PDA

Rådgivning til LEJOG

View Full Version: Rådgivning til LEJOG

Gadolinium

Mig og min ven har planer om at cykle Lands End til John O Gryn i sommer.

Eventuelle råd fra tur-veteraner til at hjælpe os med at foretage denne mammut tur???

onelonerider

Hej, jeg er ikke en veteran LEJOG Tourer, men jeg gjorde det for to uger siden for første gang, det er en stor turné. Jeg er usikker på, hvilken type rådgiver, du spørger, men i form af udstyr, sørg for at have reservedele, men ikke går over bord, og en ekstra kæde eller bare links er nyttige, og sørg for at have et værktøj, der dækker alt på cykel just in case. Dens 874 miles direkte, men realistisk set er du sandsynligvis vil gøre 900-950, er jeg ikke sikker på, hvor mange miles du i stand til, eller hvad du planlægger at gøre. Jeg havde planlagt at gøre 67 miles per dag, og gøre det i omkring 15 dage, men jeg endte med at lave 90 miles per dag, og færdig med det i 11 dag-Jeg ville sætte det ned til ernæring primært, hvis du spiser nok mad, drikke nok væske og holde din krop hvile og ben strakt du vil gå videre end du tror på en dag. Mit længste uddannelse tur var på 80 miles, men på turné min længste dag var 140 og Thats bare fordi jeg spiste en masse mad-jeg elsker pizza, dvs al jeg har brug for, når jeg touring-masser af kulhydrater og fedt i osten.

Forhåbentlig vil dette er til nogen hjælp eller en start alligevel, alle de bedste

cyclemanx

Jeg kender folk, der red LEJOG så hurtigt som muligt. De så kun deres forhjul, og kunne ikke huske navnene på de fleste af de byer, de passerede.
Andre krydstogt langs iagttage deres omgivelser, møde og tale med de lokale, idet de lejlighedsvis ulovlig, og at få nye venner, som nu er gamle venner.
For at få mest muligt ud af din rejse, den første ting du skal pakke, er den rigtige indstilling og opførsel. Dit formål bør omfatte nydelse, læring og opdagelse, de er de grundlæggende årsager til touring.
Har du en god tur. Være sikre, og vær forsigtig. Det er vanedannende.

daveornee

Mig og min ven har planer om at cykle Lands End til John O Gryn i sommer.

Eventuelle råd fra tur-veteraner til at hjælpe os med at foretage denne mammut tur???
Gå så tidligt på sommeren som muligt som turist trafikken stiger.
Plan om god regn gear og vandtæt bæretasker ... tror, fendere med stænklapper. Nice lange dage, men tænke på, hvor du skal bo så tidligt som muligt i hver tur. Jeg kan godt lide tanken om at finde et hvilested tidlig og turnere rundt om det som om aftenen lys giver, og som din krop vil. Der er et par meget stejl kvaliteter, at jeg ville gå (Millook Haven i Cornwall, har en 30% stigning på hver side), og nogle, som jeg ville løse bare at sige, at jeg gjorde det op ... Jeg stopper for et par "syn" på vej ned.
B & B's er fint, hostles er travlt, men mere rimeligt. Du skal beslutte før tiden, hvor meget tid og penge, du vil investere, og derefter beslutte, hvordan du vil nærme sig den. Se om du kan finde nogen, der har OS Landrangers kort til ruten til at gøre nogle præ-tour planlægning.

cyclemanx

Gå så tidligt på sommeren som muligt som turist trafikken stiger.
Plan om god regn gear og vandtæt bæretasker ... tror, fendere med stænklapper. Nice lange dage, men tænke på, hvor du skal bo så tidligt som muligt i hver tur. Jeg kan godt lide tanken om at finde et hvilested tidlig og turnere rundt om det som om aftenen lys giver, og som din krop vil. Der er et par meget stejl kvaliteter, at jeg ville gå (Millook Haven i Cornwall, har en 30% stigning på hver side), og nogle, som jeg ville løse bare at sige, at jeg gjorde det op ... Jeg stopper for et par "syn" på vej ned.
B & B's er fint, hostles er travlt, men mere rimeligt. Du skal beslutte før tiden, hvor meget tid og penge, du vil investere, og derefter beslutte, hvordan du vil nærme sig den. Se om du kan finde nogen, der har OS Landrangers kort til ruten til at gøre nogle præ-tour planlægning.
Det er en fremragende rådgivning David.
Sørg for at din cykel er i god mekanisk stand, velegnet til en lang rejse.
Ændre noget slidte dele. Kontrollere, rense, smøre og justere alle lejer, aksler, kabler, kæden og kædeomskiftere. Fit nye dæk, slanger og bremseklodser.
Når på turné, har til formål at være væk fra vejene ved 4 senest.
Bekræft din bolig så hurtigt som muligt. Hoved lige for lokale Info Centre. De ved, ting, der er ikke nævnt, og vil ofte gøre hotelophold for dig.
Ride på Sustrans spor, når de hovedet på din måde.
Hovedveje kan undertiden være fremragende til cykling, så ikke altid undgå dem.
Quiet land veje kan være en vanskelig opgave, når de er små og smalle, med høje hække, og hurtigt flytte trafik, der kommer den anden vej, så vær på vagt.
Spis tre gode måltider hver dag. Ikke at springe morgenmad eller frokost. Den styrke, du har i dag afhænger af, hvad du spiste i går. Et glas øl om aftenen er definitley gavnlig, også selvom du normalt ikke drikker alkohol.
Kontroller dit dæktryk hver dag. Brug den mindste anbefalede dæktryk for at give en mere behagelig tur. Carry tre eller fire rør, så du behøver ikke at reparere rør på den side af vejen. Bære et par ekstra eger og en talte nøgle.
Bære en kæde afbryder værktøj og reservedele links til at matche din kæde dimensioner.
Hver dag, rene og glidecreme kæden og kædeomskiftere, rengøre fælgen bremsning overflader, og kontrollere bremseklodserne er korrekt justeret.
Pas på aluminium cykeltasker frames. De har tendens til at arbejde hård og snap som gulerødder.
Glem ikke en daglig anvendelse af bum creme, solcreme og læbepomade, for dig, ikke den cykel.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish