Island, en øko reserve. Mod syd, spændende broen i 2 miles der er nyt fortov med praktisk talt ingen skulder. Det var på min tur-retur, hvorfor jeg var på rejse mod nord. Jeg nåede Rodanth tæt til aften, havde masser af energi og besluttede at hovedet til fjorden. To miles syd for broen, skulderen ender, det er mørkt og trafikken er blot almindelig skræmmende. Især at se modkørende trafik, hastighed og overhaling køretøjer, jeg var tydeligt bange. Skulderen falder bort som 10 "i sandet, og jeg har lavet en stor fejl. Jeg er ved at ringe til Highway Patrol, når en SUV trækker op, stopper og spørger, om han kan hjælpe. Jeg smed min cykel og bob i Forerunner og han tog mig til fjorden. Det var den eneste fejl jeg gjort hele turen, og jeg blev hjulpet af en anden på tværs af land cyklist.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0