PDA

Travel Mate til april 2008 i NZ

View Full Version: Travel Mate til april 2008 i NZ

nutzid

Hey Ho,

Efter at jeg havde min første tur på cykel med alle de ting, som er nødvendig for freecamping og arbejde på gårde osv. Jeg tænkte, at det ville være rarest med en eller to andre personer.
Snart jeg begynder at arbejde på en æbleplantage, og vil vende tilbage til Auckland i midten af april.

Jeg er Jonas fra Tyskland, 21 år gammel og startede min tur sammen med min søster og hendes kæreste i Australien i oktober. Siden december Jeg arbejder og rejser på min egen, og nu ønsker jeg at gøre min drøm og opdager, New Zealand på cykel. Jeg vil sikkert blive her indtil februar 2009.

Jeg er meget åben og fleksibel, men jeg virkelig ønsker at cykle til Mt. Ruapehu i vinteren tid til bearbejdning og skiløb.
---
Lad mig vide, hvis du ønsker at gøre en lignende tur, og vi vil forhåbentlig få en god tid i livet. Jeg elsker at grine!
---
Jeg har uploadet en webside med to billeder og en kontakt form: http://jonnay.jo.funpic.de/Bilder/bicycle/index.php

youhaditcoming

Hej

Jeg vil gerne gå med dig på at rejse ... Men min ferie bliver i løbet af næste uge ...

held og lykke!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish