gode rideture i det sydøstlige MI?
View Full Version: gode rideture i det sydøstlige MI?
Hej alle,
Jeg har lige flyttet til Detroit-området og er på udkig efter en god 1-2 dage ride at gøre med min 60 år gamle far. Han har gjort en flad århundrede i en dag før, men det var temmelig groft. Vi kunne køre 2-3 timer fra Detroit.
Nogen der har nogen forslag?
Thanks so much!
Hej alle,
Jeg har lige flyttet til Detroit-området og er på udkig efter en god 1-2 dage ride at gøre med min 60 år gamle far. Han har gjort en flad århundrede i en dag før, men det var temmelig groft. Vi kunne køre 2-3 timer fra Detroit.
Thanks so much!
Selv om SE Michigan ikke er det mest cykel venlige området omkring, der er nogle nice rides. En kommende ride i det nedre løb område er "Metro Grand foråret Tour".
En anden meget flot tur (meget kuperet) sker hvert forår og efterår i Charlevoix området. Begge har flere afstande op til 100 miles.
Hej alle,
Thanks so much!
Jeg er enig med de andre plakat om Detroit area cykling. Det kan dog ændre sig til det bedre ... Jeg ved bare ikke.
Hvis du tænker på nordpå, se ind i forlystelser og ruter, der tilbydes:
http://www.cherrycapitalcyclingclub.org/
Traverse City-området er meget mere orienteret cykling. Den CCCC lægger på meget flot køre og har mange ruter rundt i området og kortlagt på et sved bevis kort.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0