View Full Version: Udskiftning Wheel / Rim Trek 520
Fælgen på baghjulet af min Trek 520 eksploderede, da jeg pumpes op hjulet, før de går ud for en tur for nylig: confused:.
Jeg ønsker at erstatte kanten, men ikke den hub, hvis det er muligt.
Fælgen, der eksploderede var en Bontrager enspænder.
Hvad fælg ville folk anbefale?
Skål.
B
Det kan ske, når der er en masse slid på fælgen. Du er heldig at det ikke skete, da du var på vej ned ad en bakke og bremser ..... Det bør ikke være et problem at holde ved hjælp af hub (selvom du måske ønsker at rengøre og pakke det eller have det renset og ompakket, hvis det aldrig er blevet vedligeholdt). Der er et væld af muligheder derude for fælge og eger, så jeg har virkelig ikke nogen konkrete forslag, bortset tjekke omkring din LBS scene og finde ud af, hvem har et godt ry for hjul bygning. De bør være i stand til at anbefale en god kant for den måde, du bruger cyklen.
Check out the Sun Cr 18 rand.
Mavic Open Pro. Aldrig haft et problem med det, selv efter tonsvis af misbrug, men en fælg er også så god som den person, der bygger hjulet.
I'd b erstatte den med en hastighed dyad. Det drejer sig om den bedste tur fælg på markedet. Kanten af valg for Peter Hvid, der giver en levetid garanti med hjul, han bygger.
skål
Geoff
Fælgen på baghjulet af min Trek 520 eksploderede, da jeg pumpes op hjulet, før de går ud for en tur for nylig: confused:.
Jeg ønsker at erstatte kanten, men ikke den hub, hvis det er muligt.
Fælgen, der eksploderede var en Bontrager enspænder.
Hvad fælg ville folk anbefale?
Skål.
B
Velocity Dyad, men du bliver nødt til at respoke med kortere eger.
Eller hvis du vil spare nogle $ $, Alex DM-18, som er næsten samme ERD som Bontrager enspænder.
Vi kører Dyads på vores tur sammen med gode resultater.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0